جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

افتتاحیه

از ساعات اولیه صبح امروز، جوانان حصاروئیه در زمین فوتبال گرد هم آمدند و آخرین تدارکات لازم را جهت برگزاری مراسمی باشکوه آماده ساختند. دقایق اولیه صبح امروز با طوفان، گرد و خاک و باران همراه بود. خوشبختانه این مشکل مانند بسیاری از مشکلات دیگر نتوانست خللی در اجرای برنامه ها ایجاد کند. 

 

 

 

مراسم در ساعت 9:30 با حضور برخی مسئولین شهرستان شهربابک ازجمله آقای ابراهیمی نسب معاون فرماندار، آقای شمسی بخشدار محترم، آقای پاریزی ریاست محترم تربیت بدنی شهرستان، آقای کافی سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری شهرستان و جمع کثیری از اهالی روستاها  و میهمانانی که از شهرهای دور و نزدیک آمده بودند، آغاز شد.
در ابتدا بازیکنان تیم های شرکت کننده با نظم خاص با در دست داشتن ظروف سبزه وارد میدان شدند و در جایگاه قرار گرفتند. پس از تلاوت آیاتی از قرآن، مدیر هیئت برگزاری جام نوروزی آقای فرهاد الله دینی ضمن خوشامد گویی به حاضرین، بر اهداف جام نوروزی از جمله تاکید دوستی ها و پرهیز از روی آوردن به ناهنجاری های اجتماعی جوانان در ایام نوروز تاکید کردند.
پس از ایشان جناب آقای ابراهیمی نسب در راستای اهداف جام و تاکید بر تحکیم دوستی ها سخنان خود را ایراد فرمودند.
سپس آقای منصور فاطمی مقدم یکی از پیشکسوتان فوتبال در روستا که پس از  سال ها دوری از وطن، در ایام نوروز در جمع صمیمی ورزشکاران حضور داشتند، از خاطرات خود از گذشته های دور و مشکلاتی که برای انجام بازی ها در آن زمان داشتند، مطالبی را بازگو کردند.
در نهایت، پس از قیچی کردن روبان توسط بخشدار محترم و زدن ضربه پنالتی توسط ریاست تربیت بدنی، بازی های جام نوروزی به طور رسمی افتتاح گردید. 

گزارش تصویری به زودی در همین وبلاگ قرار خواهد گرفت. 

هیئت برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

دستون درد نکنه واقعا عالی مخصوصا این قسمت اینترنتی

Nasir Allahdini دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://quardillion.blogsky.com

با سلام و تبریک سال نو
از اینکه باخت حصاروئیه اون هم بااین نتیجه رو می بینم واقعا شگفت زده هستم.

نگاه ها باید به سمت و انگشت ها باید به سوی چه کسی دراز باشد خدا می داند و بس...

امیدوارم در بازی های بعدی شاهد چنین باختی نباشیم.
اینکه در بازی افتتاحیه و آن هم تیم میزبان چنین باختی رو متحمل شده واقعا یک سوژه است. دفاعُ دروازه بان تیم یا مربی کدام یک مسئولند؟

اعظم دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

من به همه عزیزانی که در برگزاری این مسابقات دستی داشتند ،خسته نباشید می گم.برگزاری این بازی ها و این مراسم افتتاحیه با این نظم و شکوه برای ما افتخار آمیزه.
برد و باخت هم در بازی ها اصلا اهمیتی نداره ،مهم دوستی هایی که در پشت این بازی ها شکل می گیره.
امیدوارم تیم میزبان هم بازی های بسیار بهتری رو ارائه کنه و شکست سنگینش رو جبران کنه

چرا تیم حصاروئیه باخت دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 08:54 ق.ظ

با سلام به همه زحمت کشان جام و تیم فوتبال حصاروئیه.دلایل باخت۱-تیم ما در مقابل یک تیم نباخت بلکه در مقابل سه تیم باخت(تیمی متشکل از سه روستا)دوستان یادشان نرود همین تیم به اصطلاح صباح در سال گذشته ۳بر ۱در مقا بل حصاروئیه زانو زد۲-بچه های تیم حصارو با توجه با این اتفاق نا گواری که افتاد از روحیه خوبی بر خوردار نبودن مخصوصا دو سه با زیکنی که از نزدیکان این مرحومه بودند۳- موارد مشکوکی در مورد یک و دو بازیکن هست که احتمالا به تیم مقا بل بازی میکردند نه به تیم حصاروئیه۴-و تعدادی حصاروئی نما هستند هم به تیم وهم به جام از پشت خنجر میزنند(اگر نیاز شد معرفی می شوند اگر چه همه انها را می شناسند )و.....امیدواریم تیم حصاروئیه با بازیهای خوب در بازیهای بعدی شخصیت واقعی خود پیدا کند.

اله دینی دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

با سلام ، به نظر من هر دو مقصر هستند ، مربیان که هر روز افراد را در زمین فوتبال جمع می کردند واز دروازه بانان به اصطلاح خودشان تست می گرفتند . چطور شد کسی که تازه از راه رسیده و از خود اینطور مطمئن است را درون دروازه قرار می دهند ؟ بایست رو دربایستی ها را کنار گذاشت . با کدام منطق و کدام آمادگی اقای سید داوود درون دروازه ایستاد ؟ چرا وقتی مربیان دیدند گلها یکی پس از دیگری وارد دروازه مشود بلا فاصله او را تعویض نکردند. اگر خط دفاعی مشکل داشت چرا جهت اصلاح ان اقدام نکردند ؟

--- دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

میشه خواهش کنم نتایج بازیها و گلزنان بازیهاو حواشی واخبار بازیها راهم دروبلاگتان قراردهید

چشم چشم
به دلیل مشغله های اجرایی جام در این روزها کمی اخبار روزهای اول دیر به دست مخاطبان ویلاگ رسیده است با ارز پوزش تلاش خود را خواهیم کرد تا در سریعترین زمان ممکن اخبار را در وبلاگ قرار دهیم .

تما شا گر دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

اقای اله دینی مگر تیم حصاروئیه دروازبان ذخیره هم دارد نام ببرید کی هستند ما نمیدانیم؟

منتظر دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

منتظر
لطفا لطفا عکس بفرستد ما کیلی مشتگم متشکرم

حسین فاطمی سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

با درود

به نام خداوند جان و خرد

بله دوستان شکست تلخ هست و پیروزی شیرین اما همیشه نمی‌شود پیروز میدان شد.اما هم از شکست و هم از پیروزی می‌توان درسهای خوبی‌ آموخت و مطمئن باشید که اگر با چشم واقع بینانه به شکست بنگریم هر شکست میتواند یک تجربه گرانبهای باشد برای همگی‌، هم برای مربیان هم برای بازیکنان و هم برای تماشاگران و باید همگی‌ سعی‌ کنیم که از این تجربه‌ها در آینده به خوبی‌ استفاده کنیم و شرط لازم برای آموختن از شکست این است که ما دلایل شکست را واقع بینانه بر رسی کنیم نه اینکه با احساسات و یا با نگاهی‌ سطحی یا که با جبهه گرفتن علیه شخصی‌ یا چند نفر، من بازی را ندیدم اما بنا به تجربهای که از میادین ورزش و مسابقات فوتبال دارم برای شما با دلیل موجه تشریح می‌کنم که باخت تییم تقصیر یک نفر یا دو نفر یا که فقط دروازبان نبوده است و نمی‌تواند باشد،حتما میپرسید چرا؟خوب توضیح میدهم.

نخست اینکه اینطرز فکر که شکست تییم و همهٔ گلهای خرده را تقصیر دروازبان دانستن این طرز فکر ۳۰ ساله پیش هست که شکست تییم را همیشه گردن دفاع و دروازبان میاندختند،اما در فوتبال امروز اگر تییم گل بخورد تقصیر همهٔ تییم هست نه فقط دفاع و دروازبان،خوب شاید دروازبان آماده نباشد و یکی‌ یا دو گل یا سه گل تقصیر دروازبان باشد اما آیا کسی‌ باور می‌کند که هر ۶ گل تقصیر دروازبان باشد؟؟و چرا تییم گل نزد بیشتر از یکی‌ که آن هم به حول قوه الهی مثل اینکه در دروازه رفته:)و بد اینکه خوب اگر کسی‌ فکر می‌کند بهتر میتواند باشد در دروازه چرا نیامده کنار زمین لباس بپوشد و با جرات بگوید که می‌خواهد در دروازه باشد؟

دوم در مورد مربیان.خوب شاید مربیان اشتباهاتی کردند اما آیا به دلیل این اشتباهات اندیشیدید؟آیا میشود از دو نفر که تا به حال هیچ سابقهٔ مربیگری نداشتند انتظار بیشتری داشت؟شما اگر مربی‌ بودید چه میکردید؟چرا خیلی‌‌ها کنار زمین به شدت در کار مربیها دخالت میکنند اما بد از شکست حرفی‌ نمیزنند در صورتی‌ که همین افراد اگر تییم ببرد میگویند که بخاطر راهنمای‌های ما بود!!!!!اگر پیشنهاد بهتری دارید چرا قبل از بازی با مربیان در میان نمیگذارید؟بهتر است که به جای مشکل تراشیدن بعضی‌ وقتها به فکر راهنمای و مشکل حل کردن هم باشیم،اینجوری مطمئن باشید که فکرتان هم در راه مثبت گام برخواهد داشت.

خوب حالا نظر خودم را در مورد دلیل اصلی‌ باخت تییم میگویم

۱.بی‌ تجربگی، که این بیتجربگی در همه بوده است.هم در مربیان هم در بازیکنان که همگی‌ جوان و نوجوان بوده ا‌ند.( بهتر است از این به بعد قدر بازیکنان کهنه کار و با تجربه خود را بهتر بدانیم و تا آخرین زمانی‌ که میشود از آنها استفادهٔ شایسته کنیم نه اینکه به راحتی‌ از این عزیزان بگذریم)

۲.نداشتن روحیه و یکدل نبودن همگی‌ بازیکنان برای پیروزی.

۳.همیشه نمی‌شود برد و ممکن هست که تیم مقابل بسیار آماده و قویتر باشد یا که روز روز تییم مقابل باشد.

۴.نداشتن بازیکنان کلیدی و آماده نبودن بعضی‌ از بازیکنان .

۵. نداشتن تاکتیک تیمی واحد در زمین و عوض کردن جای بازیکنان به طور مداوم که ریشه در بی‌ تجربگی دارد .

۶. شرایط بازی اول و استرس بازی و میزبانی.

۷. و موارد جزی دیگری که فقط با دیدن بازی میشود به آنها پیا برد.

در آخر به دوستان بگویم این نکته را که شکست زمانی‌ تلخ هست که از آن شکست هیچ درسی‌ گرفته نشود.

شاد و سربلند باشید و ساله نو به همگی‌ مبارک.

با سپاس فراوان م حسین فاطمی

یه تماشاگر بیطرف چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

با سلام به همه فوتبالی ها. من یه تماشاگر بیطرفم که فقط بخاطر اینکه نگاه کردن این بازی ها ودیدن اون شورو هیجانی که بین تماشاچیا وجود داره و لذت بخشه شدم یه تماشاگر فوتبال.(البته فقط در ایام نوروز) من از وجود این سایت دیر با اطلاع شدم واسه همین امروز که ۱۹فروردین هست افتخار دیدن این سایتو داشتم. به همه کسانی که در بوجود آمدن این سایت نقشی داشتن تبریک میگم.خیلی عالیه. فقط میخواستم نظر خودمو در خصوص بازی حصارو و صباح بدم به کسایی که در نوشته های بالا برای باختشون دلایلی اوردن که از نظر من زیاد منطقی نبود. گفتن که تیم ما در مقابل یک تیم نباخت بلکه در مقابل ۳تیم باخت. این تیم در اصطلاح صباح نیست تا جایی که اطلاعات من میرسونه وهمه هم اینو میدونن تیم صباح از همان ابتدا که شکل گرفته با همین نام بوده بنابراین در حقیقت صباح است نه در اصطلاح. لطفا بررسی کنید ببینید اشکالات فنی و غیر فنی تیم از کجا بوده که تیم حصارو تن به این باخت داد و لطفا این باخت را گردن اینکه اون تیم ۳تیم بوده نندازید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد