جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

بیانیه مدیر هیئت اجرایی جام نوروزی (۲)

با سلام  

     اینجانب فرهاد الله دینی مدیر اجرایی جام نوروز ۸۸ به اطلاع شما می رسانم که پس از شروع به کار رسمی هیئت اجرایی از ابتدای دیماه گذشته، جلسات ابتدایی و هماهنگیهای بین گروهی، تعیین وظایف و برخی برنامه ریزیها بنا بر تجربیات گذشته و پیشنهادات جدید انجام گرفت .  

     در ادامه هیئت اجرایی جام در نظر دارد تا در بهمن ماه که از امروز شروع می شود به مدت ۱ ماه تمامی تلاش خود را معطوف به تامین اعتبارات لازم جهت اجرای برنامه های  پیش بینی شده نماید تا به لطف پروردگار در اسفند ماه تمامی امورحالت اجرایی پیدا کرده و در نوروز ۸۸ شاهد برگزاری جامی درخور و شایسته ی جوانان شرکت کننده در آن باشیم .

ادامه مطلب ...

جام نوروزی سال به سال باشکوه تر

   بی شک همه ی دوستداران جام از گذشته تا به حال با برگزاری جام نوروزی بسی خوشحال و خرسند می شوند و این خوشنودی بیشتر خواهد بود اگر شاهد برگزاری آن با نظم و ترتیب و شکوهی خاص باشند. همانطور که سال گذشته با نوآوریها و تلاشهای آقای تورج قایینی (مدیر پیشین جام) و تیم اجرایی ایشان شاهد برگزاری جام نوروزی به شیوه ای نو و با نظم و هماهنگی خاصی بودیم. 

 

  هر ساله بنای جوانان روستای حصاروئیه بر آن بوده تا سال به سال بر کیفیت برگزاری جام بیفزایند و آن را به حد و اندازه های استاندارد یک جام محلی ولی فراتر از یک جام روستایی برسانند والبته رسیدن به این منظور مشروط به رعایت چند مورد است ، اول از همه همکاری و یکدلی بین جوانان کلید رسیدن به موفقیت است و این کلید در سایه ی یک شخص مدیر و آگاه که مسئولیت هماهنگی و گردانندگی امور جام را بر عهده دارد می تواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد در کنار آن استفاده از نظرات پیشکسوتان که در ۱۷ سال برگزاری جام به تجارب ارزنده ای دست یافته اند مکمل آن خواهد بود و البته پشتوانه ی همه ی این نظرات و پیشنهادات برای برگزاری منظم و باشکوه جام بگونه ای که شایسته ی میهمانان و شرکت کنندگان آن باشد تامین هزینه های مالی آن است .

ادامه مطلب ...

اطلاعیه

در روزهای اخیرنمایندگان تیمهای مختلف تماسهای زیادی با آقای محسن فاطمی (مسئول هماهنگی جام) جهت شرکت در جام نوروزی حصاروئیه داشته اند . ایشان نیزتقاضای تیمهای استبرق و شریک آباد را با آقای فرهاد الله دینی (مدیرهیئت اجرایی جام ) مطرح کردند. که در نهایت پس از شور و مشورت بین اعضا هیئت برگزاری نتیجه ی نهایی به شرح ذیل اعلام می گردد.  

ادامه مطلب ...

اولین تمرین

دو خبر   


  •  امروز پنجشنبه ۲۶ دیماه ۱۳۸۷ اولین تمرین آماده سازی تیم فوتبال حصاروئیه برگزارگردید. مربیان این تیم ضمن اظهار رضایت کامل از شرکت جوانان روستا اعلام کردند که  پس از آماده سازی و تمیز کردن زمین ازسنگ و بوته های خار (آدور). مربیان ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان در تمرین به شرح وظایف بازیکنان و خواسته هایشان از آنها پرداختند . در ادامه با حضور ۹ نفر از جوانان روستا  پس از یک ساعت نرمش و دو  بعضی حرکتهای گروهی و تاکتیکی با توپ به مدت ۳۰ دقیقه انجام گردید همچنین در پایان، بازیکنان به تمرین شوت از راه دور پرداختند . ضمنا در خلال تمرینات از آقای حامد واحدی برای پست دروازه بانی تست گرفته شد.  
  •  در تماس مربیان تیم فوتبال حصاروئیه با وبلاگ جام نوروزی ایشان از اظهار حمایت همه جانبه ی مربی سابق تیم آقای سید علی فاطمی مقدم همچنین دهیار روستا آقای نجفی و اعضا کمیته فنی تشکر و قدردانی کردند .


وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه آمادگی خود جهت انتشار اطلاعیه های سرپرستان و مربیان و اخبار دیگر تیمهای شرکت کننده در این جام را اعلام می دارد.

آیین نامه انضباطی تیم فوتبال حصاروئیه

                                           یا علی مدد
            زنیرو بود مرد را راستی            ز سستی کژی زاید و کاستی


کادر فنی تیم فوتبال حصاروئیه جهت پیشبرد اهداف خود و داشتن تیمی منسجم در مسابقات نوروز 88 از کلیه بازیکنان و همکاران تیم  درخواست می نماید بیش از پیش به نکات انظباطی و اخلاقی توجه نمایند و ایین نامه ذیل را جهت روشن شدن این نکات به سمع ونظر عزیزان می رساند :  

ادامه مطلب ...

نظر سنجی شماره ۲

 با توجه به شرکت ۸ تیم در جام نوروز ۸۸ و احتمال بدی آب و هوا و بسیاری مسائل دیگر و با در نظر گرفتن روز ۲ فروردین به عنوان روز افتتاح مسابقات شما برگزاری بازیها را در ظرف چند روز مناسب می دانید ؟ شایان ذکر است که تعطیلات نوروز ۸۸ در روز جمعه ۱۴ فروردین به پایان می رسد.

  

  • اگر روز ۲ فروردین شروع جام باشد چند روز برای بازیها کافی است؟  

لطفا پس از اعلام رای خود دربخش نظر سنجی ( سمت چپ ) با در نظر گرفتن شرایت و امکانات موجود و تجربه ی سالهای گذشته و دلایل کافی نظر خود را نیز در این قسمت مطرح کنید. 

 

 پایان نظر سنجی: 

 74 درصد از شرکت کنندگان با برگزاری مسابقات در حداقل زمان ممکن یعنی 8 روز موافق بودند

اطلاعیه کادر فنی تیم فوتبال حصاروئیه (۱)

 با سلام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که مربیان تیم فوتبال حصاروئیه  قصد دارند تمرینات تیم را جهت حضوری مقتدرانه و مدعی در جام نوروز۸۸ با جدیت شروع نمایند در این راستا از کلیه فوتبالیست های جوان حصاروئیه دعوت بعمل می آید تا در اولین جلسه تمرینات تیم که در زمین ورزشی حصاروئیه روز پنجشنبه مورخه ۲۶/دیماه/۸۷ساعت ۱۳  برگزار می گردد شرکت نمایند .ضمنا  نفرات نهایی و ترکیب اصلی  تیم با نظر کادر فنی بر اساس آمادگی وقابلیتهای فنی  بازیکنان  خواهد بود و شرکت در تمرینات بمنزله انتخاب بازیکن نیست . بازیکنانی که به هر دلیل نمی توانند در تمرین روز پنجشنبه شرکت کنند از طریق تماس با مربیان ضمن اعلام آمادگی دلیل عدم خود را اظهار نمایند.۰۹۱۳۳۹۳۱۴۷۰اله دینی و۰۹۱۳۲۹۳۳۲۱۱  فاطمی مقدم.
 

 بدیهی است که عدم اعلام آمادگی  و شرکت نکردن در تمرینات باعث حذف  از تیم خواهد بود. 

ادامه مطلب ...

دلار چنده ؟؟؟

این روزها هیئت برگزاری جام نوروز ۸۸ در حال تنظیم جدول برآورد هزینه ها، اولویت بندی آنها و پیدا کردن منابع تامین آن می باشد که بزودی گزارشی کامل از وضعیت مالی و خرج و مخارج پیش بینی شده برای جام به اطلاع شما خواهد رسید .    

همانطور که مطلع هستید برگزاری این جام حرکتی کاملا مردمی است از اینرو بخش زیادی از هزینه های آن توسط اهالی روستا و بسیاری از حصاروئی های دور از وطن چه در شهرهای مختلف ایران و چه در کشورهای خارجی تامین می شود .  

از امروز برای آن دسته از دوستان خارج از کشور که مشتاقانه آماده ی کمک به تامین هزینه های جام هستند بخش کوچکی با عنوان نرخ ارز در پایین سمت چپ همین صفحه قرار داده ایم تا بطور روزانه از نرخ ارزهای خارجی در ایران با خبر باشند .    

 با امید پیروزی و موفقیت همه ی دوستداران وطن هرجای این کره ی خاکی.

نحوه ی انتخاب کادر مربیگری و بازیکنان تیم

با  درود و احترام به همه ی  ورزش دوستان عزیز

اینجانب حسن فاطمی عضو کمیته فنی تیم فوتبال حصاروئیه بنا به پیشنهاد برخی از دوستان در ادامه به نحوه ی انتخاب کادر مربیگری و بازیکنان تیم می پردازم . 

همانطور که اطلاع دارید آقای سید علی فاطمی مقدم، از بازیکنان باتجربه و سرمربی چند سال گذشته تیم حصاروئیه بنا به بعضی دلایل شخصی امکان حضور در تیم حصاروئیه را به عنوان سرمربی نخواهند داشت از اینرو کمیته فنی تیم (که متشکل از بازیکنان قدیمی و پیشکسوت تیم می باشد) بران شد تا با تشکیل کادر مربیگری جدید تمرینات تیم را در کمتر از 3 ماه به شروع مسابقات آغاز کند . از اینرو تماسهایی با چند تن از دوستان گرفته شد و همچنین در وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه نیز اطلاعیه ای صادر گردید تا کسانی که مایل به پذیرفتن سمت مربیگری  هستند خود را به کمیته فنی معرفی نمایند .

ادامه مطلب ...

جلسه ی هماهنگی با نمایندگان تیمها

جلسه ی هماهنگی با نمایندگان تیمها امروز پنجشنبه ۱۹دیماه ۱۳۸۷ در ساعت ۹:۳۰ آغاز شد . در ابتدا جلسه  آقای فرهاد الله دینی ضمن معرفی کامل خود به عنوان مدیر جام نوروز ۸۸  به بیان اهداف خود و نحوه برگزاری جام در سال جدید پرداختند و با اشاره به گزارشی که مدیر پیشین جام آقای تورج قایینی در اختیار ایشان قرار داده بود به بررسی نحوه ی شرکت تیمها در جام گذشته پرداختند و از بعضی بی نظمیها و نا هماهنگیهای آنها اظهار نا خرسندی کرده و متذکر شدند که در جام پیشرو طبق آیین نامه  با تیمهای خاطی برخورد خواهد شد .

در ادامه نمایندگان تیمها، با پذیرفتن شرایط، قول مساعد دادند تا ضمن همکاری کامل با هیئت اجرایی جام نوروزی در برگزاری منظم آن نهایت تلاش را از خود نشان دهند .

ترکیب احتمالی تیمهای حاضر در جام نوروزی ۸۸ به شرح زیر می باشد

حصاروئیه – برفه – ساراب – محمد آباد- ده موسی – موروئیه - صباح - عبدل آباد یا حیدرآباد

 توضیح :

۱- به علت اینکه تیمهای مهرآباد و استبرق توانایی تشکیل یک تیم مستقل را نداشتند تصمیم بر این شد که تیم صباح از ترکیب بازیکنان این دو روستا تشکیل شود و حضور بازیکنان از دیگر روستاها در این تیم ممنوع است .

۲-  از آنجایی که  تیمهای عبدل آباد و حیدر آباد برای شرکت در جام امسال ابراز علاقه کرده اند تصمیم بر این شد که بعد از بررسی شرایط دوتیم هیئت اجرایی جام بزودی تیم هشتم را از بین این دو تیم انتخاب کند .

در پایان قرار شد که در جلسه ی بعدی در ۲ اسفند ماه که با حضور سرپرستان تیمها برگزار خواهد شد ضمن امضاء قراردادها  اسامی نهایی بازیکنان نیز جهت ثبت نام در جام ارائه گردد . جلسه در ساعت ۱۱ به پایان رسید.

                                                 هیئت اجرایی جام نوروزی حصاروئیه   

 


یک خبر:

پس از جلسه ی امروز آقایان فرهاد الله دینی ، جمشید الله دینی و سید محسن فاطمی مقدم در محل زمین فوتبال حصاروئیه حاضر شدند و به بررسی وضعیت آن پرداختند. ایشان ضمن ابراز رضایت از وضعیت زمین ( نسبت به سالهای گذشته ) در مورد محل ساخت سکوی جدید و سرویسهای بهداشتی تصمیماتی گرفتند .