جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

فینال

پس از یک باران شدید در هوایی نسبتا سرد که کمی باد هم در سطح زمین می وزید بازی فینال طبق برنامه در ساعت 9:30 صبح روز  یازدهم فروردین آغاز شد .  

 در این بازی دو تیم منتخب مهر آباد - استبرق و موروئیه در مقابل هم قرار گرفتند و در یک بازی سخت و نفس گیر در نیمه ی  اول به تساوی 1-1 رسیدند در نیمه ی دوم تیم منتخب با بهره گیری از بازیکنان با تجربه که حضور درخشانی در لیگ شهرستان دارند توانست نتیجه را 3 بر 1 به سود خود تغییر دهد و به عنوان تیم اول جام نوروزی حصاروئیه در سال 1388 شناخته شود .   

 

 


 بلافاصله پس از پایان بازی مراسم اختتامیه با حضور برخی مسئولین شهرستان(بخشدار ، معاون فرماندار و رئیس تربیت بدنی شهرستان)و جمع کثیری از اهالی روستا ها برگزار گردید. 

 در این مراسم پس از قدردانی از گروه داوری و انتظامات که نقش مهمی در برقراری نظم در میدان و خارج از آن داشتند به بازیکنان تیم دوم ( موروئیه) یک هدیه به همراه مدال نقره و به بازیکنان تیم منتخب یک هدیه به همراه مدال طلا و جام قهرمانی اهدا شد . 

 همچنین به تشخیص هیئت برگزاری جام نوروزی تیم برفه به دلیل  بازی جوانمردانه  بازیکنان و کادر مربیگری و همکاری همه جانبه ی هوادارانش شایسته ی دریافت جام اخلاق این بازیها شناخته شد .   

 عکسهای مربوط به این مراسم در ادامه

  

 

 

 

 

 

  

نظرات 13 + ارسال نظر
طرفدار جام حصاروئیه دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

باسلام و خسته نباشید به دوستان زحمتکش در این جام

بنده به عنوان تماشاگری که نزدیک به ۱۰سال فوتبال بازی کرده ام و میدانم که تیم موروئیه یکی از ۵ تیم قابل احترام لیگ برتر شهربابک می باشدگزارش زیر را به عرض انهایی که از راه دور نتوانستند بازی را تماشاکنند می رسانم

تیم مهراباد-استبرق نیمه اول در صورتی که در جهت خلاف باد بازی می کرد با حفظ توپ در زمین خودی و حرکات ترکیبی در دقیقه ۲۵بازی توسط اقای مهدی قربانی(آقای گل بازیها با۷ گل)با گذر از خط دفاع تیم موروئیه و تک به تک شدن با دروازه بان اولین گل بازی را به ثمر رساند.بعد از این گل تیم موروئیه روی به شوت زدن از راه دور آورد که تمامی شوتها توسط دروازه بان تیم مهراباد-استبرق(آقای معین رضایی)دفع شد به استثنای توپی که بعد از برخورد با زمین و با کمک باد تغییر مسیر و درون دروازه قرار گرفت.
در نیمه دوم هم تیم مهراباد-استبرق با بازیسازی از خط دفاعی و حفظ توپ روی دو حرکت ترکیبی دیگر توسط قربانی به گلهای بعدی دست یافت در نهایت بازی ۳بر۱به سود مهرآباد-استبرق به پایان رسید
شاد و پیروز باشید

کشاورز دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 12:54 ب.ظ

با سلام
جام نوروزی خوب بود ولی این چه جوایز ارزنده و ماندگاری بود که شا هدیه دادید ممنون از این همه لطف شما دست اندر کاران جام. تیمهای فینالیست انتظار داشتند لااقل باندازه ورودی که پرداخته بودند جایزه نصیبشان می شد

و برنده شدن نوزاد مدیر جام هم جزو عجایب هفت گانه بود لااقل یکی دیگه از اشناهای مدیر را برنده می کردید جالبتر بود .

در انتها از کلیه مردم خون گرم حصاروئیه تشکر می نماییم

با سلام . خوب است بدانید که پول پرداختی تیمها حتی کفاف هزینه ی داوری را به زور داده است شما هزینه ی کرایه ی صندلی و خط کشی و آبپاشی زمین و تور و توپ و 100 ها موورد دیگر را به آن اضافه کن.
ما خود بهتر از شما می دانیم که جوایز ناقابل بود اما چه کنیم که حمایتها کمتر از حد انتظار بود .
جالب است بدانید وقتی از یکی از مسئولین برای جوایز درخواست کمک کردیم گفت : نیازی به جایزه نیست ما در هیچ جامی به کسی جایزه نمی دهیم شما هم نیازی به جایزه ندارید !!!!!!!!!!!!!!!!.
با این حال با کمک تربیت بدنی و هیئت روستایی و عشایری توانستیم جوایز و مدالهای تسمهای اول و دوم را تهیه کنیم تا دست خالی نباشیم .

در مورد قرعه کشی هم ما وجدان خود را قاضی می دانیم و همیشه بر سالم بودن آن تاکید داشته ایم و داریم و نتیجه ی قرعه کشی برای خود ما نیز جالب بود .
دوست عزیز بدان که هیچ کسی حاضر نیست ماهها تلاش و صرف هزینه های میلیونی را با یک نمایش بچه گانه ی اینچنینی در روز آخر زیر
سوال ببرد چرا که اگر نیت سوئی باشد می توان بدون آگاهی دیگران چندین دوچرخه برنده شد .

اعظم بیکی دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

من خسته نباشید و خدا قوت می گم به همه عزیزانی که سهمی در برپایی این مسابقات داشتند.امیدوارم که این گونه فعالیت ها برقرار باشه و هر سال این مسابقات با شکوه بیشتری برگزار بشه و نشانه ای باشه از اتحاد و انسجام میان ما

طرفدار هوای پاک دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

با سلام. دوستان یادتان باشد این همه بارندگی مدیون همان سبزه های جام نوروزی است(البته از دیده گاه خرافی به ان نگاه نکنید)که با امید پایان خشکسالی و هوای پاک در افتتا حیه جام زیبایی خاصی به ان داد بود. انسان باید همیشه با امید و امیدواری زندگی کند

تما شاگر( از روستای هم جوار) دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

با سلام به همه دوستان و زحمت کشان جام نوروزی حصاروئیه و تبریک به دو تیم فینالیست. بنده شاید از نزدیک بیشتر باریها را دیدم باید افرین گفت به سر پرستان و تیم های برفه- محمد اباد-ده موسا و حصاروئیه(اقایان قدیری-محمود زاده-حسینی و الله دینی )که این دوستان در کنار بازیکنانشان از منظم ترین تیمها و بیشترین همکاری را مسئولین جام داشتندو خود را شریک واقعی در جام می دانستند و بیشتر دنبال مرام پهلوانی بودند تا مقام قهرمانی. البته این نظر شخصی بنده بود دوستان خرده نگیرید

مسعود .اله دینی سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

لطفا متن نوشته از نامه نماینده به نمایندگان دولت و مردم در وبلاگ شهربابک در یک نگاه و بابک زمین را بخوانید. درباره ورزش هم گفته شده !
البته پیش بینی می شد که فکرها و دست هایی در شرکت مس بی اندیشه حق کار و زندگی را سخت کنند !!!

و نماینده گرامی مطالب گفتنی را چه خوب در یک نامه پر محتوا به مسوولین رسانده اند.
امید پیگیری شود و پاسخی درخور به این نماینده شایسته مردم داده شود
http://www.shahrbabak.blogfa.com/

تماشاگر چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 06:26 ب.ظ

اختتامیه اون جور که باید برگزار نشد نمیدونم شاید بخاطر نامساعد بودن هوا بوده ولی بهرحال سال قبل خیلی بهتر تونستن از عهده برگزاری این مسابقات بر بیان

جمشید سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

این دوست عزیز که با نام مستعار کشاورز بسیار آدم بی انصافی هستید وگرنه اینگونه قضاوت نمی کردید که قرعه کشی و در اصل اینجانب را زیر سوال ببرید اگر شما روز اختتامیه آنجا حاضر بودی اینگونه قضاوت نمی کردی و اگر هم آنجا بودی احتمالا حواست آنجا نبوده چون کارت قرعه کشی را رئیس محترم اداره تربیت بدنی از صندوق بیرون آورد و اینجانب آنرا اعلام کردم و شما این را بدان دوست عزیز دنیا آنقدر که برای شما مهم است برای من آنقدر ارزش ندارد که بخاطر یک کارخانه دوچرخه سازی حتی حاضر باشم شرافتم را خدشه دار کنم تا چه برسد به یک دوچرخه ۸۰۰۰۰ هزار تومانی . و تمام دوستانی که این چند وقت درگیر این کار بودند اگر مثل شما فکر می کردند نیازی به این کار نداشتند و راه دیگری را انتخاب می کردند پس به هنگام مطرح کردن این موارد ابتدا وجدان خودت را قاضی کن .

فوتبالی دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 06:41 ق.ظ

سلام خسته نباشید
لطفا گزارش نهایی جام نوروزی را همراه با حواشی و عکسها روی وبلاگتون قرار دهید
با تشکر از زحمات بی دریغ
شاد و پیروز باشید.

بازیکن دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 09:25 ق.ظ

با سلام خسته نباشید بازیهای نوروزی حصاروئیه امسال به علته حذفه حصاروئیه در اوایله بازیها کمرنگ شده و به همین علت مراسم اختتامیه با سردی و بی رونقیه کامل انجام شد.

سخق پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

salam,chera matlabe tazei beroz nemikonid?mrc

طرفدار جام حصاروئیه یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

آقای مدیر وب لاگ خسته نباشید
چرا شل می زنین ما منتظر عکسها و گزارشهای نهایی از جام هستیم.
نکنه خدایی نکرده از قهرمانی تیم خوشحال نیستین؟؟؟؟؟؟

فوتبال دوست سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

این مدیر کیه چرا عکسهای فینال را نمیزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد