جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

نیمه نهایی

با عرض پوزش، به دلیل بعضی مشکلات فنی در چند روز گذشته امکان دیدن آخرین اخبار برای برخی از بازدیدکنندگان امکان نداشت که با رفع مشکل از امروز آخرین اخبار جام دوباره بر روی سایت گذاشته می شود. 


 

در روز 9 فروردین بازیهای حساس نیمه نهایی برگزار گردید . در  باز یاول تیم موروئیه در برابر تیم محمد آباد قرار گرفت . در دقایق ابتدایی بازی تیم موروئیه توانست با استفاده از ضعف دروازه بان تیم مقابل به یک گل برسد .چرا که در آخرین بازی دور اول دروازه بان اصلی تیم محمد آباد به دلیل خروج از محوطه ی جریمه کارت قرمز گرفت و اجازه ی حضور در بازی نیمه نهایی را نداشت.  

 در ادامه تیم محمد آباد که تنها تیم صعود کننده با 9 امتیاز بود 2 گل دیگر دریافت کرد و تنها توانست بازدن 2 گل بازی را 3 بر 2 به تیم موروئیه واگذار کرد. و به این ترتیب تیم موروئیه توانست به فینال راه یابد . 


 

در بازی دوم  که یکی از حساس ترین بازیهای جام امسال محسوب می شد تیمهای برفه و منتخب مهرآباد - استبرق به دیدار هم رفتند این بازی که تکرار فینال سال گذشته محسوب می شد در ساعت10:30 آغاز شد . 

بر خلاف تلاشهای زیاد بازیکنان تیم برفه در پایان تیم منتخب که از نظر داشتن مهره یکی از قویترین تیمهای جام بود توانست این تیم  را با نتیجه ی 3 بر 0  شکست دهد و به فینال راه یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد