جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

خبر

 امروز 25 اردیبهشت ماه 1388 یک بازی دوستانه بین تیمهای مهر آباد و حصاروئیه در زمین روستای مهر آباد برگزار گردید که با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید . 

 شایان ذکر است که  مربیان روستا های مهر آباد و حصاروئیه تصمیم دارند تا در هفته ها و ماههای آینده نیز بازیهای دوستانه ی بیشتری  برگزار نمایند . 

 همچنین  برخی خبرها حاکیست که جوانان روستای مهر آباد در نظر دارند تا یک دوره مسابقات فوتبال روستایی در تابستان امسال برگزار کنند .

ناگهان چقدر زود دیر می شود!

 

حرفهای ما هنوز ناتمام تا نگاه میکنی؛

وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی

پیش از آن که باخبر شوی لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

آی و ….

ای دریغ و حسرت همیشگی!

ناگهان  چقدر زود      

دیر می شود!

حتما همه کسانیکه گذری در روستای حصاروئیه داشتند یا میهمان زمین ورزشی حصاروئیه بوده اند نام فتح الله قائینی برایشان آشناست ،او که  با سختی ومرارت  فراوان .و درفقدان پدر با زحمت  و رنج بی پایان  مادری سختکوش دوران  نوجوانی و جوانی را پشت سر نهاد و با همت و تلاش شبانه روزی خویش خانه ای بنا نهاد تا کانون آرامش وآسایش او و خانواده اش باشد ، اما افسوس که در پی حادثه غمناک و مصیبت بار تصادف خود و همسر مهربانش داعیه اجل را لبیک گفتند و روح ملکوتی آنان به آسمان پرواز کرد و این کانون گرم به سردی گرائید این ضایعه تاسف بار همه اهالی روستای حصاروئیه را در ماتمی سنگین فرو برد که رنج این مصیبت به زودی از یاد و خاطره کسی بیرون نخواهد رفت .

خاطرات گرانبهایی در ذهن جوانان و اهالی حصاروئیه از معاونت و یاری این عزیز از دست رفته در امور ورزشی روستا  به یادگار مانده ، از اولین روزهای بنا نهادن زمین ورزشی این روستا در سالهای دور، از کمکهای بی دریغش برای انتقال بازیکنان تیم به روستاهای دیگر( در زمانی که کمتر کسی خودرویی داشت) و  البته میهمان نوازی هر ساله ی او و خانواده اش در ایام نوروز که پذیرای عده کثیری از مردم سراسر شهرستان شهربابک و سایر استانها  برای برپایی جام نوروزی حصاروئیه بود ( که تا  چند روز به شروع جام نوروزی 88 نیز ادامه داشت) و  بسیاری خدمات دیگر به روستای زادگاهش ، همه و همه مرحوم فتح الله قائینی را به یکی از بیاد ماندنی ترین چهره های روستای حصاروئیه در همه ی عرصه ها بخصوص عرصه ی ورزش تبدیل کرده است .

و چه نا باورانه در اولین روزهای سال نو جامعه ورزشی حصاروئیه همچون سایرین داغدار و عزادار گردید، لذا ضمن تسلیت و تعزیت به همه ورزشکاران و ورزش دوستان که در جامهای آینده از پذیرایی این عزیزان بی بهره خواهند بود به فرزندان آنها نیز تسلیت گفته و برایشان صبر مسئلت مینمائیم . اما میدانیم که یاد ونام آنها در دل و دیده ها ماندگار است و انشاء الله خدای مهربان تسلی بخش بازماندگان و هم کیشانشان باد و جنت برین گوارای روح بلندشان .