جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

گزارش روز سوم

در اولین بازی امروز تیم حصاروئیه و موروئیه به دیدار هم رفتند .به گفته ی بسیاری از ناظرین  تیم حصاروئیه برخلاف بازی قبل با نظم بهتر و انسجام کاملتری بازی کرد که برخی دلیل آن را حضور آقای امین فاطمی مربی تیم را به عنوان بازیکن در زمین می دانند چرا که راهنمایی و هدایت بازیکنان کم تجربه در زمین ثمر بخش تر است . با این حال تیم موروئیه (کشاورز) که یکی از تیمهای برتر لیگ شهرستان شهربابک محسوب می شود توانست در نیمه ی اول یک گل به ثمر برساند . 

در نیمه ی دوم، بازی بیشتر در میانه ی میدان جریان داشت اما در دقیقه ی 80  به دلیل خطای هند حصارو صاحب یک ضربه ی پنالتی شد که آقای فرشاد الله دینی با بی دقتی تمام آخرین فرصت و امید تیم حصارو را از دست داد .  

و در پایان بازی با نتیجه ی 1-0 پایان یافت . 


 بازی دوم امروز که از اهمیت خاصی برخوردار بود بین  دو تیم گهرت و منتخب استبرق -مهرآباد برگزار گردید هر دو تیم که از حمایت تماشاچیان خود برخوردار بودند در بازی نفس گیر تا دقیقه ی 85 به نتیجه ی 1-1 مساوی رسیدند تا اینکه توسط بازیکن شماره ی 10 تیم منتخب علیزاده این تیم جلو افتاد . 

در این زمان تماشاچیان گهرت به عنوان اعتراض به داور سعی در اخلال در ادامه ی بازی داشتند که با کوشش سرپرستان تیم گهرت و ماموران انتظامات جام از گسترده شدن اعتراضات جلوگیری شد. 

در پایان تیم منتخب 2 بر 1 پیروز میدان شد .

نظرات 8 + ارسال نظر
Nasir Allahdini سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://quardillion.blogsky.com

با سلام و تبریک به مناسبت باخت کم گل تیم حصاروئیه.
دوست داشتم بازی قبل هم با یک گل می باخت نه با صد گل.

یادتون باشه که نظر منو ثبت نکردین

علی چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 08:30 ق.ظ

با عرض سلام وتبریک سال نو به همه دوستداران تیم حصاروئیه

با عرض پوزش از همه ورزش دوستان و حامیان تیم حصاروئیه بعلت باخت بی سابقه تیم در مقابل تیم منتخب روستاهای مهراباد و استبرق و اشکور و وبر بچه های شهرستانی این روستاها

من برای لا پوشانی و ساقط کردن مسولیتی که برعهده گرفته بودم عرض مطلب نمی کنم ولی واقعیت این است

۱ـتجربه کافی برای مربیگری نداشتیم
۲-نفرات تیم ما در تمرینات شرکت نکردند و فقط ۳ روز ما همه بازیکنان را داشتیم در تمام بازیهای تدارکاتی هیچوقت تمام بازیکنان ما حاضر نبودند (خدمت سربازی و دانشجویی و مشغله روزمره بازیکنان)
۳- انتخاب بازیکن از بین ۱۴ نفر انتخاب نیست اجبارا می بایست تعداد مشخصی بازی می کردند
۴-اشتباهات فردی فاحش بازیکنان در زمین کم نبود
۵-بازیکنان ما تا ساعت ۲۳ شب قبل از بازی در حال اماده کردن زمین بودند
۶-شوک وارده از سانحه تصادف ۲ روز قبل از بازی تیم را کم دچار استرس نکرده بود
۷-و ....


و بعلت باخت مقابل تیم موروئیه نیز از همه عزیزان عذر خواهی نموده هر چند که بازی تیم ما خوب بود و اگر پنالتی ما گل میشد می توانستیم به جام برگردیم و مجبور نباشیم برای بازی جلو تیم گهرت با بی انگیزگی تمام ظاهر شویم و شاید دوباره دچار درد سر شویم ...



اله دینی

جمشید چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

با سلام و خسته به همه دست اندر کاران جام نوروزی حصاروییه ؛عده ای آگاهانه و یا نا آگاهانه دلایل باخت تیم حصاروییه را تجزیه و تحلیل می کنند و همه به نوعی و در مثال دنبال (( رنگرز پا کوتاه )) می گردند و به قولی ((دیوار را از یک طرف کاه گل میمال ند )) . اینجانب به عنوان جزء کوچکی از هیئت برگزاری مسابقات ؛ برد و باخت تیم حصاروئیه همانقدر برایم مهم است که برد و باخت تیمی مثل سارابو یا . . . و لی به عنوان یک فرد ی که به حصاروئیه و جوانان با همت و مردم نجیب و سربلندش افتخار می کنم و امسال هم تیم حصاروییه آن تیم مقتدر همیشگی بود و این در بازی دوم و مقابل تیم کشاورز که از تیمهای برتر لیگ شهرستان است به اثبات رسید وآنهایی که از این شکست کوچک ناراحت هستند فقط یک کم ظرفیتشان کم است مگر چه اتفاقی افتاده که بیاییم و همدیگر را متهم کنیم که اگر فلان شخص نبود و یا فلان کار نمی شد این اتفاق نمی افتاد و یا . . . . در هر حال نباید همه ما از هدف اصلی جام که همانا تحکیم دوستی ها و ایجاد رابطه های جدید می باشد فاصله بگیریم و بیاییم از این شکستهای بسیار جز ئی درس بگیریم و بخاطر این مسایل که جزئی از زندگی ما راتشکیل می دهد اصل زندگی با هم بودن را مخدوش کنیم و بجای در کنار هم بودن در برابر هم قرار بگیریم . یا حق

ب.ا.ر.ب.د چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

ذرود بر جمشید و علی برای به اندیشی که می بینیم...

هم ولایتی چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 05:40 ب.ظ

اگر کسی مسئولیت کارش را قبول کند بسیار شجاع است پس شما آقای اله دینی بسیار انسان باشخصیت و با هوشی هستید که اشتباه خود را قبول می کنید ولی شما اشتباه نکردید بلکه به ما خیانت شده و ما در آینده دستشان را رو خواهیم کرد . دست وطن فروشان و از خود کامگانی را که چندرغازشان را به رخ کشیدند تا جوانان احساساتی را احساسی کنند وجوانان یک خانواده را روبروی هم قرار دهند آنهایی که به بهانه آن حادثه دلخراش تصادف دم از تعطیلی جام می زدند ولی خودشان بساط عروسی راه انداختند . اگر زحمات آقایان تورج وسید محسن و ابوالقاسم وسیروس و جمشیدو مسعود قایینی نوروز و ... نبود خدا می داند بر سرنوشت جام چه پیش می آمد . ولی ما به همت و غیرت جوانانی چون شما چشم دوخته ایم تا به لطف پروردگار و پشتکار مثال زدنی جوانان غیور حصاروئیه در مراحل دیگری باعث افتخار شوید . و خیانت کارانی را که پول امانت جهت جام فوتبال را به دیگران می بخشند و دم از حصارو می زنند ننگشان باد حصارو بخشی از جامعه بابک زمین است پس اگر افتخار ی هست برای حصاروییه و برای بابک زمین هست نه برای تقی و نقی و ....

ناصر چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

دوستان سلام
مبینم که خیلی از دوستان خیلی ناراحت شده اند که تیم ممون زودتر از انچه حقش بود کنار زمین نشسته ولی یادمان باشد که فوتبال یعنی همین، بردها و باختهای ناگهانی و حیرت انگیز. همه ما یادمان هست که چند سال پیش تیم ملی فوتبال کشورمان چه جوری و چه قافل گیرانه تیم ملی فوتبال استرالیا را در هم کوبید. این را گفتم که دوستان بر اعصابشان مسلط باشند و موقع نوشتن نظرات خیلی بر اعصابشان کنترل داشته باشندو سعی نکنند که انگشت تقصیر را به طرف شخص خاصی و یا بازیکنی و یا مسؤلی دراز کنند. برد و باخت یک تیم مسولیتش به عهدۀ همه افراد تیم است و نه شخص یااشخاص معدودی.
نکته جالب توجه در این جام این است که جوانان ورزش دوست، فرهیخته و توانای این روستا(حصاروئیه)توانسته اند در حرکتی نو و تحسین بر انگیز یک جام ورزشی بسیار فعال و منظم تر تیب دهند تا هم خود و هم جوانان دیگر روستاهای شهرستان شهر بابک گرد هم ایند و ایام شروع سال نو و بهار خجسته را با ورزش و تفریح سالم شروع کنند. حال اینکه متاسفانه تعداد معدودی از دوستان که بیشتر به خاطر مسائل حاشیه ای و کم اهمیت وشاید هم بدون هیچ قصد و غرضی و یا نادانی حرفهای دلسرد کننده از قبیل کنسل کردن جام میزنند یک امر طبیعی است. تا این حرف و صحبتها نباشد که فرهنگ سازی نمیشود. پنجاه سال پیش دولتهایی مثل المان وانگلیس وژاپن و غیره چه بدجوری با هم جنگ و جدال داشتند و همین اشتباهات و جنگهای خانمان سوز انها راکم کم به مسیر پیشرفت و احترام متقابل رساند. پس این اختلاف نظرات باید باشد و مهم این است که در این شرایط مقطعی و گذرا صبور باشیم و نا عادلانه کسی یاکسانی را مقصر نکنیم. باخت تیم ما، اگر عاقل و صبور باشیم و این اختلاف نظرها را درست ومنطقی هدایت کنیم میتونه خیلی به ما کمک کنه و باعث پختگی ما بشه و اگر هم نا اگاهانه به انها بپردازیم ممکن است برایمان مشکلاتی ایجاد کند که به نفع هیچکس نباشد. پس بیائید هدف اصلی جام را که همانا ایجاد دوستی و اتحاد بیشتر است را هیچوفت از یاد نبریم و یادمان باشد که برنده اصلی و کلی جام جوانان و مردم حصاروئیه هستند، همانهائی که با حمایتهای مالی و معنوی خود باعث سرافرازی این مرز بوم هستند.
شاد باشید

رستم پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 02:56 ق.ظ

با سلام و یا علی مدد.
مرحبا . مرحبا بر علی اقا. احسنت. زنده باد.
بسیار خوشحالم که میبینم دوست عزیز و برادر گرامی ما اقای الله دینی با شجاعت تمام چند سطری را برای ما نگاشتند و قضیه را به طور دست اول به دوستان شرح دادند.

جوانانی همچون علی اقا در خور و شایستگی در دست داشتن امور را دارند حتی اگر تجربه انها به اندازه تجربه دیگران نیست. شخصیت بزرگی دارند و با خونسردی تمام و احترام به نظرات دیگر دوستان خود را بیان نمودند. زنده باد.

انتقاد خوب است و ما همه احتیاج به راهنمائی داریم. گفته اند دوست خوب همانند اینه است. هر چه میبیند میگوید بدون کم و زیاد. خوب است که برای استحکام دوستی ها انتقاد های سازنده و مثبت از همدیگر بنمائیم.

از اینکه همه دوستان نظرات خود را ابراز میکنند بایستی احساس غرور کرد. زیبائی حصاروئیه در این است که افرادی با نقطه نظرهای گوناگون در ان وجود دارد. این گوناگونی برای رشد اجتماع ما بسیار موثر خواهد بود.

حق نگهدار همه شما باد

اسفندیار یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

با درود

یکی از موفق ترین های عرصه علم و دانش نصیر است و قابل مقایسه با هیچ کس دیگری نیست و افتخار ان نیز با موفقیت در زمین خاکی حصاروئیه قابل مقایسه نیست که بقولی یک مرد جنگی به از صد هزار همینجاست و این مرد نصیر است و عرصه علم و دانش میدان کارزار است.او مردی است که باعث افتخار ایران است نه حصاروئیه .امید وارم یک نظر در مورد فوتبال و انتظار پیروزی در فوتبال و اینکه او از باخت شما ابراز نارضایتی کرده و تند و طعن امیز نظر داده قضاوت اشتباه شما مربیان و مسئولین تیم را در مورد ایشان برنیانگیزد.
که هنوز راه دراز است و قلندر باید که بیدار بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد