جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

گزارش روز اول و دوم

 بازی دوم جام بین تیمهای گهرت و موروئیه برگزار شد در نیمه ی اول این بازی دو تیم بازی قابل قبول و محکمی از خود به نمایش گذاشتند . اما در نیمهی دوم کیفیت بازی افت بسیار شدیدی داشت و دو تیم از بازی سرعتی و تهاجمی به یک بازی کاملا آران و سرد روی آوردند که البته وزش بادهای شدید نوروزی در افت کیفیت این بازی بی تاثیر نبود . در پایان این بازی با نتیجه ی 0 - 0 به پایان رسید . 


اولین بازی گروه A   در روز 3 فروردین بین تیمهای برفه ( قهرمان سال گذشته ) و ساراب برگزار گردید . 

  نیمه ی اول تیم ساراب با گلی زیبا که با ضربه ی سر مهاجم این تیم به ثمر رسید به پایان رسید در اواسط نیمه  با خطای مدافع تیم ساراب ، برفه صاحب یک ضربهب پنالتی شد . با به ثمر رسید ن این پنالتی بازی تا دقیقه ی 80   مساوی ادامه یافت اما بازیکنان برفه با استفاده از تجربه و یک بازی منطقی با یک شوت از راه دور زیبا به گل برتری خود دست یافتند ور در پایان این بازی با نتیجه ی 2 بر 1 به سود برفه پایان یافت. 


در بازی دوم تیم ده موسی و محمد آباد رو در روی هم قرار گرفتند . 

در این بازی پر گل و زیبا 5 گل به ثمر رسید که سهم محمد آباد 3 گل و سهم ده موسی 2 گل بود. 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

جا داشت توی این وبلاگ یا وبلاگ حصاروئیه یک تسلیت به خانواده قائینی یا در مورد تصادف مطلبی هر چند کوتاه می نوشتید

لازم به توضیح است که اعضای هیئت برگزاری جام نوروزی و نمایندگان تیم حصاروئیه یک روز قبل از شروع بازیها در منزل آقای قایینی حضور یافتند و ضمن عرض تسلیت به اعضای خانواده ی ایشان و ابراز تاسف از مصیبت وارده برای برگزاری بازیها از ایشان کسب اجازه کردند.
وبلاگ جام نوروزی بدلیل وظیفه ی اطلاع رسانی اخبار جام از درج خبر یا تسلیت در این مکان معذور است و این وظیفه ی واجب را بر عهده ی دیگر وبلاگهای روستا می داند .

.

ذوقعلی سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 04:04 ق.ظ

با سلام و یا علی مدد
دوستان خسته نباشید. میبینم فشار خون بعضی از دوستان کمی بالاست. به ایشان کمی حق میدهم اما دوستان بایستی در چنین مواقعی صبور باشید و بر اعصاب خود مسلط. به نظرات و تصمیمات مسئولین تیم احترام بگذاریم و همچنین نسبت به اشتباهات بازیکنان هم کم توقعی نکنیم. یادمان باشد که همه این دوستان هم اکنون از این نتایج ناراحت هستند و در فکر بر طرف کردن این مسئله میباشند.

مطمئنا وقتی که من و شما اینقدر از باخت تیم حصارو ناراحت شدیم . مربیان و مسئولین و بازیکنان چند برابر نگران هستند. به هر حال بیائید همگی به نکات مثبت این بازیها تمرکز کرده و با این امید باشیم که تیم مان در بازیهای بعدی نتایج بهتری بدست خواهد اورد.

نصیحت برادرانه ما به مسئولین تیم اینست که در انتخاب بازیکنان تیم احساسات را کنار بگذارند و بطور منطقی عمل نمایند. با ز هم نکته ای که چند ماه قبل به شما دوستان عرض شد را در اینجا نقل میکنم. همانطور که موفقیت شما باعث افتخار ماست. بازیهای ضعیف تیم باعث ناراحتی و اعتراض طرفداران تیم میشود. لذا شما عزیزان که جوانان حصاروئیه را در زیر نورافکنهای منطقه قرار میدهید بایستی همیشه و در همه تصمیماتتان به این نکته توجه داشته باشید.


منتظر موفقیت ها اینده شما هستیم.
نوروزتان مبارک. موفق باشید

حسن فاطمی سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 05:33 ق.ظ

با درود به همه ورزش دوستان :آقای اله دینی و اله دینیها شما که همه را اعم از مربی و بازیکنان مقصر می دانید شما از فوتبال فقط ف آن واز توپ آن فقط گرد بودنش را تشخیص می دهید که این طور در مورد تیم صاحب نظر شده اید . تیمی که در چنین شرایط روحی بسر می برد و با این بازیکنان جوان و علاقه مند به وطن امثال فرزاد رادفر و رحیم قاءینی و... در مقابل تیمی قرار می گیرد که منتخب از سه روستای استبرق و مهرآباد و اشکور و شهرهای شهربابک و تهران می باشد انتظار بیشتر نباید داشته باشیم اگر ۲۰ گل هم می خوردیم جای تعجب نبود .اگر شما مربیان رامقصر میدانید این دوستان به اندازه کافی از وقت و هزینه رفت وآمد مایه گذاشتند ولی وقتی سر زمین حاضر می شدند با دو یا سه بازیکن روبرو میشدند (بعلت مشغله کاری ودرسی بازکنان تیم)با این حساب نتوانستندبطور دلخواه تیم را آماده کنند . گفته اید از دروازبانان تست میگرفتند کدام دروازه بان آقای واحدی که۱۰ روز قبل از مسابقات در تمرین حاضر نشدند دروازبان نصف و نیمه وبی مسئولیتی مثل بهنام هم حاضر نشد حتی لباس تیم را بپوشد با توجه با اینکه داود ازآمادگی فیزیکی وتجربه آمادهترین دروازبان است وذخیره ندارد باید مربیان چه میکردند ؟ یا در خط دفاع بهترینها در زمین بودند (محمد اله دینی ایمان قاءینی فرزاد رادفر و حسن اله دینی )مگر بهتر از این ها بازیکن داشتند که در دفاع تعویض نکردند هافبک و فوروارد همینطور و یا بازیکنی که حدود دو ماه به مربیان دروغ می گوید و همه را سر کار میگذارد و یک روز قبل از مسابقه پیغام می فرستد امسال برای تیم حصاروءیه بازی نمی کندو ووو.......با این مشکلات دست مربیان و بازیکنان درد نکند که حد اقل تیم را به اینجا رسانده اند . فوتبال بخشی از زندگی است نه همه زندگی دنیا هم به آخر نرسیده اگر دو بازی دیگر را هم ببازیم هیچ مشکلی نیست تازه کار تیم ما شروع شده . لطفا احساسی وبا افکار بچگانه صاحب نظر نشوید .

اکبر سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 09:17 ق.ظ

گل تیم ساراب درابتدای نیمه دوم بازی به ثمر رسید

م. اله دینی سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

خدمت دوستان چند مطلب را عرض میکنم اولا هدف از برگزاری این جام بردو باخت نیست.به نظر بنده شوک اتفاق آخر سال ۸۷ بر روحیه بازیکنها و تماشاچی های حصارو تا ثیر زیادی گذاشته بود.به نظر بنده اقای داود فاطمی از امادگی خوبی برخوردار بودند وهر کس دیگر جای ایشان بود گلهای بیشتری دریافت میکرد.عدم هماهنگی و نداشتن قدرت بدنی بالاو عدم تجربه بازی بعضی بازیکن ها در زمین خاکی از علت های باخت میتونه باشه.شکست مقدمه پیروزیه بچه ها با همدلی وممارست میتونن در ترنمنتهای بعدی حرف اول را بزنن با تشکر از مربیهای تیم.به امید فردائی بهتر




ا

Nasir Allahdini چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://quardillion.blogsky.com

مخاطب من در این نظر فقط و فقط آقای سید حسن فاطمی مقدمی هستش که جسارت این رو نداشتن حتی اسم و فامیلشون رو درست بنویسن. حرف ها و حدیث ها درباره باخت حصاروئیه به پایان رسید. لازم نیست که شما آنارشیسم را برای بقیه یادآوری کنین. این حرف ها در دنیای صنعتی بود و بس نه در دنیای مدرن. کاری هم به باخت حصارو دیگه نداریم. کار به ادب داریم و لحن نوشتن. ورزش مکمل زندگی است نه مکتب زندگی. تشخیص کار کارشناس است نه جنابعالی و من. ادعای کارشناسی با کدام مدرک؟ با حل 100 مساله شدیم معلم؟ شما که ادعای فهم و شعور دارید چرا انتقاد را با این کلمات و این سبک پاسخ می دهید؟ فهم ما از فوتبال به همان اندازه ای است که شما از ریاضی متوجه می شوید. اول ادب بعد ورزش. معادله بی متغیر نباشید و با منم و منم های شخصی به توهین نپردازید.


اگر کسی فکر می کنه که در نظرات قبلی نسبت به شخصیتش توهین کردم به شخصه عذر می خوام.

ناصر چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

دوستان سلام
مبینم که خیلی از دوستان خیلی ناراحت شده اند که تیم ممون زودتر از انچه حقش بود کنار زمین نشسته ولی یادمان باشد که فوتبال یعنی همین، بردها و باختهای ناگهانی و حیرت انگیز. همه ما یادمان هست که چند سال پیش تیم ملی فوتبال کشورمان چه جوری و چه قافل گیرانه تیم ملی فوتبال استرالیا را در هم کوبید. این را گفتم که دوستان بر اعصابشان مسلط باشند و موقع نوشتن نظرات خیلی بر اعصابشان کنترل داشته باشندو سعی نکنند که انگشت تقصیر را به طرف شخص خاصی و یا بازیکنی و یا مسؤلی دراز کنند. برد و باخت یک تیم مسولیتش به عهدۀ همه افراد تیم است و نه شخص یااشخاص معدودی.
نکته جالب توجه در این جام این است که جوانان ورزش دوست، فرهیخته و توانای این روستا(حصاروئیه)توانسته اند در حرکتی نو و تحسین بر انگیز یک جام ورزشی بسیار فعال و منظم تر تیب دهند تا هم خود و هم جوانان دیگر روستاهای شهرستان شهر بابک گرد هم ایند و ایام شروع سال نو و بهار خجسته را با ورزش و تفریح سالم شروع کنند. حال اینکه متاسفانه تعداد معدودی از دوستان که بیشتر به خاطر مسائل حاشیه ای و کم اهمیت وشاید هم بدون هیچ قصد و غرضی و یا نادانی حرفهای دلسرد کننده از قبیل کنسل کردن جام میزنند یک امر طبیعی است. تا این حرف و صحبتها نباشد که فرهنگ سازی نمیشود. پنجاه سال پیش دولتهایی مثل المان وانگلیس وژاپن و غیره چه بدجوری با هم جنگ و جدال داشتند و همین اشتباهات و جنگهای خانمان سوز انها راکم کم به مسیر پیشرفت و احترام متقابل رساند. پس این اختلاف نظرات باید باشد و مهم این است که در این شرایط مقطعی و گذرا صبور باشیم و نا عادلانه کسی یاکسانی را مقصر نکنیم. باخت تیم ما، اگر عاقل و صبور باشیم و این اختلاف نظرها را درست ومنطقی هدایت کنیم میتونه خیلی به ما کمک کنه و باعث پختگی ما بشه و اگر هم نا اگاهانه به انها بپردازیم ممکن است برایمان مشکلاتی ایجاد کند که به نفع هیچکس نباشد. پس بیائید هدف اصلی جام را که همانا ایجاد دوستی و اتحاد بیشتر است را هیچوفت از یاد نبریم و یادمان باشد که برنده اصلی و کلی جام جوانان و مردم حصاروئیه هستند، همانهائی که با حمایتهای مالی و معنوی خود باعث سرافرازی این مرز بوم هستند.
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد