جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

گزارش روز ششم

در بازی اول روز ششم جام تیمهای محمد آباد و ساراب رودر روی هم قرار گرفتند .  

 تیم محمد آباد که از قبل صعودش مسجل شده بود با تکیه بر قدرت بدنی بازیکنانش  توانست با نتیجه ی ۱- ۰  تیم ساراب را شکست دهد .  بدین ترتیب ساراب نیز از  مسابقات حذف شد . 


در باز ی دوم امروز تیمهای برفه و ده موسی مقابل هم قرار گرفتند برنده ی این بازی پر اهمیت می توانست مجوز حضور در دور دوم بازیها را کسب کند  واین در حالی بود که نتی جه ی مساوی نیز موجب صعود تیم برفه می شد . 

بازیکنان دو تیم تا دقیقه ی ۹۰  محکم و پر تلاش ظاهر شدند اما این تیم برفه بود که توانست نتیجه را به نفع خود تغییر دهد و با برد ۱-۰ تیم ده موسی را از دور مسابقات خارج سازد و به عنوان تیم دوم گروه A  صعود کند . 

 حادثه ی مهم این بازی مصدومیت شدید بازیکن ده موسی در احظات پایانی بازی بود که در سریعترین زمان ممکن بازیکن مصدوم به بیمارستان شهربابک اعزام شد و تا لحظه ی خبر خوشبختانه حال این بازیکن خوب گزارش شده است . 

نظرات 1 + ارسال نظر
فوتبال پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام خدمت تمامی کسانی که در برگذاری مسابقات نوروزی۸۸ زحمت کشیدهاند دست و پنچه همگی دردنکند و خسته نباشیدبه کسانی که می خواهند مسئولیت جام۸۹ راقبول کنند باید از گذشته درس بگیرند و از افراد موفق که در گذشته جام را برپا کردهاندوتجربه بهختری دارند استفاده کنندکه مثل ۸۸نباشدکه هیچ چیزی نمی دانستندو نمی فهمیدند که چکار کنند چرا باید جوری رفتارکنند که بعضی از افراد به داورهای زخمت کش فحاسی کنندچرا مسئولیت را به افرادی می دهید که غیراز اینکه کلاس بگذارند چیزی سرشان نمی شودفکر می کنند کی هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد