جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اطلاعیه کادر فنی تیم فوتبال حصاروئیه (۱)

 با سلام
بدینوسیله به اطلاع می رساند که مربیان تیم فوتبال حصاروئیه  قصد دارند تمرینات تیم را جهت حضوری مقتدرانه و مدعی در جام نوروز۸۸ با جدیت شروع نمایند در این راستا از کلیه فوتبالیست های جوان حصاروئیه دعوت بعمل می آید تا در اولین جلسه تمرینات تیم که در زمین ورزشی حصاروئیه روز پنجشنبه مورخه ۲۶/دیماه/۸۷ساعت ۱۳  برگزار می گردد شرکت نمایند .ضمنا  نفرات نهایی و ترکیب اصلی  تیم با نظر کادر فنی بر اساس آمادگی وقابلیتهای فنی  بازیکنان  خواهد بود و شرکت در تمرینات بمنزله انتخاب بازیکن نیست . بازیکنانی که به هر دلیل نمی توانند در تمرین روز پنجشنبه شرکت کنند از طریق تماس با مربیان ضمن اعلام آمادگی دلیل عدم خود را اظهار نمایند.۰۹۱۳۳۹۳۱۴۷۰اله دینی و۰۹۱۳۲۹۳۳۲۱۱  فاطمی مقدم.
 

 بدیهی است که عدم اعلام آمادگی  و شرکت نکردن در تمرینات باعث حذف  از تیم خواهد بود. 

 

  

اسامی بازیکنانی که تا کنون اعلام آمادگی کرده اند : 

 -۱ ایمان قائینی      ۲- فرهاد الله دینی      -۳فرشاد الله دینی      خسرو قربانی 
 -
۵عظیم قائینی      ۶-  محمد الله دینی      -۷ محمود قائینی          -۸حسن الله دینی 
 -
۹رحیم لله دینی    - ۱۰حسن واحدی      -۱۱مجید ابراهیمی  

از کلیه بازیکنان تیم فوتبال  حصاروئیه شرکت کننده در مسابقات جام نوروز ۸۸ خواهشمندیم که مدارک ذیل را در اسرع وقت جهت ایجاد سوابق ورزشی و اقدام برای بیمه ورزشی  بازیکنان تحویل کادر فنی تیم نمایند .

  • کپی شناسنامه 
  • دو قطعه عکس 
                                                                         
    با تشکر 
                                                            
    کادر فنی تیم فوتبال حصاروئیه 


وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه آمادگی خود جهت انتشار اطلاعیه های سرپرستان و مربیان و اخبار دیگر تیمهای شرکت کننده در این جام را اعلام می دارد.

نظرات 14 + ارسال نظر
باربد یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

برای پخش آگاهی نامه های سرپرستان و یا مربیان دیگر تیمهای همیار در این جام، شاید بهتر باشد که آدرس دریافت کننده آگاهی نامه در سایت به خوبی نمایان شود.

دوستان اگر براستی دوستدار پیشرفت کارهای آینده هستید و دوستدار این هستید که جامعه پویا و سالم بر پایه فرهنگ خرد انسانی و فرهنگ بشر دوستانه ای داشته باشیم شایسته است گامهای نخستین بدرستی برداشته شود...
که به رای دیگران هم بها دهیم. و از نمایان کردن خواسته ها و دردهای دیگران هراسی به دل راه ندهیم. از جانبداری یک سویه پرهیز کنیم. به انتقادات گوش بدهیم تا دیگران یاد بگیرند شاید به ما داد و فریاد جوانان... و زنان و مردمان ابران زمبن گوش فرا دهند.

آشنای غریب یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 07:45 ب.ظ

تشکر از زحمات شما عزیزان . انتخاب آقایان مهندس اله دینی و فاطمی مقدم را در کادر مربیگری به فال نیک می گیریم . دو جوان محجوب و شایسته روستایمان. که هرگز اهل حاشیه و ..نیستند با شناختی که از ایشان دارم اهل منطق وعلم اند. برای همه جوانان خوب آرزوی مو فقیت دارم . قهرمان شدن هم مهم نیست فقط باید تلاش کنیم فرهنگ غنی حصاروو لیاقت و شایستگی مردمانمان را به دیگران نشان دهیم

حسن فاطمی یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 09:22 ب.ظ

با سپاس از دوست خوب باربد که درس اخلاق به ما میدهید با توجه به اینکه تعدادی از جوانان بدون هیچ چشم داشتی داوطلبانه از وقت هزینه شخصی و..............گداشته اند تا بتوانند قدم کوچکی در راه سربلندی دیارشون برداند حالا ما ها بیاییم با ایراد و انتقادت بی اساس یا بقول شما نمایان کردن بی ادبی احترامی انان در یک وبلاگ عمومی به رای انان بها بدیم ما تنها میتونیم پیشنهاد و اظهار نظر کنیم نه ایراد و انتقاد( ایراد وانتقاد از کسا نی میکنند که وابسته به یک سازمان یا نهادی باشند یا پول بیت المال داره خرج میشود وو........نه از یک جریان خود جوش مردمی) با این کارتون دارید دست روی پشت یک تعداد کمی افراد نا اگاه میزنید . بروید روزیتان را خدا در جای دگر بدهد

حسن فا طمی یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

با احترام به گروه رهبری تیم و همه بازیکنان تیم. بنده در سال گذشته افتخار این داشتم که در کنار تیم با شم دوستانی که تا حالا اعلام امادگی کردن از جمله بازیکنان خو ب و با اخلاق تیم بودنند. ولی از نظر فنی مشکلاتی داشتند که علت اصلی ان دیر شروع شدن تمرینات بود. با اجازه مربیان تیم نکاتی که بنده شاهد بودم گوشزد میکنم . <ایمان>بازیکن پرقدرت ولی عجولی بود.<خسرو>با اینکه افتخار قهرمانی دو استان را دارد ولی در زمین کمتر دوندگی داشت<محمد> مداع خو ب ولی کم تجربه.<محمود> در تمر ینات کم فروغ ولی در زمین خوب<عظیم>روی فورم نبود<حسن اله دینی> با قدرت ولی کم تجربه <مجید >بازیکن یک نیمه ای <رحیم> دیر به بازیها رسید< حسن واحدی> در تمرینات تنبل بود خلاصه امیدواریم مربیان تیم با درایت خاص تیم را جم جور کنند تا بتوانیم تیم مقتدر در جام داشته با شیم.

ادب دوست یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

خوشحالم که جوانان تحصیل کرده و با ادب انتخاب شدند.

حصارویی دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

با آرزوی موفقیت برای مربیان توانا و مقتدر تیم حصارو ئیه می خواستم بدونم که برای دروازه بانی که یکی از مهمترین پستها است فکری کرده اید یا خیر در هر صورت بهتر است که از بین گزینه های پیشنهادی و کسانی که اعلام آمادگی کرده اند تست گرفته شود و دروازه بان اصلی و جانشین معر فی شوند .

جووناور دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

می خواستم از مربیا بپرسم توو تیمتون جووناور هم رااا میدین؟؟

اگه منو راه ندین میرم یه تیم جدا با اسم تیم جوناورا درست می کنم اونوقت .....................

سید حسین فاطمى دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

به نام خداوند جان و خر د
(چیزهاى بى ارزش زمانى ارزش پیدا میکنند که به آنها ارزش بدهید).
نمى دانم چرا ما ایرانى ها دوست داریم همیشه بر علیه هم جبهه بگیریم، بر هم بتا ز یم، همیشه به حاشیه برویم مخصوصأ در ورزش.( اگر به بازیهاى باشگاه اى هم نگاه بکنیم میبینم که آنجا هم همین طور هست ). چرا ما مردم نمى توانیم با هم هم دل باشیم و جوّ دلسردى را به دلگرمى تبدیل کنیم؟اینجا افرادِ مختلف اى نظر میدهند و میبیند که هر کسى در بار ه هر چیزى نظرِ خودش را دارد و اکثرِ نظرت با هم مختلف هستند.این دلیل بر این است که افراد مختلف هستند و عقایید مختلف دارند.این اصلا چیز بدى نیست اگر که هدف همه یک چیز باشه،

اما در مورد کسانى که با بى ادبى حرف میزنند من قبلا هم گفتم جواب بى ادبان سکوت هست.وگر نه اینجا ترىبون این افراد میشود و باعث میشود که افراد بر عالیه هم جبهه بگیرند و این امر باعثِ دلسردى میشود
شایسته هست که به حاشیه نر وىم و در دا م نیافتیم.( شاید حتى آفرا دى که این هدف را دارند از روستا یه ما نباشند).این را نیز میتوانم بگویم که امروز تکنولوژى در سطحى هست که بشود فهمید کى و از کجا نظر میدهد ،حد اقل اش این هست که میشود شماره تلفن این افراد را به دست آورد،فقط وقت و حوصله میخواهد.
امیدوارم که از این به بد به نظرات بى نزا کت ( اما نه نظرات مخالف)بخندیم و کلید د لىت را بزنیم تا این افراد خودشان خسته شوند.
شور بختآنه فارسى نو شتن کمى سخت هست وگر نه کامل به این موضوع مى پرداختم،از این سایت میشود براى تا ىپ فارسى بهره برد
http://bitaweb.com/fa/farsiNegar.html

و اما یک تلاش ستو د نى :
یک موضوع مثبت که باعثِ شادى هست این هست که میبینم که کم کم همه دوستان کوشش بر این دارند که از واژه ها یه پارسى بهره بگیرند که تلاش اى بسیار ستو د نى هست.

با سپس فراوان، حسین از فنلاند

جانور شناس دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

جوناورا بهتره برن سراغ لاشه ها اگه کنار تیم باشند بچه ها می ترسن البته باز هم بستگی داره از چه نوعی باشند گرگ که خیلی وحشتناکه اگه از خانواده گربه های ملوس باشین حتما جای خوبی خواهین داشت

سمندر سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام و یا علی مدد
خسته نباشید دوستان
از کجا شروع کنم . اها. حسن جان حرفت بجاست داداش اما زیاد سخت نگیر. محیط عمومی و هر کسی نظری رو با هر انگیزه ای ثبت میکنه. شنونده و در اینجا خونندگان بایستی عاقل باشند. دوست دارم به همون وبلاگ دوستانه قبلی خودمون برگردیم و همانطور که قبلا عمل میکردیم بکنیم. یعنی اینکه به حرفهای کناره ای زیاد توجه نکنیم.

اره. مدیر وبلاگ عزیز. یک کلام دوستانه و برادرانه هم با شما دارم. نظرات دوستان رو درج کن. اما توهیناتشون رو نه. اینجوری اگه کسی مخالف هست بایستی باادب تمام مخالفتش رو اعلام کنه. سعی کنیم محیط رو بزن و بگیر نکنیم. جنگ کلام راه نندازیم. محیط اینحا ار برای دوستان زحمتکش و دوست داشتی و مودب ایجاد شده است.

اها. دوستان سعی کنیم کلام های همدیگر رو ارزش بدیم. به همدیگر احترام بگذاریم. عاقلانه عمل کنیم. بازم میگم. محیط عمومی هست هر کسی میتونه بیاد و حرفی دلسرد کننده بزنه. دوستان بایستی خودشون رو برای همچین صحبتهائی واکسینه کنند.

یا حق

سوال سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 03:27 ق.ظ

میخواستم از مربیها ببرسم چرا از لژونرها در تیم خبری نیست؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 03:51 ق.ظ

زنده باد جوناور

عکاس سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 06:21 ق.ظ

با دورد آقای مدیر وبلاگ چرا عکس توی وبلاگ نمی گذارین لطفا از اولین تمرین تیم عکس بزار( امین حتما دوربین داره)

واقعگرا چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

مشخصات بازیکنان را کامل بنویسید(نام پدر و...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد