جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

بیانیه مدیر هیئت اجرایی جام نوروزی (۲)

با سلام  

     اینجانب فرهاد الله دینی مدیر اجرایی جام نوروز ۸۸ به اطلاع شما می رسانم که پس از شروع به کار رسمی هیئت اجرایی از ابتدای دیماه گذشته، جلسات ابتدایی و هماهنگیهای بین گروهی، تعیین وظایف و برخی برنامه ریزیها بنا بر تجربیات گذشته و پیشنهادات جدید انجام گرفت .  

     در ادامه هیئت اجرایی جام در نظر دارد تا در بهمن ماه که از امروز شروع می شود به مدت ۱ ماه تمامی تلاش خود را معطوف به تامین اعتبارات لازم جهت اجرای برنامه های  پیش بینی شده نماید تا به لطف پروردگار در اسفند ماه تمامی امورحالت اجرایی پیدا کرده و در نوروز ۸۸ شاهد برگزاری جامی درخور و شایسته ی جوانان شرکت کننده در آن باشیم .

  هیئت اجرایی جام نوروزی دست یاری تمامی دوستداران ورزش از هر شهر و روستایی و از هر نژاد و طایفه ای که هستند را صمیمانه می فشارد، همچنین از حصارویی های مقیم داخل و خارج از کشور در هر کجا که هستند خواهشمندیم به رسم سالهای گذشته عشق به وطن را دوباره به اثبات رسانند و چون همیشه یار و حامی جوانان ورزشکار و ورزش دوست روستایشان باشند .  

من و تمامی اعضاء هیئت اجرایی جام امیدواریم که با حمایت همه ی شما عزیزان در نوروز ۸۸ بار دیگر موجب سرافرازی نام حصاروئیه و شهربابک در گوشه گوشه ی استان و ایران وحتی جهان باشیم .   

      همچنین از کلیه شرکتها، موسسات و فروشندگان بخش خصوصی که در ضمینه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند و مایلند که نام خود را به عنوان حامی مالی (اسپانسر) جام نوروزی حصاروئیه اعلام کنند، خواهشمندیم جهت انجام مذاکرات و اعلام اعتبار در نظر گرفته با آقای جمشید الله دینی (مسئول امور مالی) تماس حاصل فرمایند . 

       ما نیز با درنظر گرفتن تمام مشکلات اقتصادی که در ماههای اخیر گریبانگیر همه ی جهانیان شده است و البته در کشور ما چیز جدید و تازه ای نیست پیشاپیش از همه ی کسانی که دعوت ما را پاسخ داده و مبلغی هرچند کوچک، به جام نوروزی اهدا می کنند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

       در پایان از آن دسته از دوستانی که در چند روز گذشته برای کمک به جام نوروزی ابراز علاقه کرده اند نهایت سپاس و تشکر را داریم . 

 

                                                           با آرزوی موفقیت روزافزون 

                                                                فرهاد الله دینی  

                                                  مدیر اجرایی جام نوروز88 حصاروئیه 

  


 شماره تماس: 

فرهاد الله دینی :۰۹۱۳۳۹۷۸۴۶۹ 

جمشید الله دینی: ۰۹۱۳۲۹۹۵۲۸۹ 

نظرات 7 + ارسال نظر
میهمان سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 02:25 ق.ظ

دست مریضاد به همه دست اندر کاران.
همانگونه که در سال قبل توانستیم این بازی ها را با شکوه برگزار کنیم امسال نیز همه با کمک و یاری همدیگر جامی را برگزار خواهیم کرد که لایق نام همیشه سرافراز حصاروئیه است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 04:57 ق.ظ

قلب حصاروئیه
لطفا هزینه ها را اعلام کنید که ما بدونیم چقدر سهممان می شود و چقدر به جام کنار بذاریم. با تشکر فراوان از همه شما مهر بانان

قدرشناس سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 08:30 ق.ظ

من خسته نباشی میگم به همه ،به خاطر تلاش و زحمت فراوانی که میکشند بنده هم به خاطر ادای دین خود به زادگاهم و جوانان سخت کوش آن و اینکه تمام پیشرفت و سربلندی خود را مدیون اونجا میدونم و به دلیل سهیم شدن در این کار خیر و خداپسندانه که عاقبت خیری به جوانان شهر مان دارد و باعث بهبود روابط و فرهنگ سازی میشود وفقط فوتبال صرف نیست مبلغ 10میلیون ریال هدیه مینمایم . همانطور که تمام مردم و مسئولین شهربابک در نوروز 87 این کار بزرگ را ستودند و احسنت گفتند بنده هم از نزدیک شاهد تحولی عظیم در اخلاق ،رفتار و کردار تمام ورزشکاران و تماشاچیان حاضر بودم ،باور بفرمائید این یک کارگاه آموزشی بزرگ برای ایجاد اخلاق و رفتار نیک و جوانمردانه است وسطحی بسیار بالاتر از یک رویداد ورزشی دارد .خدا قوت و دست مریزاد به این همه همت و غیرت

hasaroiye سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

daste aghaye ghadr shenas drd nakone omidvarim molaye zaman 10ha barabar ra be ishan ehda konand

وبلاگ جام نوروزی چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

تمام نظراتی که در این قسمت مدعی پرداخت هستند لزوما وجهی پرداخت نکرده اند ولی ما امیدواریم که همه ی این اظهار محبتها به زودی به حقیقت بپیوندد .
در صورت صلاح دید از سوی مسئول امور مالی مبالغ دریافتی به صورت روزانه اعلام خواهد شد.

جمشید چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

دوستان عزیز چنانچه تمایل به ارائه کمکهای نقدی دارید باید ابتدا پس از واریز به حساب و یا اهداء وجه نقد به نمایندگان معرفی شده با مدیر هیئت برگزاری تماس گرفته و ضمن معرفی خود مبلغ واریزی را اعلام نتمایید اگر مایل به اعلام نام خود نیستید به ما اعلام نمایید.

امیدوار چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 04:01 ق.ظ

با سپاس از <قدر شناس> امیدواریم قدر شناسان دیگر هم مثل قدرشناس و گروه حامیان ورزش و تندرستی پا پیش گذاشته و همت بلند این جوانان نوین و نو آور را یاری دهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد