جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی سال به سال باشکوه تر

   بی شک همه ی دوستداران جام از گذشته تا به حال با برگزاری جام نوروزی بسی خوشحال و خرسند می شوند و این خوشنودی بیشتر خواهد بود اگر شاهد برگزاری آن با نظم و ترتیب و شکوهی خاص باشند. همانطور که سال گذشته با نوآوریها و تلاشهای آقای تورج قایینی (مدیر پیشین جام) و تیم اجرایی ایشان شاهد برگزاری جام نوروزی به شیوه ای نو و با نظم و هماهنگی خاصی بودیم. 

 

  هر ساله بنای جوانان روستای حصاروئیه بر آن بوده تا سال به سال بر کیفیت برگزاری جام بیفزایند و آن را به حد و اندازه های استاندارد یک جام محلی ولی فراتر از یک جام روستایی برسانند والبته رسیدن به این منظور مشروط به رعایت چند مورد است ، اول از همه همکاری و یکدلی بین جوانان کلید رسیدن به موفقیت است و این کلید در سایه ی یک شخص مدیر و آگاه که مسئولیت هماهنگی و گردانندگی امور جام را بر عهده دارد می تواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد در کنار آن استفاده از نظرات پیشکسوتان که در ۱۷ سال برگزاری جام به تجارب ارزنده ای دست یافته اند مکمل آن خواهد بود و البته پشتوانه ی همه ی این نظرات و پیشنهادات برای برگزاری منظم و باشکوه جام بگونه ای که شایسته ی میهمانان و شرکت کنندگان آن باشد تامین هزینه های مالی آن است .

 

 

    به زبان ساده تر مثلا در جام گذشته در مراسم افتتاحیه و اختتامیه از میهمانانی که به افتخار ورزشکارانشان جمع شدند پذیرایی مختصری شد و یا برای برگزاری بازیها برای اولین بار از داوران مجرب آموزش دیده و حرفه ای استفاده شد و به منظور حفظ کیفیت زمین هر روز قبل از شروع بازیها زمین توسط تانکر آب پاش آماده گردید و یا اینکه در روز اختتامیه تا حد امکان جوایزی شایسته به شرکت کنندگان اهدا گردید همه ی اینها و بسیاری دیگر از مخارج انجام شده بود که باعث شد تا از جام نوروز۸۷ نه تنها در شهرستان شهربابک بلکه در سطح استان و کشور به عنوان جامی کم نظیر یاد شود. 

 

 همانطور که می دانید جام نوروزی حصاروئیه بنا بر اساسنامه اش کاملا مردم محور بوده و برای تامین هزینه های خود جز به مردم روستا، شرکت کنندگان در جام و حامیان مالی (اسپانسرها) به هیچ سازمان و یا ارگان دولتی وابسته نیست.از اینرو هرساله قبل از هرگونه برنامه ریزی و انجام کار هیئتهای اجرایی جامهای گذشته در تکاپوی تامین اعتبار برای هزینه کردن در طول برگزاری مسابقات بوده اند و خوشبختانه سال به سال بر حجم این کمکها افزوده شده و این امر دست برگزار کنندگان را برای اجرای با کیفیت تر جام باز گذاشته و هر ساله به آنها امکان داده تا به پیشنهادات جدیدی فکرکنند که بسیاری از آنها تا پیش از آن غیرقابل تصور بوده اند . 

 

 در کنار همه ی اینها هیئت اجرایی جام به شدت مصمم است تا به مرور و در ظرف چند سال آینده با اجرای برنامه های درآمدزا و جذب حامیان مالی متعدد وابستگی جام را به منابع مالی مردمی قطع کند به طوری که در 2 یا 3 سال آینده جام نوروزی نه تنها بتواند هزینه های خود را تامین کند بلکه به ایجاد فضاهای ورزشی جدید و ارتقاع سطح کیفی ورزش در حصاروئیه و البته دیگر روستاهای همجوار کمک کند و این امر همواره یکی از اصلی ترین اهداف بلند مرتبه ولی دست یافتنی برگزار کنندگان جام نوروزی در روستای حصاروئیه از گذشته تا به حال بوده است . 

     

     امسال نیز اعضای برگزاری جام با پیشنهادات و نظرات مبتکرانه ، جدید و درخور توجهی شروع بکار کرده اند به حدی که در صورت اجرای همه ی آنها در نوروز پیش رو شاهد برگزاری جامی بسیار باشکوه تر از جام 87 خواهیم بود.  

 

    از اینرو برای سربلندی روستای حصاروئیه و همه ی جوانان ورزشکار شرکت کننده در جام و حمایت از ورزش روستایی از تمامی ورزش دوستان عزیز در هرکجا که هستند دعوت می کنیم تا با کمکهای خود هر چند که کم به نظر برسند بار دیگر چون سالهای گذشته به یاری جوانان این مرز و بوم بیایند و در لذت برگزاری جامی باشکوه سهیم شوند . 

 

     به همین منظور امسال حساب مجزا و مشخصی برای کمک به جام نوروزی در نظر گرفته شده تا ضمن آسان شدن پرداختها امکان نظارت دقیق و کامل برای کمیته نظارت بر هیئت اجرایی جام فراهم گردد . 

 شماره حساب جاری 2264072142 نزد بانک تجارت 

 به نام آقای جمشید الله دینی ( مسئول امور مالی جام نوروزی) قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت برای این منظور مفتوح می باشد. 

 

 توجه :  

از همه ی عزیزانی که از هر کجا به این حساب مبلغی واریز می کنند خواهشمندیم تا ضمن نگهداری از فیش پرداختی آنرا در اولین فرصت به آقای الله دینی تحویل دهند همچنین ایشان را از پرداخت وجه آگاه سازند. شماره همراه آقای الله دینی 09132995289 می باشد .  

 

                                                                             با تشکر 

                                                          هیئت اجرایی جام نوروزی حصاروئیه

نظرات 10 + ارسال نظر
خدمت گذار یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 04:44 ق.ظ

با درود سپاس از شما شیز بچه ها بنده اگر چه بچه حصاروئیه نیستم ولی به این جام افتخار میکنم و به خدمت گذاری در هر موردی حا ضرم .

دوست عزیز مهم حصارویی بودن یا نبودن نیست مهم شرکت در یک امر جمعی برای خدمت به روستاییان است که حصارو افتخار میزبانی آن را بر عهده دارد .
جام نوروزی متعلق به همه ی دوستداران آن در همه جای دنیا است .

آشنا یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 10:32 ق.ظ

بسیار عالی خدا قوت میگم به همه به خصوص مدیر وبلاگ برای این همه زحمت وتلاش برای به روز کردن اخبار جام به صورت لحظه به لحظه آنهایی که کار خبری انجام میدهند حتما میدانند تهیه خبر ، ثبت و ویرایش آن خیلی زحمت دارد و وقت زیادی میطلبد به قول شاعر: (( به دریا رفته میداند مصیبتهای طوفان را )) احسنت و صد بارک الله .بنده به وجود فرزندان خرد ورز و نواندیش روستایی افتخار میکنم .

گروه حامیان ورزش و تندرستی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

با درود به همه ورزش کاران و رزشدوستان بنده بعنوان نماینده این گروه ضمن سپاس از همه دست اندرکاران این جام که خدمت گذار ورزش هستند مبلغ ناقابلی را اهدا میکنیم مبلغ اولیه ۵۰۰۰۰۰تومان است که در اولین فرصت بدست آقای مهندس الله دینی خواهد رسید.و این مبلغ به احتمال زیاد تا سقف۰۰۰۰۰ ۶الی ۸۰۰۰۰۰تومان خواهد رسید.

از حسن نیت شما بسیار خوشنودیم
در صورتی که خود و گروه حامیان ورزش و تندرستی را برای ما بیشتر معرفی کنید بیشتر خوشحال خوهیم شد .

وبلاگ جام نوروزی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

بزودی لیست برآورد هزینه های جام نوروز ۸۸ در همین وبلاگ اعلام خواهد شد .

باربد جدید یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 05:45 ب.ظ

بهتر است به جای حساب جاری یا یک نوع دیگری حساب افتتاح گردد که افرادی که دارای کارت های عضو شتاب هستند بتوانند از طریق اینترنت ویا ازطریق خودپرداز بانکها اقدام به پرداخت کنند. در دنیای الکترنیک دیگه لازم نیست کسی نگران توی صف وایسادن و کمبود وقت باشه در هر ساعت از شبانه روز در خانه محل کار و...میتوان اقدام به پرداخت کرد. بانکداری الکترونیک

نماینده گروه حامیان ورزش و تندرستی یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

با احترام به شما مدیر محترم وبلاگ از معرفی گروه خود از طریق وبلاگ فعلا معذوریم ولی با تماسی با آقای مهندس خود را معرفی کرده ایم و مبلغ ناچیز واریز شد

حسین فاطمى یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 09:39 ب.ظ

به نام خداوندِ جان و خر د.با درودِ به مربّىان و بازیکنان تیم فوتبال .همانطور که همه ما میدانیم ،بعضى به عنوانِ تماشا چى و بعضى به عنوانِ بازى کن در تو ر نمنتها ، یکى از مهمترین عواملى که میتواند تاثیر بسیار بر کىفىت،جذابىّت و رقابت بعضى ها داشته باشد این است که تیم میز بان حضورى بسیار قوى در بازیها داشته باشد و همیشه از مد عىان کسب قهر ما نى باشد، بنابر این دلیل امیدوایم که مربّىان و بازیکنان همه کوشش خود را در این راه انجام بدهند.
در این راه میتوان گفت که چند عمل مهم است که اتحاد مهم ترین هست براى این اتحاد خیلى مهم هست که اول بین مربّىان و بازیکنان ارتباطى دوستانه و محکم برقرار باشد و همین طور بین بازیکنان با یکدیگر
با سپاس فراوان

متحیر یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

خسته نباشید.ماشائ الله به این همت.اما کار بی نظیر اینجوری نوشته میشود.

شما درست میگی ولی چون کار ما خیلی زیادی بی نظیر بود اینجوری نوشتیم که بیشتر معلوم بشه .
از تذکرتون ممنونیم

جمشید یکشنبه 29 دی 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

دوست عزیز ((باربد جدید)) باید خدمت شما عرض کنم که چون حساب فراگیر دارای دسته چک می باشد و همانطور که شما هم می دانید برای ایجاد سند و بایگانی آنها جهت دسترسی مدیر و هیئت برگزاری به اسناد این حساب بهترین نوع و تمامی بانکها نیز جهت تنظیم اسناد خود متکی به همین دسته چکها هستند (( شاید شما هم از چک بین بانکی استفاده کرده باشید )) . در همین جا اعلام می کنم کسانی که تمایل به واریز و یا انتقال وجه از طریق کارت می باشند می توانند با اینجانب تماس گرفته تا با در اختیار قرار دادن شماره حساب شخصی ((ملی کارت ))و یا (( سپهر صادرات )) و یا ((کارت بانک تجارت )) نسبت به واریز وجه اقدام نموده و اینجانب مبلغ اهدایی را به حساب مخصوص جام نوروزی انتقال خواهم داد .

[ بدون نام ] دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 06:49 ق.ظ

مونا
افرین صد افرین هزارو ۵۰۰ افرین. من هم مبلغ ناچیزی تقدیم می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد