جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اطلاعیه

در روزهای اخیرنمایندگان تیمهای مختلف تماسهای زیادی با آقای محسن فاطمی (مسئول هماهنگی جام) جهت شرکت در جام نوروزی حصاروئیه داشته اند . ایشان نیزتقاضای تیمهای استبرق و شریک آباد را با آقای فرهاد الله دینی (مدیرهیئت اجرایی جام ) مطرح کردند. که در نهایت پس از شور و مشورت بین اعضا هیئت برگزاری نتیجه ی نهایی به شرح ذیل اعلام می گردد.  

  1. در شرایط موجود به دلیل کمبود وقت و منابع مالی و مهمتر از همه بدی شرایط جوی شرکت دادن بیش از ۸ تیم در جام مقدور نمی باشد. و جام نووزی ۸۸ با شرکت فقط ۸ تیم برگزارخواهد شد . 
  2. ازآنجا که پیش از جلسه هماهنگی با نمایندگان تیمها و در زمان جلسه با نماینده ی تیم استبرق تماس گرفته شد و ایشان صریحا اعلام کردند که در نوروز پیش رو بازیکنان استبرق قادر به تشکیل تیمی کامل نیستند . تصمیم نهایی  مبنی برآن شد که روستاهای مهرآباد و استبرق بطور مشترک تیمی را در جام شرکت دهند . و درخواست جدید استبرق برای تیمی جدا از تیم مهرآباد منتفی تلقی می شود . هیئت اجرایی  جام نوروزی از نمایندگان مهرآباد و استبرق تقاضا دارد که با مشورت وهماهنگی بین خود به نتیجه ی مطلوب برسند .  
  3. از آنجا که تیم شریک آباد درخواست جدیدی برای شرکت در مسابقات به هیئت اجرایی ارائه کرده و بیشتر کردن تعداد تیمها غیر ممکن است . هیئت اجرایی جام از نمایندگان تیم عبدل آباد تقاضا دارد تا در سریعترین زمان ممکن وضعیت خود را برای مسئولین جام مشخص کنند و ضمن پذیرفتن شرایط کامل جام درخواست رسمی خود را به مسئول هماهنگی آقای فاطمی ارائه نمایند . در غیر اینصورت شرکت تیم عبدل آباد منتفی خواهد شد و بجای آن تیم شریک آباد به عنوان تیم هشتم معرفی می گردد.  
  4. درصورت حضور تیم عبدل آباد در جام  ، تیم شریک آباد به عنوان تیم رزرو محسوب می شود از اینرو از تیم شریک آباد درخواست داریم  آمادگی خود را حفظ کند تا درشرایطی که هر کدام از تیمها از شرکت در مسابقات منصرف شد و یا بنا به دلایلی از جام اخراج گردید تیم شریک آباد بجای آن در جام نوروز ۸۸ شرکت کند .   

                                   با آرزوی پیروزی وموفقیت روزافزون          

                                  هیئت برگزاری جام نوروزی حصاروئیه 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی آبادی جمعه 27 دی 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

سلاما علیک بنظر من تیم بر فه نماینده سه روستای عبدل اباد گهرت و برفه است دیگر لزومی نیست تیم دومی از این روستا ها باشد . فرست را بدهید به تیم شریک اباد. از قرار معلویم تیم استبرق نماینده تامالختیار ندارد که هر روز تصمیمش عوض میشود شما طبق اطلا عیه در همین وبلاگ با تیم مهراباد به توافق رسیده اید . دوستان ما فعلان با تیمهای استقلال و پرسپولیس خیلی مشکلات داریم شما دیگر به مشکلات ما اضا فه نکنید. خدا حافظ شما

ذوق زده شنبه 28 دی 1387 ساعت 01:28 ق.ظ

خدا داد و خدادا که صاد فرصت شده سین

هاشمی طبا شنبه 28 دی 1387 ساعت 01:30 ق.ظ

ذوق زده لطفا سخت نگیر

[ بدون نام ] شنبه 28 دی 1387 ساعت 08:02 ق.ظ

اگه بازیها به صورت 2 حذفی برگزار شود تیم ها ی بیشتری میتوانند در این جام حضور داشته باشند و بهتر است محدودیتی برای حضور تیم ها قائل نشویم چرا که حضور تیم های بیشتر در این مسابقات رسمیت بیشتری به این جام میدهد

حصارویی شنبه 28 دی 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

زوق زده ازیز اشتباح طایپی در این جور نوشتنحا امری جایظ است پس شما در حنگام خاندن ذوق زده نشو . اضافه شدن تیمها در این جور مواقع فقط به موقعییت و شرایط تیمهایی که قبلا اعلام آمادگی کرده اند بستگی دارد . ولی بهترین تصمیم را هیئت برگزاری بگیرد بهتر است .

هم ولایتی شنبه 28 دی 1387 ساعت 08:23 ب.ظ

بهتر است تاریخی مشخص شود جهت اعلام آمادگی روستاها برای شرکت در جام نوروزی حصاروییه . دوم اینکه جای بسی خوشحالی است که این جام بین همشهریان رسمیت یافته. با امید اینکه روزی شاهد برگزاری این جام با شرکت تیمهای نماینده تمام روستاها باشیم. اولویت با روستای همسایه عبدل آباد است .اگر انصراف دادند بعد استبرق و شریک آباد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد