جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

نحوه ی انتخاب کادر مربیگری و بازیکنان تیم

با  درود و احترام به همه ی  ورزش دوستان عزیز

اینجانب حسن فاطمی عضو کمیته فنی تیم فوتبال حصاروئیه بنا به پیشنهاد برخی از دوستان در ادامه به نحوه ی انتخاب کادر مربیگری و بازیکنان تیم می پردازم . 

همانطور که اطلاع دارید آقای سید علی فاطمی مقدم، از بازیکنان باتجربه و سرمربی چند سال گذشته تیم حصاروئیه بنا به بعضی دلایل شخصی امکان حضور در تیم حصاروئیه را به عنوان سرمربی نخواهند داشت از اینرو کمیته فنی تیم (که متشکل از بازیکنان قدیمی و پیشکسوت تیم می باشد) بران شد تا با تشکیل کادر مربیگری جدید تمرینات تیم را در کمتر از 3 ماه به شروع مسابقات آغاز کند . از اینرو تماسهایی با چند تن از دوستان گرفته شد و همچنین در وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه نیز اطلاعیه ای صادر گردید تا کسانی که مایل به پذیرفتن سمت مربیگری  هستند خود را به کمیته فنی معرفی نمایند .

 در نهایت پس از مشورت و گفتگو و با توجه به اظهارعلاقه دو تن از جوانان خوش نام، با اخلاق و تحصیلکرده روستای حصاروئیه که البته سالها در این تیم بازی کرده اند آقایان علی الله دینی و سید امین فاطمی مقدم به عنوان کادر مربیگری تیم برگزیده شدند.

 از آنجا که در سال جاری کمیته فنی تصمیم به انجام تغییراتی اساسی در نحوه ی اداره ی تیم و ساختار آن دارد  با انتخاب این دو عزیز به عنوان مربیان تیم تصمیم داریم ضمن اعتماد به تجربه ی آنها و البته نیروی فعال جوانان روستا، با نظارت بر حسن انجام امور آمادگی تیم درتمام مدت،(ازانتخاب بازیکن تا  برگزاری مسابقات)  تیمی هماهنگ ، شایسته و از همه نظر الگو را در مسابقات شرکت دهیم .

   در راستای رسیدن به این هدف از کادر مربیگری خواسته شده تا در انتخاب بازیکن برای تیم ضمن هماهنگی با کمیته فنی به فاکتورهایی مثل نظم وانضباط، اخلاق و رفتار مناسب، منش ورزشکاری، داشتن روحیه همکاری در قالب یک تیم متحد، احترام به پیشکسوتان و داوران، وضع ظاهری، دور بودن از هرگونه حاشیه و حتی تحصیلات توجه خاصی داشته باشند و در انتها مسائل فنی بازیکنان در زمین بازی را مد نظر قرار دهند. چرا که هدف از برگزاری جام نوروزی در روستای حصاروئیه همواره ، ایجاد و تقویت دوستیها و تمرین یکدلی و اتحاد میان جوانان روستاهای شرکت کننده در جام بوده و برد و باخت و گرفتن جام قهرمانی به هیچ عنوان هدف نهایی این مسابقات محسوب نمی شود چرا که به تجربه ثابت شده ، پس از گذشت مدتی، این دوستیها و برادریها و خدای ناکرده بعضی کج رفتاریها از سوی بازیکنان تیمها است که به یاد می ماند و اینکه کدام تیم در چه سالی قهرمان شده به فراموشی سپرده خواهد شد .

در پایان از هیئت برگزاری جام نوروزی ، شورا ، دهیاری واهالی روستا و تمام کسانی که آرزوی سر بلندی حصاروئیه را دارند خواهشمندم در کنار سرپرست، مدیر فنی و مربیان تیم فوتبال روستای حصاروئیه بدور ازهرگونه دخالت در امور فنی تیم به عنوان یار و حامی حاضر باشند. با آرزوی موفقیت تیم فوتبال حصاروئیه در جام نوروز 88. 

                                               حسن فاطمی  

                     عضو کوچکی از خانواده ورزشی روستای حصاروئیه   

 

لطفا نظرات خود را در این رابطه به ایمیل آقای حسن فاطمی  

 fatemi62003@yahoo.ca  

ارسال نمایید و یا در بخش نظرات آن را  با ما در میان بگذارید.

نظرات 17 + ارسال نظر
وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه شنبه 21 دی 1387 ساعت 02:39 ق.ظ

به اطلاع می رساند که مجموعه ی هیئت اجرایی جام نوروزی و وبلاگ جام (که زیر مجموعه ای از هیئت اجرایی محسوب می شود) هیچگونه نظر و دخالتی درباره ی نحوه اداره و انتخابات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ندارد .
و تنها بنا بر وظیفه اطلاع رسانی و به درخواست کمیته فنی تیم بعضی از اطلاعیه ها و نظرات این کمیته از طریق این وبلاگ منتشر می گردد و اعضا هیئت اجرایی جام به هیچ عنوان در امور فنی تیم دخالتی نداشته و به تیم حصاروئیه به عنوان یکی از ۸ تیم شرکت کننده در جام نگاه می کنند .

دلسوز جام شنبه 21 دی 1387 ساعت 08:15 ق.ظ

از آنجائیکه داشتن فیزیک بدنی مناسب یکی از شرایط اصلی برای پست دروازه بانی است من پیشنهاد میدم آقای بهنام الله دینی فرزند جلال برای این پست انتخاب شوند چراکه ایشان از قدو قامت بلندی برخوردارند و در مسابقات سالنی سال گذشته در شهربابک یکی از بهترین دروازه بانها بودند .ضمن اینکه به دلیل جوان بودن از انگیزه بالایی برخوردار هستند .

محمود شنبه 21 دی 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

پیشنهاد می کنم هر چه سریعتر تیم فوتبال حصاروئیه تشکیل شود وتمرینات ان شروع شود تا مثل سال گذشته ۱۰ روز مانده به اغاز مسابقات شروع شود وبازیکنان تحت فشار زیاد قرارنگیرند

واقع گرا شنبه 21 دی 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

در مورد مربیان تیم باید مربی تیم کسی باشد که اعضا از ان حساب ببرند(به قول خودمان جذبه داشته باشد) البته من متاسفم که ما اینطور هستیم

شامس شنبه 21 دی 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://WWW.JNH.BLOGSKY.COM

MAN BA AGHEDA DALSOZA MOVAFAGHAM BA NEZARA MAN AZ HAMA DARVAZABAN HA KA ASMA BORDIN TASTA BA GIRIN ON MOGHA MALOMA MISHA KE KHOBA JAYA DARVAZABAN SALA GHABLA KHALI HASE

ترجمه :
من با نظر دلسوز موافقم به نظر من از همه ی دروازه بانها که اسم بردین تست بگیرین اوون موقع معلوم میشه که خوب جای دروازه بان سال قبل خالی هست .

رک گو شنبه 21 دی 1387 ساعت 06:13 ب.ظ

نطرات فیلتر نکنید بگذارید حقایق را مردم بدانند گر چه مردم از همه چبز مطلع حستند

دوست عزیز با ادب
ما نظرات را سانسور نمی کنیم بلکه بعضی از حرفهای کسانی از قبیل شما را که کوته بین و کوته نظر حرفهای بی ارزش خود را که ناشی از کمی تربیت خانوادگی و بعضی عقده های روانی سرچشمه گرفته از خود زیاد بینی بی اساس است را در فضای پاک وبلاگما پخش نمیکنیم تا بوی فساد و گندیدگی فکر پلید شما این مکان را که پر از دوستی همکاری و اتحاد است آلوده نکند .

ای کاش فرهنگ ما به آن حد برسد که حرف خود را اگر مخالف دیگری است با ادب و احترام که بیان کننده شخصیت خودمان است بزنیم و مطمئن باشید اینجا برای همه ی کسانی که نظر مخالف دارند باز است به شرط آنکه درست صحیح با منطق و از روی ادب باشد .

حسن فاطی شنبه 21 دی 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

با سپاس از شما عریزان که با نظزات پیشنهادها حمایت خود را از تیم اعلام میکنید. دوستانی از طریق ایمیل درمورد اعضا کمیته فنی تیم سوال کردند . اعضا کمیته فنی شامل آقایان عباس اسماعلیان(مدیرفنی تیم) تورج : سید علی و بنده . که در صورت نیاز با مربیان در تماس خواند بود. به امید سربلندی تیم از همه نظر

سرزمین من شنبه 21 دی 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام سعی کنید فردی برای مربیگری انتخاب کنید که هم لیاقت داشته باشد هم از نظر فنی وارد باشد افرادی برای بازی در تیم دعوت شوند که حداقل بدانند فوتبال با چه ف ای نوشته میشود

دوست عزیز که اینبار به جای رک گو خود را سرزمین نامیده اید .

توجه داشته باشید که مربیان تیم انتخاب شده اند و کارهای اولیه خود را آغاز کرده اند .
ما هم امیدواریم که در انتخاب بازیکنان بهترینها و شایسته ترینها هم از نظر اخلاق و ادب و هم از نظر بازی انتخاب شوند .

پر قدرت شنبه 21 دی 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

با احترام به مربیان جوان و با دانش تیم می خواهم پیشنهاد بدهم که مربیان برای اماده سازی تیم از دانش خود استفاده کنند آقای مهندس الله دینی با توجه به رشته تحصیلی خود(برق کنترل وقدرت)باید شوک قدرتی به تیم بدهد و همینطور کنترل تیم را در دست داشته باشد.وهمچنین آقای فاطمی با توجه رشته تحصیلی ایشان(مکانیک)با ید موتور تیم را از پیکان قدیمی به مدل روز بو ئنگ ۷۴۷ تغییر دهد وچرخهای تیم را روغن کاری کند. ضمنا بفکر درواز بون با شند چو ن امسال جای دروازبان خوب و بیاد ماندی تیم حسا م خا لی است

بچه پایین ده شنبه 21 دی 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

با توجه به اینکه هر دو مربی تیم شاغل هستند احتمالا در ایام غیر تعطیل نوروز به دلیل حساسیت شغلی کارشان هر روز نمی توانند در کنار تیم باشند.
و من انتخاب همزمان این دو را اگر به این دلیل باشد بسیار شایسته می دانم .
امید وارم که هر دو مربی با همفکری در اداره ی تیم طرحی نو دراندازند و با دوری از شیوه های سنتی ثابت کنند که می توانند .

حسن فا طمی یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 12:42 ق.ظ

به این اقای رک گو بیچاره میگم اگر وجودی هستی یا خانواده دار هستی با اسم مستعار کسی نمیاد با بی احترامی به جمعی از جوانان زحمت کش ( کمیته برگزاری جام و کادر رهبری تیم)عقدهای روحی و روانی خود را خالی کند(ناشی از بیکاری و بیسوادی شما است)تا جای که من میدونم همه بچه ها میدونند شما کی هستی فقط دوست دارم یکبار سرت را از زیر چادور بیرون بیار و مثل یک مرد حرف بزنی دوباره مگم اگر یک کمی شخصیت توی وجودت هست با شماره تلفن ویا ایمیل تماس بگیر تا ببینم مشکل چیست .بله همه مردم واقعیات را میدانند و شخصیتی مثل شما خو ب میشناسند.

یکی از گلرهای قدیمی تیم یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 02:22 ق.ظ

به نظر من بهنام میتونه جا نشین خوبی بجای حسام با شد با تو جه به سوابق پدر ایشان که گلر خوبی هم به تیم حصاروئیه و هم تیم خاتون اباد در سا لهای دور بوده.می تواند از تجربیات اقا جلال استفاده کند به شراطی که در کنار درس از همین الان تمرینات را شروع کند چون از امسال یکی از شرایط انتخاب بازیکن تحصیلات انان است.

جهت اطلاع این دوست عزیز که به نظر میرسه خارج از کشور هستند می رسانیم .
آقا بهنام هم اکنون در رشته ی عمران در مقطع لیسانس مشغول به تحصیل هستند. و به راحتی می تونند از خلوتی درسهایشان در ماه بهمن و اسفند استفاده کنند و با تمرینات جدی در ایام نوروز به تیم بپیوندند.

جمشید یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 09:31 ق.ظ

به همه دوستداران حصاروییه و زحمت کشان و دست اندر کاران جام خسته نباشید می گوییم . من هم به این آقای مثلا رک گو میگویم که شما اگر واقعا رک گو بودی حرف حسابی اگر داری مثل یک مرد می آمدی جلو و اگر ایرادی در کار می دیدی برای برطرف شدنش پیشنهاد می دادی نه اینکه فقط انتقاد کنی پس شما رک گو نیستی فقط وراجی می کنی .

با وفا یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 11:13 ب.ظ

خدا اجرتون بده

آشنا دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

ضمن احترام به عقائد و نظرات همه دوستان دلسوز و با نزاکت از مدیر محترم وبلاگ تمنا دارم دیگر از پرداختن به مسائل حاشیه ای خودداری فرمایند تا فکر دوستان به حاشیه نرود و ما را از غایت اصلی که همانا ایجاد فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز و همنوع دوستی است به دور نسازد چرا که همانگونه که در اوان خلقت بشر ابلیس به دلیل جهالت و نافرمانبرداری از درگاه خداوند رانده شد در طول تاریخ همیشه عده ای جاهل وغافل بوده و خواهند بود که ساز جدایی و مخالفت سر میدهند که اینان به فرموده قرآن کریم (( أولئک کالانعام بل هم اضل)). هستند پس لطفا برای همیشه فراموش شوند و دیدگاهها را به سوی آینده نگری و نو آوری سوق دهید .

متحیر دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

با سلام
۱.جواب بی ادبان خاموشی است لطفا کار بزرگ خودتان را با جملات نا پسند کوچک ننمایید
۲. آقای بهنام به مانند در وازبان هلند می ماند بهتر است آزمایش شود
۳.اون پسر زاهدانی که بلیط می فروخت تو بازیه پیش کسوتان بد نبود امتحانش کنید

دوست عزیز منظور شما آقای پورنگ عطایی است که به خاطر فیزیک بدنی و تجربه ی چندین سال دروازه بانی فوتسال گزینه ی بسیار خوبی برای دروازه بانی تیم حصاروئیه محسوب میشوند .
اما با خبر شدیم که به دلایل تحصیلی احتمالا ایشان در نوروز امسال در حصارو کمتر حضور دارند. از اینرو کادر مربیگری تیم با در نظر گرفتن آقای عطایی به عنوان یکی از گزینه های اصلی بر روی دیگر گزینه ها نیز فکر می کند .

پورنگ سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
از اظهار لطف شما و آن دوست ناشناس متشکرم و همچنین از کادر فنی تیم که نسبت به اینجانب نظر مساعد دادند کمال تشکر را دارم در صورت نیاز و برای اعتلاء نام حصارو در خدمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد