جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جلسه ی هماهنگی با نمایندگان تیمها

جلسه ی هماهنگی با نمایندگان تیمها امروز پنجشنبه ۱۹دیماه ۱۳۸۷ در ساعت ۹:۳۰ آغاز شد . در ابتدا جلسه  آقای فرهاد الله دینی ضمن معرفی کامل خود به عنوان مدیر جام نوروز ۸۸  به بیان اهداف خود و نحوه برگزاری جام در سال جدید پرداختند و با اشاره به گزارشی که مدیر پیشین جام آقای تورج قایینی در اختیار ایشان قرار داده بود به بررسی نحوه ی شرکت تیمها در جام گذشته پرداختند و از بعضی بی نظمیها و نا هماهنگیهای آنها اظهار نا خرسندی کرده و متذکر شدند که در جام پیشرو طبق آیین نامه  با تیمهای خاطی برخورد خواهد شد .

در ادامه نمایندگان تیمها، با پذیرفتن شرایط، قول مساعد دادند تا ضمن همکاری کامل با هیئت اجرایی جام نوروزی در برگزاری منظم آن نهایت تلاش را از خود نشان دهند .

ترکیب احتمالی تیمهای حاضر در جام نوروزی ۸۸ به شرح زیر می باشد

حصاروئیه – برفه – ساراب – محمد آباد- ده موسی – موروئیه - صباح - عبدل آباد یا حیدرآباد

 توضیح :

۱- به علت اینکه تیمهای مهرآباد و استبرق توانایی تشکیل یک تیم مستقل را نداشتند تصمیم بر این شد که تیم صباح از ترکیب بازیکنان این دو روستا تشکیل شود و حضور بازیکنان از دیگر روستاها در این تیم ممنوع است .

۲-  از آنجایی که  تیمهای عبدل آباد و حیدر آباد برای شرکت در جام امسال ابراز علاقه کرده اند تصمیم بر این شد که بعد از بررسی شرایط دوتیم هیئت اجرایی جام بزودی تیم هشتم را از بین این دو تیم انتخاب کند .

در پایان قرار شد که در جلسه ی بعدی در ۲ اسفند ماه که با حضور سرپرستان تیمها برگزار خواهد شد ضمن امضاء قراردادها  اسامی نهایی بازیکنان نیز جهت ثبت نام در جام ارائه گردد . جلسه در ساعت ۱۱ به پایان رسید.

                                                 هیئت اجرایی جام نوروزی حصاروئیه   

 


یک خبر:

پس از جلسه ی امروز آقایان فرهاد الله دینی ، جمشید الله دینی و سید محسن فاطمی مقدم در محل زمین فوتبال حصاروئیه حاضر شدند و به بررسی وضعیت آن پرداختند. ایشان ضمن ابراز رضایت از وضعیت زمین ( نسبت به سالهای گذشته ) در مورد محل ساخت سکوی جدید و سرویسهای بهداشتی تصمیماتی گرفتند .

نظرات 6 + ارسال نظر
مصیب حمزه ای( از برفه ) پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

لطفا از تیمهای ضعیف دعوت به عمل نیاورید تا بازیهاجذاب تر شوند.نه مثل پارسال بعضی تیمها زنگ تفریح باشند.

غزال تیز پای حصارو پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

به نظر من هم سید امین بهترین گزینه برای رهبری تیم است.و دیگر گزینه های پیشنهادی نمیتوانند حضور همیشگی در کنار تیم داشته باشند.

[ بدون نام ] جمعه 20 دی 1387 ساعت 04:54 ق.ظ

یک حصاروئی

من از تمام دوستان حصاروئی که در خارج از کشور به سر میبرند تقاضای همکاری دارم. چونکه ما همولایتی های زیادی داریم که در ( سوئد- فنلاند- کانادا- امریکا-استرالیا....)زندگی می کنند و می توانند کمک موثری به این جام باشند.

حسن فا طمی جمعه 20 دی 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

با درود خسته نباشید به هیئت برگزاری جام. بهتر است اسم تیم ها با نام روستایشان باشد نه اسم خاصی تا نشان دهنده کل روستاهای شرکت کننده باشدمثلا بجای اسم صباح تر کیب اسم انها باشد مهراباد واستبرق داخل پرانتز صباح. درجواب این اقای غزال تیز پا این اسامی انتخاب شدن نه پیشنهاد بهتر است مطا لب را با دقت بخوانید

جمشید شنبه 21 دی 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

با تبریک به این عزیزان ( آقایان سید امین و علی ) انتخاب بسیار شایسته ای است امیدوارم که موفق باشند .

شامس یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.jnh.com

ba tabrika dobara ba hama foot ball dostan va varzasha karana ghayor hasaro 2anta khaba dorosat beraya jama amsall ,all the basta.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد