جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

به نام یزدان بخشاینده

نازد به خودش خدا که حیدر دارد            دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله                 صد بار اگر کعبه ترک بردارد

 

غدیر، روز حماسه جاوید، ، روز امامت، روز وصایت، روز اخوت، روز رشادت و شجاعت و شهامت و حفاظت و رضایت و صراحت ‏، روز نعمت، روز شکرگزارى، روز پیام رسانى، روز تبریک و تهنیت، روز سرور و شادى و هدیه فرستادن، روز عهد و پیمان و تجدید میثاق، روز تکمیل دین و بیان حق، روز راندن شیطان، ، روز آزمون، روز یأس دشمن و امیدوارى دوست و خلاصه روز اسلام و قرآن و عترت،بر  همگان  تبریک  باد.

همانگونه که میدانید یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازها و خواسته‌های انسان، نیاز به تحرّک، فعالیت، تفریح و سرگرمی است. تداوم زندگی انسان به حرکت، نیرو و تلاش و کوشش بستگی دارد. بنابر اصل فیزیولوژیک و پاتولوژیک(آسیب‌شناختی،Pathological) «عضوی که کار نکند، محکوم به فناست.» موجود زنده اگر در حد توانایی، ظرفیت و تحمل طبیعی خود فعالیت داشته باشد، طبعاً سالم‌تر و شاداب‌تر از زمانی خواهد بود که کمتر از اقتضای حال طبیعی و نیاز فطری‌اش فعالیت و حرکت کند پس بنابر آنچه گفته شد میطلبد که آدمی برای ادمه حیات در تربیت روح و جسم خود کوشا باشد .

به همین منظور و در راستای  فرهنگ سازی و اشاعه ورزش  هیئت  ورزشی روستای حصاروئیه از سالهای گذشته با همت عده ای از جوانان و پیشکسوتان هر ساله در ایام نوروز مسابقاتی را تحت عنوان جام نوروزی برگزار میکند که مورد توجه و علاقه همه اهالی شهرستان شهربابک گردیده و این موجب شده تا عزم و اراده برگزار کنندگان را دراین راه صد چندان کند به همین مناسبت  وبا برنامه ریزیهای قبلی در آسنانه حلول عید سعید غدیر که در آن اسوه شجاعت و جوانمردی به مقام امامت منصوب شد این وبلاگ با هدف در اختیار گذاشتن آخرین اخبار واطلاعات این رویداد تاسیس گردید تا  علاوه بر سایر وبلاگ های روستا به عنوان مرجع رسمی اخبار جام در خدمت عزیزان علاقمند باشد لذا از کلیه عزیزان تقاضا می شود با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده  کمک نمائید تا گامهای موثرتری برای این امر خیر برداشته شود و نام و آوازه جاویدانی را در صفحات روزگار  ثبت نمائیم .

نظرات 9 + ارسال نظر
مهمان یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 11:54 ب.ظ


تمام لذت عمرم در این است / که مولایم امیرالمومنین است

بچه دل حصارو مهاجر سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 05:26 ق.ظ

سلام و خسته نباشید

ای ولا شیر بچه های حصارو. باداشتن این چنین جوانان دلیر وشجاع افتخار میکنیم.

آشنا سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 07:43 ق.ظ

با سلام و خسته نباشی
تبریک وتهنیت میگم افتتاح وبلاگ رو به همه ورزشکاران

سخی سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام و خسته نباشید میگم خدمت تمامی دوستان عزیز و بزرگوار

تبریک میگویم خدمت مسئولین روستا و خصوصا دست اندرکاران زحمتکش جام برای باز کردن سایت مخصوص بازیها. بار دیگر دوستان عزیز نشون دادند که صحبت ها و گفتگو ها و انتقادها نه تنها باعث کدورت نشده بلکه باعث تقویت دوستیها و همکاریها شده است.

کیفیت کار و کسترش این جام با بوجود اوردن فضاهای گفتگو بهتر و بهتر خواهد شد. دست مریضاد میگیم خدمت همه شما عزیزان برومند سرزمینی که همگی افتخار عشق به اون را داریم.

امرهم شوری بینهم

بچه پایین ده سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

امیدوارم که در سال نوآوری و شکوفایی با اینچنین نوآوریهایی شاهد شکوفاییهرچه بیشتر روستایمان باشیم.

و مطمئن هستم که جام نوروز ۸۸ باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

جمشید سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

با سلام به همه ورزشکاران و ورزش دوستان . تبریک به مدیر وبلاگ و تهنیت به مناسبت عید غدیر خم عید امامت و ولایت خدمت تمامی عاشقان مولا علی . با این کار بسیار زیبا از همین حالا نشان دادید که امسال نیز جام نوروزی حصاروئیه با شکوه هر چه بیشتر بر گزار خواهد شد .

حسن فاطمی چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 07:35 ق.ظ http://fatemi62003

با درود جای بسی خوشحالیست که جام نوروزی حصاروئیه صاحب رسانه شد.امیدواریم مطالب بروز در دست همگان قرار گیرد . پیروز و پیروزگر باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 04:26 ق.ظ http://enayat001.blogfa.com

دست شما درد نکنه .انشااله نوروز از نزدیک شاهد خواهیم بود

باربد جمعه 29 آذر 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

بسیار نیکوست که در راه تندرستی تن و روان بکوشیم.
و دوستان! بایستی با همه و همه با هم بسوی بهتر شدن گام برداشت.

کارهای گذشته که امروز به بار نشسته را بسیار ارزشمند ارزیابی می شود. و کوشش همه کسانی که در راه این فعالیت ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی گام برداشته اند ستودنی است.
برای گسترش این شبکه ورزشی که به گونه ای برخاسته از اندیشه و خرد انسانی فرهنگ و جامعه ای با پیش زمینه فرهنگ ایرانی می باشد همکاری کرده و بایسته است که از هرگونه بستگی قومی ، نزادی ، دینی ، مذهبی ، ایدولوزی پرهیز کرد.
بنا براین خواهشمند است دست کم شما که نابسمانی ها را می شناسید از وارد کردن رنگ و بوی قومی ، نزادی ، دینی ، مذهبی ، ایدولوزی در ورزش دوری گزینید.

این نوشته نخستین رنگ و بوی مذهب دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد