جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

دیدار با آقای سرمست سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری استان

 یک خبر 


   روز سه شنبه ۱ بهمن ماه ۱۳۸۷ آقای ابوالقاسم فاطمی مقدم به نمایندگی از هیئت برگزاری جام نوروزی و جوانان ورزشکار روستای حصاروئیه در محل تربیت بدنی استان کرمان با آقای سرمست سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری استان کرمان دیداری داشتند. 

   نماینده هیئت برگزاری جام  پس از ارائه ی شرح کاملی از فعالیتهای هیئت اجرایی جام نوروزی و تقدیم گزارش تصویری بازیها در سالهای گذشته خواستار حمایت مجدد آقای سرمست و دیگر مسئولان  اداره کل تربیت بدنی از فعالیتهای ورزشی جوانان روستاهای توابع شهرستان شهربابک شدند. 

   در ادامه سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری استان ضمن استقبال از فعالیتهای انجام شده در سالهای گذشته قول دادند تا در حد توان بعضی از کمکها را به صورت کالاهای ورزشی به جام نوروزی اهدا کنند و همچنین از طریق هماهنگی با اداره ی تربیت بدنی شهرستان شهربابک و مسئول ورزش روستایی این شهرستان جناب آقای کافی به برگزاری هرچه بهتر جام نوروز ۸۸ یاری رسانند. 

در پایان جناب آقای سرمست تعدادی توپ فوتبال برای شروع تمرینات تیمهای شرکت کننده در جام اهدا کردند که به زودی از طریق آقای محسن فاطمی مقدم ( مسئول هماهنگی جام) به دست سرپرستان تیمها خواهد رسید.

 


   در پاسخ امروز آقای فرهاد الله دینی مدیر برگزاری جام نوروزی نهایت تقدیر و تشکر خود و جوانان روستای حصاروئیه را از مسئولین تربیت بدنی استان و شهرستان به خصوص جناب آقای سرمست که سال گذشته نیز از برگزاری جام نوروزی حصاروئیه حمایت کردند ابراز داشتند.

نظرات 2 + ارسال نظر
ناصر چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

با درود به اقای فاطمی مقدم، ابولقاسم و کلیۀ دست اندر کاران ورزش روستای حصاروئیه و همچنین به مسولین دلسوزی که با کمک و حمایتهای مالی و معنوی هر جند کوچک خود به ورزش و ثوسعه ان کمک میکنند. یادمان نرود که جام نوروزی حصاروئیه متعلق به همه مردم خونگرم شهرستان شهربابک و روستاهای تابغه دارد. لذا از همه همشهریان محترم، خصوصآ مسولین محترم شهرستان خواهشمندیم در بهتر برگزار کردن این مسابقات که نشانی از عزت و جلال و روحیۀ ورزش دوستی و همکاری مردم این خطه از کشور عزیزمان ایران است ما را یاری دهند. همانطور که مسولین محترم شهرستان مطلع هستند، زمین ورزش روستای حصاروئیه نیاز به سکوهای بیشتر و مناسبتری برای تماشاچیان،رختکن مناسب برای ورزشکاران و همچنین سرویسهای بهداشتی مناسب دارد که برای ایجاد ان همت مسولین را میطلبد. خواشمندیم که هر کس در هر پست و مقامی که هست از توان خود ما را در امر مهم یاری دهد تا بتوانیم با برگزاری این مسابقات باعث خوشحالی همه مردم خوب و خونگرم شهر و دیار خود باشیم. آمین. ناصر

امیدوار پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 02:15 ق.ظ

خوشحالیم که جام نوروزی حصاروئیه داره استانی میشود امیدواریم که روزی به همت بقیه روستا ها این جام کشوری شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد