جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

تمرین در یک روز سرد زمستانی

سومین جلسه ی تمرین تیم فوتبال حصاروئیه در  یک روز سرد زمستانی با حضور ۱۱ نفر از جوانان ورزش کار و مربیان تیم برگزار گردید. 

پس از ۱ ساعت نرمش و دو و گرم کردن، بازیکنان ۴۵ دقیقه پاسکاری استوپ با پا و سینه و ضربه با سر را تمرین کردند. سپس ۲۰ دقیقه تمرین شوت از را دور و پنالتی با حضور ۲ دروازه بان و در پایان ۲۰ دقیقه بازی فوتبال در قالب ۲ تیم ۶ نفره.  

 درتماس با وبلاگ جام نوروزی آقای علی الله دینی مربی تیم اظهار داشتند که از کلیه جوانان فوتبالیست  که  شرایط شرکت در تیم حصاروئیه را دارند دعوت بعمل می آید تا با  شرکت در تمرینات آمادگی خود را اعلام دارند و بازیکنانی که به  دلیل  بعد مسافت نمی توانند در تمرینات شرکت کنند لازم است حتما بطور انفرادی  تمرین کنند و در مسابقات تدارکاتی تیم حضور داشته باشند چرا که شرایط زمین بازی نیاز به تمرین وممارست زیاد دارد تا بازیکن در زمین نفس کم نیاورد و برای تیم مفید واقع شود.

   

           

 

 با تشکر از آقای امین فاطمی که عکسهای تمرین امروز را برای وبلاگ جام نوروزی فرستادند

ایستاده از راست : حامد فاطمی - علی الله دینی (مربی) - محمد الله دینی -مهمان - حامد واحدی (دروازه بان) - حسن واحدی - عظیم الله دینی - امین فاطمی (مربی)  

 نشسته از راست : مجید ابراهیمی - حسین الله دینی - بهنام الله دینی (دروازه بان) - خسرو قربانی - مهمان . 

 تصاویر بیشتر را در ادامه ببینید ...

 


 وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه آمادگی خود جهت انتشار اطلاعیه های سرپرستان و مربیان و اخبار دیگر تیمهای شرکت کننده در این جام را اعلام می دارد.

 

                                       

                                                      مربیان تیم  

 

             

           

              

 

             

 

          

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
اکبر میثاقیان شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 03:39 ق.ظ

با سلام خسته نباشید به شما ورزشکار ان و مربیان تیم بنظر من بعد از تمرین انهایی که خوب تمرین نمی کنند یکی دوتا پس گردنی به اونها بزنید تا دفعه بعد خوب تمرین کنند حیف که این روزا گر فتار تیم استقلا ل اهواز ته جدولی هستم وگر نه خودم به زمین حصاروئیه میرسوندم حا لا اگر نیاز شد خبر کنید. نه ولی این بچه با تعصب اند خوب تمرین می کنند. امید موفقیت شما دوستان

فیروز کریمی شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 01:19 ب.ظ

به این آقای سید امین هم سفارش کردم یک کمی سخت گیری کند . فقط باید از بازیکنها بپرسم .

گلایه شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

با سلام به همه وبلاگ نو یسان حصاروئیه دوستان عزیز وبلاگی۰حصاروئیه ماندنی باش.حصاروئیه محبوب قلبها .حصاروئیه(وبلاگ انگلیسی) صدای حصاروئیه . چرا از این برنامه با شکوه جام نوروزی حصاروئیه در وبلاگتان خبری نیست و اگر هم هست بصورت جزئی؟دوستان میدونم از مر کز اطلاع رسانی دور هستید ولی میتوانید از طریق ایمیل و مصاحبه های تلفنی با هئیت برگزاری جام و گروه رهبری تیم در تماس با شید واز چند چو ن پیشرفت ها اطلاع رسانی کنید . اگر چه مدیر محترم وبلاگ جام همه اخبار را یک تنه (با توجه به مشکلات کاری ودرسی)به دوش میکشند ولی ما دوست داریم دیگر مدیران وبلاگها هم به کمک او بیا یند و حد اقل از تیم فوتبال اخباری (که بیشتر مربوط به بقیه وبلاگها است نه وبلاگ جام نوروزیی)داشته باشند تا انها هم با حمایت شما با دل گرمی به کارشان ادامه بدهند. با تشکر فراوان از همه شما دوستان

احمد رضا عابد زاده شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

فعلا که دروازبونی ندارید اگر کسی پیدا شدخبر کنید تا من بیام مصدومش کنم ودیگر هیچ

الکس فرگسن یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 07:48 ق.ظ

تمرینات روز به روز جذابتر می شود و شمار دوستانی که تمرین می کنند بیشتر می شود حتی مهمانانی در تمرین شرکت می کنند و به تمرینات حال و هوای خاصی میدهد تمرینات باعث شده تب فوتبال و ورزش از هم اکنون در بین بچه ها بالا رفته امید که بازیکنان اصلی ما حضور مداومتر و بیشتری در تمرینات تیم داشته باشند .

آشنا یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

من هم با نظرات آقای گله مند موافقم حقیقتا همین است جام نوروزی ارزشی بسیار والا و فرای از یک رخداد ورزشی دارد چرا که در ایامی که بر اساس سنت همه ما ایرانیها دور برهم جمع میشیم تا از نزدیک همدیگر را ببینیم این بهترین فرصت برای نزدیک شدن و پیوند قلبها است و خدای ناکرده کدورتها از درون همه رخت بر بندد و صفا وصمیمیت دوران گذشته که همه ما افسوس آن را میخوریم در بین جماعت ما حاکم شود .همانطور که همگان بر این امر واقفیم با مشکلات اقتصادی که همه با آن درگیر هستند مهمانی رفتن و مهمانی دادن هم برای میهمان و هم برای میزبان مشکلات و تبعاتی دارد پس دیدن همدیگه کنار زمین فوتبال که در آن پاکترین عمل یعنی ورزش صورت میگیرد بسیار نیک و پسندیده است و حداقل تورم و مشکلات اقتصادی عاملی نباشد که بتواند آن اخوت و دوستی را ازبین ببرد .از سوی دیگر عده ای جوان فداکار و عاشق خدمت در این آب و خاک و آن سوی مرزها با همه مشقات و گرفتاریهایی که دارند از همه چیز خود مایه میگذارند تا موجبات شادی ،خوشحالی ،سرگرمی وسربلندی شما را فراهم سازند و نه چیز دیگر .پس بسیار تابسیار میطلبد همگان به سادگی از کنار این قضیه نگذرند و تنها به ایجاد وبلاگ و یا مرور نظرات دیگران اکتفا نکنند و شایسته است آستین همت را بالا بزنند و به هر نحو ممکن خدمتی هر چند ناچیز به برگزاری با شکوه این کارگاه فرهنگ سازی و انسان سازی (جام نوروزی ) انجام دهند . همه باید بدانند ارزش این عمل بسیار بالاست به این دلیل که در کشور ما با آن همه امکانات و سرمایه در بر گزاری یک لیگ منظم و منسجم با هزاران مشکل مواجهند ولی غیرتمندان حصارو با حداقل امکانات و سرمایه و نیرو چنین جام با شکوهی را برگزار میکنند که حتی در مرکز استان از آن به عنوان کاری بی نظیر یاد میکنند پس با این اوصاف به نظر شما آیا شایسته نیست وبلاگ نویسان ما کمی مایه بگذارند و برای آن قلم بزنند .؟ به نظر شما خبر دریده شدن خرها در حصارو توسط گرگها (نقل شده در وبلاگ حصارو محبوب قلبها ) مهمتر است یا ذکراخبار مربوط به جام نوروزی ؟ یا تعریف از نون کرنون (وبلاگ حصارو ماندنی باش )؟ لازم است یا اینکه خبر دهیم چند تن از جوانان حصارو یا فرق نمیکند سایر روستاها به جای کشیدن سیگار در پای دیوار و بغل آفتاب دارند در زمین ورزش برای سلامتی و تندرستی خود ورزش میکنند ؟ پس کمی به خود بیاییم و حداقل به کار و زحمت دیگران ارزش قائل شویم و نه اینکه با تمسخر جلوه دادن کار و زحمت دیگران در جهت منفی گام برداریم .چرا که تخریب یک بنا خیلی ساده تر از علم کردن آن است و بیایید همیشه مثبت نگر و نیمه پر لیوان را ببینیم . آمین یا رب العالمین

فوتبالدوست یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

از همه عزیزانی که این وب را بازدید میکنند میخواهم به جهت حمایت از آزادی و حقانیت در برنامه نظر سنجی برنامه نود که فردا شب (دوشنبه ) برگزار میشود حمایت قاطع خودرا از برنامه نود و عادل فردوسی پور با ارسال sms به این برنامه اعلام فرمائید لطفا این موضوع را به تمام اعضای خانواده و همه دوستان اعلام فرمائید با تشکر فراوان .

هم ولایتی یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

از آقای آشنا هم ما گلایه مندیم چرا که با یستی قضاوت عادلانه در مورد سایتهای دیگر را با کمی وسواس بخرج دادن انجام دهد مگر احبار فوتبال از طریق سایت حصارو محبوب قلبها پیگیری نمی شود و شاید شما نخوانده اید .

عادل فردوسی پور یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

با تشکر از شما اگر من از حصاروئیه حتی یک اس ام اس داشته با شم قول میدم فینال جام نوروزی حصارئیه را گزارش کنم

آشنا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 08:12 ق.ظ

قربون هم ولایتی عزیز برم همه ما بچه مسلمانیم و میدونیم از دیوار مردم بالا رفتن کار پسندیده ای نیست نقل خبر (برگرفته )!!از این سایت و اون سایت خوبه اما بهتر است در کنار اون یک جرعه ای هم از کوزه خودمان به بیرون تراود و گرنه خبر دزدی یعنی این که ما از فکر و دسترنج دیگران استفاده مینمائیم و مثل از دیوار دیگران بالا رفتن است پس هم ولایتی عزیز :
خیز کز باده بشوییم غبار غم دل
پیش ازآنکه بر باد غم غبار من و تو
ای بسا باغ شود سبز و بهار آید وگل
بگذرد ابر و بگرید به مزار من و تو
در انتها هم ولایتی عزیز تو خودت خوب میدونی که من به تو علاقه خاصی دارم و مخلص شما یکی هستم گله ای هم که کردم برای این است که بهار داره نزدیک میشه و بهتره جوانه ها کم کم سر از خاک بردارند و زینت بخش جامه آفتاب خورده و آب نخورده مجلس ومحفل و رونق بخش دکان عطاران گردند .

آشنای عزیز
مطمئن نیستیم که منظور شما را درست فهمیده باشیم اما وبلاگهای دیگر در زمان درج خبر به منبع آن اشاره کرده اند .
هرچند که ما نیز مثل شما از دیگر وبلاگهای دوست انتظار بیشتری برای فعالیتهای ورزشی داشتیم .نه اینکه با آمدن این وبلاگ شاهد تعطیلی آنها باشیم . چرا که عمده فعالیت این وبلاگ تا پایان جام نوروزی خواهد بود ولی در بقیه سال وبلاگهای دیگر هستند که باید فعالیت خود را ادامه دهند .

هم شهری دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 08:24 ب.ظ

اقای آشنا: من بدون هرگونه جانبداری و کاملا بیطرفانه میگم اخباری مثل دریده شدن خر توسط گرگ هم برای دوستاران محیط زیست وبرای آنان که اهل تفکر و دور اندیش هستند نه امثالهم که ظاهر بین بوده خبری مهمی است . در ثانی بدانید اینها هشداری است برای نابودی محیط زیست . یعنی نابودی ما انسانها. همچنین وبلاگ حصاروییه محبوب قلبها همانطور که میدانید در امر اطلاع رسانی و وبلاگ نویسی پیشقدم بوده .اولین وبلاگی است که دوستاران حصارورا به گپ و گفتگو واداشت در این دنیای مجازی. تا حالا هم به نظر من وخیلی از دیگران در حد یک وبلاگ و حتی بیشتر در بیان معضلات اجتماعی و فرهنگ سازی کرده و اثر گذار بوده.مثلا در مورد بیان مضرات ذوب مس خاتون آباد که خیلی از سایت ها و وبلاگ های شهربابک بصورت بسته و غیر مستقیم می نوشتند شاید به دلیل ملاحظات سیاسی . امااین وبلاگ حصاروییه محبوب قلبها شفاف و بدون پرده نوشت و مطمئنم که اثر گذار بود و حتی در نوشتنهای دیگر سایت ها هم اثر گذاشت . اشنای عزیز ! پخت نون کرنون شاید برای شما آسان و بی اهمیت باشد ولی پخت نان از این روش امروزه و در ایران تازه به عنوان یکی از راههای کاهش ضایعات نان شناخته شده است و این نشان از فرهنگ غنی مردما این دیار داره بگذار دیگران هم بدانند ما مردمان دارای تمدن و فرهنگ غنی هستیم .هر وبلاگی یک فلسفه وجودی یک هدف را دنبال می کند وبلاگ جام نوروزی از طریق ورزش می خواهد به اهدافش برسد . وبلاگ حصارییه محبوب قلبها از طریق بیا معضلات و مشکلات اجتماعی

دوست فوتبال دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به همه فوتبالیستهای حصارو .و مهم تر اینکه مربیان خوب و عزیز که وقت و روز تعطیل خود را در اختیار سربلندی حصارو می گذارند. علی آقای عزیز و دوست داشتنی و اقا سید امین عزیز سر افراز باشید. قربونت

هم ولایتی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

دیگه این حرف خبر دزدی از اون حرفها ست وقتی به منبع خبر استناد می شود دیگر دزدی به حساب نمی آید . آشنای عزیز ما هم به همه کسانی که مثل شما دلشان به جلای وطن می تپد عشق می ورزیم ولی از گفتن حقیقت هم ابایی نداریم .

غیرتی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 04:33 ق.ظ

در جواب آقای اشنا می‌خوام بگم که تمام وب لاگ های حصاروئیه کوچک جام نوروزی حصاروئیه هستند و همه مدیران این وبلاگ‌ها نه تنها دوستان خوبی‌ برای خود و جام نوروزی حصاروئیه هستند بلکه هم چون چند برادر هستند که قلب همگی‌ آنها برای آبادی وطن خود میطپد. در جواب شما باید بگم که اولا بیشتر این وبلاگ‌ها از شروع جام نوروزی خبر داده و خبر میدهند.‌حتی اگر هم خبری ندادن یا نمیدن به خاطر آن هست که وب لاگ جام نوروزی حصاروئیه اطلاع رسانی کامل را انجام میدهند و دستشان هم درد نکند.. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست و کسی‌ شیره جوش نخورد. تا جائی‌ که بنده خبر دارم آقای ناصر قائنی، مدیر وب لگ حصاروئیه (انگلیسی‌) یک شعر توپ هم برای جام نوروزی حصاروئیه سروده که در وبلاگ جام نوروزی موجود هست، برو بخون و حال کن. نه جونم، اینطوری نیست. این آب‌ها به این زودی گل الود نمیشن. این جوانان فرهیخته تر از آان هستن که شما فکر میکنین. نه آقاجون ، اینجوری نیست. همه جوانان حصاروئیه به این جام افتخار می‌کنن و برای پیشرفت آن هر کار که از دستشان بر میأد انجام میدهند. دلم می‌خواد شما به من بگی‌ شما به این جم چه کار کردی؟؟ منتظرم که بگی‌ و من برم همه جا تعریف کنم.! ممنون.
غیرتی

آشنا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:55 ق.ظ

با سلام به همه اهالی فکر و دور اندیش!
اولویت بندی خبر ،و تقدم و تاخر نمودن درج خبرها یا به عبارت ساده تر ((اهمیت خبری)) که هدف اینجانب بوده مهمترین اصل رسانه ای است و بایستی رعایت گردد .بنده هم از خوردن نون کرنون بسیار لذت میبرم و هم یکی از حامیان اصلی محیط زیست و حتی در این خصوص تحصیل کرده ام و از دیدن و شنیدن خبرهای مربوط به ان خوشحال میشوم .دوستان، ما هیچکدام خدای ناکرده خدمات و زحمات شما عزیزان وبلاگ محبوب قلبها و حصاروئیه ماندنی باش را در تنویر افکار عموم در قبال رخدادهای روستا و معطوف نمودن نظرات همشهریان را به آبادی از یاد نبرده و نخواهیم برد و آن مقالات بسیار روشنگرانه و انتقادی شما را که حتی در تنهاترین روزنامه شهربابک چاپ شد به خوبی به یاد داریم . صحبت بر سر این است همانگونه که جنبه های اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی روستا در سر لوحه کار خبری شماست لازم است همتی شود در مورد جام نوروزی که در برگیرنده هر سه آیتم (اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی )) وعلاوه بر آن ورزشی است کنکاشی شود و این رویداد را به عنوان یک سنت دیرینه ویک حادثه ملی ( البته در سطح شهرستان و تا حدودی استان)) تلقی نموده و از برای آن قلم زنیم و مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور نام حصارو به خاطر آن زبانزد خاص و عام خواهد شد .

خاکستری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

بهترین نگاه به رنگ خاکستری است . نه سفید مطلق و نه سیاه مطلق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد