جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اطلاعیه امور مالی جام

    با سلام و تقدیم احترام به همه ورزش کاران و ورزش دوستان و دوستداران فرهنگ مهر و دوستی و کسانی که در روستای حصاروییه و شهر های مختلف ایران و اقصی نقاط جهان به نام وطن و دیار همیشه سر بلند و پر افتخار حصاروییه عشق می ورزند و جهت اعتلای نام و افزودن بر گهای زرین بر افتخارات دیار سر بلند خویش از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و با صرف وقت و اهداء کمکهای مالی موجب پیشرفت و آبادانی روستایشان  و همچنین  با الطاف خویش موجب دلگرمی جوانان  می شوند.

   همانگونه که می دانید این گردهمایی ورزشی در حقیقت با اهدافی فرهنگی ، ورزشی ، آموزشی والبته ایجاد دوستی های جدید و تعمیق دوستی های قدیم هرساله با عنوان جام نوروزی حصاروئیه  برگزار می شود که بازتاب گسترده آن در سطح شهرستان و استان مشهود بوده  و این امر بی شک بدون یاری شما عزیزان در هر جای وطن عزیزمان که باشید و یا در هر نقطه ای از این جهان پهناور (که با پیشرفت علم بسیار کوچک گردیده) زندگی می کنید میسر نخواهد بود.

 

 

 

  هیئت برگزاری از مساعدتهای بی نظیری که چه از نظر هزینه وقت و امکانات و تجربه و چه از لحاظ مادی ارائه می کنید کمال امتنان را دارد و بر خود لازم می دانیم که از بزرگوارانی که سال گذشته  هم از لحاظ معنوی از لحاظ مادی ما را در انجام این امر مهم یاری رسانده قدردانی و تشکر مجدد نماییم  باشد که این عزیزان مورد عنایات حق تعالی قرار گیرند .

    در پایان از عزیزانی که تمایل به ارائه کمکهای نقدی جهت برگزاری جام نوروزی حصاروئیه  را دارند می رسانیم  در اسرع وقت نسبت به واریز وجه به شماره حسابی که قبلا از همین طریق اعلام شده واریز نمایند و یا به نمایندگان هیئت برگزاری، شهربابک: آقای سیروس نجفی، سیرجان:آقای مهرداد الله دینی ، کرمان:آقای ابوالقاسم فاطمیمقدم . بندرعباس: آقای تورج قائینی، زاهدان :آقای پیمان عطایی .تهران :آقای عباس اسماعیلیان تحویل و رسید دریافت دارند و یا پس از واریز وجه مدیر برگزاری و یا مسئول امور مالی را مطلع سازند تا کمکهای نقدی در جهت برنامه ریزی صحیح برای فعالیتهای عمرانی فرهنگی ورزشی و ... منظور گردد .

   ضمنا اسامی افرادی که انتظار می رود در این امر مهم جهت آبادانی و سر افرازی دیار پر افتخار حصاروئیه و شهر ستان شهربابک دست یاری و کمک به هیئت برگزاری  جام دهند به صورت لیست جداگانه شهرستانها بزودی اعلام خواهد شد که این لیستها شامل اسامی فقط حصاروئیهایی خواهد شد که در شهرهای مختلف سکونت دارند اما هیئت برگزار ی جام همواره آماده ی پذیرش کمکهای دوستان ورزش دوست از دیگر روستاها و شهرها نیز می باشد.

                                                               با تشکر

                                                          جمشید الله دینی

                                     مسئول امور مالی جام نوروزی حصاروئیه

                                                     09132995289

نظرات 3 + ارسال نظر
هیئت برگزاری جام نوروزی پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

در بخش نظرات هفته ی گذشته بعضی از دوستان با نیت خیر اعلام آمادگی کردند که کمکهای نقدی با مبالغی مثل ۱ میلیون تومان به جام پرداخت خواهند کرد و در تماسهایی که با بعضی از دوستان داشتیم متوجه شدیم این شاعبه پیش آمده که کمکهای نقدی زیادی تا به حال جمع آوری شده.
لازم به توضیح می دانیم که تا به این لحظه هیچگونه مبلغی به حساب جام پرداخت نشده و یا فردی حقیقی اعلام آمادگی رسمی نکرده است .
هیئت برگزاری خود را ملزم می داند که کمکهای دریافتی را بطور شفاف به همگان اعلام کند و نسبت به بودجه دریافتی به برنامه ریزی بپردازد.

هم ولایتی یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 08:21 ق.ظ

دلیل اینکه همه وقتی به قسمت مالی می رسیم هیچ نظری نمی دهیم چیست ؟ لا اقل در این مورد نظر دهید .

رهگذر چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
خدمت کلیه عزیزان عشق فوتبال
با توجه به خاطرات بنده از برگزاری بازیهای دوستانه فوتبال یادم میاد که یه بازی با یه جعبه شیرینی برگزار می شد که نمیدونستیم چه کسی اونو خریده و به لطف خدا هستند همون کسانی که دیروز پول جعبه شیرینی را می داده اند امروز هم در برگزاری این مسابقات که به صورت گسترده تر می باشد کمک خواهند کرد.
به نظر بنده بهتر بود که بحث مالی اینجا مطرح نمیشد تا هیچ شائبه ای پیش نیاید.
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد