جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اولین بازی تدارکاتی

یک خبر  


   اولین بازی تدارکاتی بین تیمهای حصاروئیه و برفه در روز جمعه ۱۱ بهمن ماه با حضور تعدادی از جوانان این روستاها در زمین حصارئیه  برگزار گردید. 

این بازی که در ساعت ۲ بعد از ظهر شروع شد در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ی مساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید . از آنجایی که این یک بازی تمرینی محسوب می شد تعداد تعویضها آزاد بود تا مربیان بتوانند به ارزیابی بازیکنان خود بپردازند. همچنین در پایان بازی، تمرین ضربات پنالتی نیز انجام شد که نتیجه ی آن نیز مساوی بود. 

 

آقای امین فاطمی (یکی از مربیان تیم حصاروئیه) در پایان بازی هدف خود را شناسایی بیشتر برخی از بازیکنان تازه وارد به تیم اعلام کرد و اظهار داشت که در این رابطه به نتایج مطلوبی دست یافته. ایشان با ابراز رضایت از بازی برخی بازیکنان قدیمی مثل حامد و جواد فاطمی همچنین حسن و محمد الله دینی از ضعف دیگر بازیکنان از نظر نفس و قدرت در زمین خاکی گلایه مند بود و تنها راه رسیدن به آمادگی نهایی را شرکت در تمرینات هفتگی تیم دانست. 

   همچنین وی از دو دروازه بان حامد واحدی و بهنام الله دینی که در دو نیمه به میدان آمدند ابراز رضایت کرد و افزود امیدواراست تا شروع مسابقات دروازبانان به آمادگی کامل برسند.

   مربی تیم حصاروئیه همچنین تاکید کرد که بازی در زمین خاکی شرایطی کاملا متفاوت با چمن دارد از اینرو بازیکنانی که در دیگر شهرها سکونت دارند و امیدوارند که در جام نوروزی برای تیم حصاروئیه به میدان بیایند باید در روزهای باقی مانده تمرینات خود را افزایش دهند و درصورت امکان در بازیهای تدارکاتی آینده حضور داشته باشند زیرا کادر مربیگری از پذیرفتن بازیکنانی که تستهای آمادگی را به خوبی پشت سر نگذارند معذور است.

نظرات 6 + ارسال نظر
بچه پایین ده جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

لطفا تعداد بازیهای تدارکاتی را بیشتر کنید و حتما به تمام شرکت کنندگان متذکر شوید که این فقط یک تمرین است و برد و باخت هیچ اهمیتی ندارد .
مهمتر اینکه مواظب باشید که در بازیهای تدارکاتی کسی آسیب نبیند و به خاطر تمرین بازیکنمان را از دست ندهیم .

حسن فاطمی شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 03:47 ق.ظ

با درود وسپاس از مربیان تیم که آماده سازی تیم را به طور جدی دنبال می کنند وهمچنین خسته نباشید به کلیه با زیکنان امیدواریم بقیه بازیکنان تیم هم هر چه سریعتر خود را به تیم برسانند تا مربیان بتوانند تیم را ببندند.

پیروانی شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام بر همه از مدیر سایت یه سوال داشتم می خواستم بدونم کی گلهای حصارو رو خورده؟ و کیا گل زدن؟

به گفته ی مربی تیم :
محمد الله دینی - مجید ابراهیمی - جواد فاطمی هرکدام یک گل زدند
و بهنام الله دینی ۲ گل و حامد واحدی ۱ گل وارد دروازشون شده .
البته این را بنا به درخواست شما نوشتیم چرا که معتقدیم در بازی تدارکاتی هیچ چیز تعیین کننده نیست و با نتایج آن نمی توان به نتیجه گیری نهایی رسید .

بچه دل حصارو شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 05:48 ب.ظ


سلام، خسته نباشید

لطفا اگر فقط کردید یک سر به صدای حصاروئیه بزنید. من سر زدم یک مطالب جالبی گذاشته اند.
موفق وموید باشید.

تماشاچی دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

البته باید بگم که نیمه ی اول که بهنام دروازبون بود تیم برفه پشت به باد بود و از قدرت حمله بیشتری بر خوردار بود.
همچنین فقط محمد الله دینی از بازیکنان قدیمی در دفاع حضور داشت. ولی در نیمه ی دوم ایمان و خسرو هم اضافه شدندو حصارو پشت به باد شد و ...

وینگادا دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 12:14 ب.ظ

با توجه به شناخت بنده از منطقه و زمین کاملا ساحلی شما فقط باید بازیکنانتون را از نظر قوای جسمانی اماده کنید چون اجرای کارهای تاکتیکی و کارهای ترکیبی در این زمین محال است پس با توجه به زمان باقیمانده تیم را از نظر بدنی اماده کنید .
ضمنا کماسی هم به دردتون میخوره

نوروز میبینمتون اگر پرتغال نرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد