جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

صدای خاطره ها

   یاد آوری خاطرات خوب گذشته همیشه حس زیبایی در ذهن ایجاد میکند به خصوص که زمان زیادی از آن گذشته باشد و یا از نظر مکانی در فاصله ی دوری از آن باشیم . 

همانطور که می دانید وبلاگ صدای حصاروئیه مدت زیادیست با رویکردی متفاوت به یادآوری خاطرات روستای حصاروئیه  از طریق صدا می پردازد . در آخرین فایل صوتی که این وبلاگ منتشر کرده به یکی از روزهای بیاد ماندنی جام نوروزی در سالهای گذشته پرداخته و بی شک برای آنهایی که در آنروزها، در آن محل حضور داشته اند شنیدن آن خالی از لطف نیست . 

ضمن تشکر فراون از وبلاگ صدای حصاروئیه همه ی شما را به شنیدن آن دعوت می کنیم .

نظرات 6 + ارسال نظر
حسن فاطمی یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 11:28 ب.ظ

با درود و سپاس به همه شما مدیران وبلاگها که از حامیان اصلی جام نوروزی حصاروئیه هستید. بله این یکی از بهترین خاطرهای سالهای نچندان دور (با صدای رسای آقا فرهاد مدیر جام ۸۸)بین تیم های مهراباد و حصاروئیه بود. جای تاسف است که الان دیگه تیمی با نام مهراباد نداریم تیمی که همیشه یکی از تیمها اصلی جام بود و بازی بین این تیم و تیم حصاروئیه از حساسیت خاصی بر خوردار بود( بارسلون و رئال مادرید)امیدواریم این تیم خوب را دوباره در جام ببینیم.

حصاروئیه همچون چلسی خواهد درخشید دوشنبه 14 بهمن 1387 ساعت 07:44 ب.ظ

به نظر من که تیم حصاروئیه در حد و اندازه های چلسی است شاید هم در حد رئال ولی بارسلون تیمی از هم پاشیده و وتنها با شانس کار میکند حتما مهر اباد بارسون بوده که آقای فاطمی عنوان کرده اند و اگر می خواهند تیم حصاروئیه را به بارسلون نسبت دهند به نظر من این تنها ارزوی قلبیشان است والا من اصلا بارسلون و تیمش را قبول ندارم اینا خر شانس هستند آقای فاطمی لطفا منطقی فکر کنید

پاسخ شما را به آقای فاطمی واگذار می کنیم .
اما دوست عزیز معلومه که از دنیای اخبار ورزش کاملا دوری و فقط از فوتبال قرمز و آبیش را دوست داری چرا که این روزها بارسلون رکوردهای اختلاف امتیاز رو در صدر جدول اسپانیا شکسته و با بیش از ۱۵ امتیاز اختلاف با نفر دوم تقریبا از الان دنبال مسجل کردن قهرمانیشه و رئال مادرید بیشتر به فکر دومیه تا اول شدن.
ولی ما که معتقدیم جام حصاروئیه از همه ی جامهای اروپایی با حالتر است .

حسن فاطمی سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 05:59 ق.ظ

دوست چلسی دوست من فقط از نظر حساسیت آن بازیها را مقایسه کردم . من فقط طرافدار تیمهای شرکت کننده در جام نوروزی حصاروئیه هستم چون اعتقاد دارم اگر این جوانان با استعداد یک صدم امکانات تیم های رئال بارسا چلسی و منچستر را داشتند این تیمها با تمام بزرگیشان گرد تیمهای ما را جمع نمی کردن.لطفا چلسی را تیم به حصاروئیه نچسبان که تیم ما یک سرگردن از این تیم روسی بالا تره حداقل منچستر بگو که امریکایی

چلسی دوست چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

من حساسیت خاصی روی چلسی دارم شما به این فکر نکنید که الان بارسلون در صدر است یا منچستر خوب نتیجه میگیرد بهتر است نتایج را در دراز مدت دنبال کنید بازی روان و یکنواخت آبی های لندنی و تک تک بازیکنانش که هرکدام یه چهره هستند هر فوتبالدوستی را مجذوب خود می کند خودتان میگوئید منچستر امریکایی اما همین شرکت امریکایی AIG اعلام کرد دیگر از منچستر بدلیل بحران اقتصادی حمایت مالی نمیکند اما ابراموویچ اعلام کرد چلسی را همچون فرزندم دوست دارم و برای من عزیز است

مهرآبادی چهارشنبه 16 بهمن 1387 ساعت 11:20 ب.ظ

دوست چلسی دوست آقای فاطمی بازی حصارو و مهراباد را یک بازی حساس توصیف کردن مثل بازیهای حساس که توش کرکری داره.بحث باشکاه چلسی اینجا هیچ جائی نداره

هوادار مهراباد - حصارو و... شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 07:17 ق.ظ

آره یادش بخیر چه بازیی بود آقا فرهاد از توی تریلی تراکتور با گزارش طنز گونه خود همه را به وجد می آورد
در خصوص این دوست چلسی هم من فکر میکنم که تازه به فوتبال رو آورده(حدود ۴یا ۵ سال)وگرنه اگه بازیهای ۱۰ سال پیش تیم مهرآباد را دیده بود نمیگفت چلسی روان بازی میکنه به امید روزی که دوباره تیم مهراباد و در میدان ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد