جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

چگونه فارسی بنویسیم !!!

بیشک یکی از حامیان اصلی وبلاگهای مختلف حصاروئیه از جمله همین وبلاگ جام نوروزی، جوانان حصاروئیه ای هستند که در خارج از کشور زندگی می کنند و همواره قلبشان با ما و روستای محبوبشان است . 

    بارها دیده ایم که پیامهای ارسالی این دوستان ، به دلیل نداشتن کیبوردهای فارسی با حروف لاتین تایپ می شود که این خواندن را تا حدی مشکل می کند و آن دسته از دوستانی هم که با حروف فارسی برای  ما مطلب می نویسند بنا به گفته ی خودشان به سختی از عهده ی این کار بر می آیند. از امروز برای رفع این مشکل بخش جدیدی در وبلاگ قرار داده ایم تا همه ی کسانی که با تایپ فارسی مشکل دارند از این امکان تازه استفاده کنند. 

  روش کار خیلی ساده است کافیست به پایین و سمت چپ همین صفحه مراجعه کنید و در فضای مشخص شده بالایی با حروف لاتین فارسی بنویسید (فینگلیش Finglish) پس از چند لحظه ی کوتاه متن فارسی آن را در فضای پایین آن مشاهده خواهید کرد، با کپی(Copy) کردن متن فارسی آنرا در هرکجا که می خواهید مثلا بخش نظرات و یا دیگر وبلاگها و سایتها پیست (Paste) کنید.  

   البته برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب نیاز از است که به قوانین تایپ فینگلیش آشنا باشید که با کلیک بر روی چگونه بنویسیم  این قسمت را مشاهده خواهید کرد . 

برای نوشتن متنهای طولانی تر همراه با امکان ویرایش به وبسایت  بهنویس  مراجعه فرمایید . 

 

از این به بعد منتظر دریافت نظرات بیشتری از دوستان خارج از کشورمان هستیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد