جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

دو خبر

دو خبر  


  •  دومین بازی تدارکاتی در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه بین تیم حصاروئیه و منتخبی از بازیکنان روستاهای استبرق و اشکور برگزار گردید که با نتیجه ی ۳ بر ۱ به نفع تیم منتخب به پایان رسید. در پایان تمرین ضربات پنالتی نیز انجام شد که بازیکنان حصاروئیه گلهای بیشتری به ثمر رساندند. آقای امین فاطمی مربی تیم حصاروئیه در گفتگو با وبلاگ جام نوروزی از عدم حضور برخی از بازیکنان اصلی تیم ابراز گله مندی کرد و این امر را مانعی برای رسیدن تیم به آمادگی کامل دانست. 
  • همچنین جلسه ای  با حضور آقای فرهاد الله دینی (مدیر جام) و آقای تورج قایینی (ناظر هیئت برگزاری) و برخی از اعضای هیئت اجرایی جام برگزار گردید که در آن برخی تصمیمات راجع به تیمهای شرکت کننده و تنظیم آیین نامه ی بازیها گرفته شد.  


 وبلاگ جام نوروزی حصاروئیه آمادگی خود جهت انتشار اطلاعیه های سرپرستان و مربیان و اخبار دیگر تیمهای شرکت کننده در این جام را اعلام می دارد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جان و خرد. جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

به نام خداوند جان و خرد.

آیا می دانید چرا می گویند انشا ا... 120 سال زنده باشی؟



همانطور که می دانیم در هر چهار سال یک سال کبیسه است و به جای 365 روز 366 روز است که این خود به خاطر مقدار دقیق یک سال است که 365 روز و 6 ساعت است.
در گذشته اوضاع به گونه دیگری بود و به جای آنکه یک روز به سال چهارم اضافه کنند 1 ماه به سال صد و بیستم اضافه می کردند.(حساب کنید تا مطمئن شوید)
جالب است بدانید این یک ماه کلا جشن بود.
در این ماه پادشاهان زندانیان و اسرا را عفو می کردند به فقرا و نیازمندان از هر لحاظ کمک می کردند و خلاصه یک ماه مردم همه چیز را کنار می گذاشتند و خوش بودند.
حال بدانید بدین دلیل می گفتند 120 سال زنده باشید که حداقل یکبار در این جشن شرکت کنید.
امروزه چنین جشنی در کار نیست ولی هنوز آن را یاد می کنیم.
امیدوارم شما هم 120 سال زنده باشید.

لطفا تا حد امکان نظرتان مربوط به خبر ارسالی و یا ورزش باشد.

ابن ابو شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 05:36 ق.ظ

یا علی مدد
سلام و خسته نباشید. امیدوارم که این بازی نکاتی رو برای بازیکنان و مربیان و مسئولین تیم روشن کند تا بتونیم به موقع به رفع نقاط ضعف تیم بکوشیم.

مسئولین تیم و بازیکنان بایستی این نکته رو خوب بیاد داشته باشند که ارائه یک بازی خوب باعث دلگرمی و افتخار بسیاری در جمع جوانان و همچنین دست اندر کاران بازیها خواهد شد.

وقتی غرور حصارو رو در چنین مواقعی در زیر نور افکن ها قرار میگیرد سعی کنیم خدچه ای وارد نسازیم. چرا که همانطور که موفقیت باعث افتخار ماست شکست هم ممکن است ضربه به غرور جوانان و دوست داران فوتبال روستا وارد کند.

زنده باشید.

[ بدون نام ] شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 02:46 ب.ظ

با درود!

من هم این را گفته باشم در باره گفته آقا که گفتند <جوانان روستا شون با پیروزی بر خوبش می بالند و با شکست هم ممکن است خدشه ای وارد شود.> به گمان من این گونه نباید باشد زیرا که تا بوده و هست جوانمردی ( در بین جوانان آن فرهنگی که باهاش آشنا هستیم) ارزش بیشتری داشته است!

یاد دارم گفته ی آموزگار فرهنگ دوست و فرهیخته ورزش مان آقای سید محمد مهدی هادی نیا(مدیر ورزش دانشگاه آزاد کنونی ) که می گفت:
ورزش را نباید هدف خود بگذارید در حالی در کنار اهدف و کارهای خودتون از ورزش بهره برید و ورزش مانند یک ابزار کمک می کند ).
بلی براستی کسی که ورزش می کند بدن خویش در برابر بیمار شدن بیمه می کند و تندرست می ماند.
آن انسانی که دارنده جان و خرد است و ورزش می کند تا بتواند از نیروی خودش هم مدد می گیرد.

حسن فا طمی شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 08:25 ب.ظ

با درود دوستان جای نگرانی نیست مر بیان در حال امتحان کردن بازیکنان جدید و جوان هستند این تیم تنها بیست تا سی در صد تیم واقعی هست در روز های ایند خبرهای بهتری در مورد تیم خواهید شنید

تماشاچی حاضر در ورزشگاه یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 04:00 ق.ظ

با سلا م به همه دوستان این بازی یک بازی دست گرمی تیم بود( با بازیکنان ذخیره)و تیمی هم که مقابل تیم ما بازی کرد از تیم های شرکت کننده در جام نبود.تیم اصلی را از ۱۵ اسفند ماه به بعد خواهید دید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد