جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

برآوردهزینه های برگزاری جام نوروز ۸۸

طبق برآورد آقای جمشید الله دینی مسئول امور مالی (براساس تجربه ی سالهای گذشته) هزینه های برگزاری جام نوروز ۸۸ به شرح زیر اعلام می گردد است  .


1- فعالیتهای عمرانی شامل ساخت سکوتماشاچیان ، ساخت رختکن و سرویسهای بهداشتی، لوله کشی آب  ۰۰۰ ۰۰۰ ۲ تومان  

2- فعالیتهای فرهنگی و چاپ اوراق و کارتهای شناسایی و اطلاعیه ها و پارچه نوشته ها ۵۰۰ ۰۰۰   تومان  

3-  تدارکات  شامل  کرایه و یا خرید صندلی، آب پاشی زمین، حصار کشی زمین  ۰۰۰ ۱۲۰۰ تومان  

4- جوایز قرعه کشی تماشاچیان و هدیه برای تیمها وهزینه  کادر داوری ۹۰۰ ۰۰۰ تومان  

5- انتظامات و پذیرایی ۴۵۰ ۰۰۰ تومان    

6- هزینه های پیش بینی نشده و متفرقه ۵۰۰ ۰۰۰ تومان


جمع کل  ۵۵۰ ۰۰۰ ۵ تومان  

 

  
نظرات 10 + ارسال نظر
حصارویی دوشنبه 21 بهمن 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

با سلام و خدا قوت به تمامی زحمتکشان جام نوروزی حصارو
ان شاالله . با این اسپانسرهایی که شما معرفی کرده اید . شاهد جامی بی نظیر در روستایمان خواهیم بود.
به امیدموفقیت.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید به همه زحمت کشان .مهندس جمشید بهتر نیست هزینه های متفرقه را کمتر کنیم و به هزینه های عمرانی اضافه کنیم .تا سالهای آتی دیگر نیاز زیادی به صرف هزینه عمرانی نداشته باشیم.

منظور از هزنه ی متفرقه یا پیش بینی نشده هزینه ایست که در زمان اجرای امور به آن نیاز می شود و در ردیفهای پیش بینی شده جایی برای آن در نظر گرفته نشده است . پس اگر از این میزان پولی اضاف بیاید مطمئن باشید که بنا به صلاح دید در امور مناسب و مورد لزوم خرج خواهد شد .
این هزینه ها همه پیش بینی است و تا نقد شدن فاصله ی زیادی داریم شما بهتر است به فکر تامین آن باشید نه اینکه تصمیم بگیرید پولی که هنوز به دست کسی نرسیده را کجا و چجور خرج کنیم . با تشکر

خاطره سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

با سلام به دوستان بعضی از ما ها شاید خاطرهای از مرحوم کل حبیب(استاد بزرگ موسیقی سنتی منطقه در گذشته)داشته با شم یکی از انها یادم این بود موقع عرق چین جم کردن می گفت آمدم پیشت که خدای نا کرده بعدا گله نکنی که کبلایی(کل حبیب)سری با ما نزد و خجالتی برای من درست کنی.حا لا دوستان همه ما از جام نوروزی خبر داریم کاری نکنیم که این جام بعدا از ما خجالت زده بشه(در مورد افرادی که میگن من خبر نداشتم کسی برای ما نگفت ووو..........)

بسیار جالب بود
متشکریم

دست به جیب پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 09:01 ق.ظ

چیه ؟؟؟ چی شده؟؟
می بینم حالا که داره بحث پول کم کم جدی میشه همه ی دوستان کنار کشیدن !!!!!!!!!!!!!!
دیگه ازون نظرات پرشور و روشنفکرانه و انقلابی و اهورامزدایی و ... خبری نیست !!!!!!!!
خدا پول رو از ما نگیره که وقتی حرفش میشه همه ساکت می شیم.

ما امیدواریم اینجور که شما میگین نباشه

.

بچه حصارو پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

تو این رکود اقتصادی شما هم گیر دادین خدایی
بابا فوتبال چیه نونو بچسب که خربزه آبه

اگر بگن تک سیب زمینی چپ کرده همه میزنن به دو ولی خساستشون اجازه نمیده دست کنن توی جیب مبارک و کمک کنن

حیف که خودم هنوز دانش آموزم وگرنه حاضر بودم تا ۱۰۰۰۰۰۰تومان هم کمک کنم چون باعث سربلندی روستایمان هست

ذوقعلی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

با سلام و یا علی مدد خدمت شما عزیزان
هوممم
صبر کن یک سینه صاف کنم و خدمت این دوست عزیز (دست به جیبمان) و دیگر دوستان عزیزی که هوس تشویق این همولایتی را دارند یک نکته کوچولو را بنده خیلی مخلصانه ولی خالصانه عرض کنم.

دوست عزیز این مسئله مالی نیست که بعضی از دوستان را دست به چانه و به فکر فرو برده است بلکه ایشان در تلاشند بدانند که چرا برای دفن بافور چنین هزینه گزافی در نظر گرفته شده است. وقتی که همه میدانیم دفن ان هیچ تغییری چشمگیری در سرنوشت جوانان ما بوجود نیاورده است. مواد مخدر همچنان مصرف شده و رول برقرار است.

ورزش بهترین مکان برا خرج این هزینه ها هست. بنده هم موافقم اما برای بوجود اوردن ظرفیتهای بهتر نه فقط برای به نمایش گزاردن. بعضی ها ممکن است بگویند این خرج همانند خرج عروسی فقط برای یک بار خوب است. چرا که منفعتی عاید کسی نخواهد شد. اما اگر بتوانیم این هزینه ها را در جائی مصرف کنیم که استعدادهای اینده را شکوفا سازیم یا که مکانی را اباد سازیم شاید بهتر باشد.

شاید هم شما دوست عزیز صحیح تر فرمودید. وقتی که اسم هزینه شد. ما ها همه فقط سرک میکشیم و باز شروع به ان و فن کردیم.

زنده باشید. خدا قوت میگیم.

حتما

هم ولایتی پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

آقای دست به جیب نظر بسیار خوبی دادین ولی از جیب خودتون چه خبر ؟ البته ما هم ولایتی ها قصد داریم که این جوونا تنها نباشن شاید پول و پله ای نداشته باشیم ولی همین کمی هم که هست در راه آبادانی و افتخار با کمال میل در خدمتیم . و هم اونها رو کنا ر زمین تنها نمی ذاریم .

آشنا شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 08:49 ق.ظ

با سلام خدمت دوستان
عرضم به خدمت آقای ذوقعلی :
1- میخواستم سئوال کنم جناب آقای ذوقعلی اگر راه و یا جایی را بهتر از ورزش سراغ دارید که بوسیله آن بتوان استعداد ها را شکوفا کرد بسم الله و یا اگر جایی را میتوان با این مبلغ اندک آباد کرد باز هم بسم الله .
2- خوش ذوق! شما اگه مو میبینی ما پیچش مو میبینیم امروزه ورزش یکی از مهمترین علل پیشرفت ملت ها و عامل پیوند بین همه اقشار دنیا گردیده است .کدامین کاری را شما در روستا میتوانی انجام بدی که این همه جوان و پیر را دور برهم جمع کنی و باعث شادی و سرگرمی آنها شوی .
3- ذوقکی جون!!! شادی و سرگرمی تنها یک جنبه این عمل است .با این ورزش میتوان کلی اعتبار و آبرو برای روستا کسب کرد و انگیزه افراد متمول را برای سرمایه گذاری در آن دو چندان نمود. .
4- آیا میدانی آقای علی دائی که فرزندی از روستاهای اردبیل است هم اکنون یکی از تاثیر گذارترین افراد در آبادانی اردبیل گردیده او این همه افتخار را مگر راهی غیر از فوتبال کسب کرده .
5- مهجبین!! آیا میدانی در جام نوروزی طی 1440 دقیقه بازی 480 نفر مشغول بازی هستند که اگر تنها 30% از این افراد اهل کشیدن سیگار باشند و هر نفر در هر 10دقیقه یک نخ سیگار استعمال کند جمعا یک شخص حدود 7 پاکت سیگار مصرف میکند که اگر این را به آن 30 % تعمیم دهیم حدود 1008 پاکت سیگار مصرف میشود و این یعنی 1 میلیون تومان پول زبان بسته دود شود به هوا که هیچ امراضی چون سرطان ،فشار خون، بماری قند ،پوکی استخوان و.... جای خود . پس ما بااین کار در طی 1440 دقیقه بازی از هدر رفتن 1 میلیون تومان جلوگیری کردیم در صورتیکه مصرف مواد افیونی دیگر هم جای خود دارد
6- زنده یاد ذوقعلی!! مهمتر آنکه به اعتراف همه آنهائی که میدانند ما در جام گذشته فرهنگ دوستی ،محبت،و با هم بودن را به همه آموزش دادیم و با القای شخصیت به عده ای جوان با غرور آموزش دادیم که باید انتقاد پذیر بود و اخلاق حسنه و احترام به غیر در ورزش جایگاه والایی دارد .
7- ماآموزش دادیم و میدهیم آنهائی که تنها خود و سایه خود رامیبینند چنانچه چشمان بی بصیرت خود را باز کنند میتوانند تلالو زیبای خورشید سپیده دمان را در دوردست با زیبایی هر چه تمامتر مشاهده نمایند .انشاءالله .

حسن فاطمی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

در پاسخ به ذوقعلی:صحبتهای شما نه تنها مخلصانه نیست بلکه مقرضانه است چرا که به راحتی تمام زحمتهای کشیده شده در سال گذشته را زیر سوال برده اید واز حالا در برابر برگزاری جام پیش رو جبهه گرفته اید .
اینطور که پیداست شما با دیدی کاملا سطحی نگر حرکت سمبولیک دفن بافور را کاری بی فایده و بی نتیجه می دانید و از این همه پیام فقط بخش نمایش آن را دیده اید ( شاید هم برایتان تعریف کرده اند). خوب است که بدانید همین حرکت کوچک و بی فایده ( از نگاه شما ) از دید وبلاگهای شهرستان و روزنامه ی پرمخاطب بابک زمین و بسیاری از حاضرین مراسم بسیار پر اهمیت و با ارزش خوانده شد .
دوست عزیز هدف ما مبارزه با مواد مخدر و یا ترک اعتیاد معتادین نیست و نبوده بلکه اصلی ترین کار اینچنین فعالیتهای سمبلیکی نشان دادن قبح مظاهر بلای اعتیاد است.
جوانی که تحت تاثیر دوستان ناباب استعمال سیگار را نشانه ی بزرگی می داند و یا مصرف مواد مخدر را تنها راه تفریحش می پندارد ما به او گوش زد می کنیم که سیگار نشانه ی عقب ماندگی است و ورزش تفریحی همگانی و شادی بخش .
شاید شما بگویید جوان امروز این حرفها را قبول ندارد اما اگر این حرکت از میان هزاران جوان بر یک نفر هم تاثیر داشته باشد ، اجرای این برنامه ی فرهنگی به نتیجه مطلوب رسیده است .
شما که این حرکت ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی را به یک جشن عروسی تشبیه کرده اید و ورزش را دویدن 22 نفر بیکار دنبال یک توپ می دانید چه طرح و برنامه ای برای ارتقاع سطح فرهنگ روستاها و نجات جوانان از دام اعتیاد دارید و اگر هم تا به حال کاری کرده اید به ما هم بگویید تا به شما بپیوندیم و به آن افتخار کنیم .
ورزش و تفریح جوانان با ما ، ارشاد و نصیحت و به راه راست هدایت کردن و آبادی روستا با شما .

حصاروئی متعصب دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 09:45 ق.ظ

با سلام به همه در جواب ذوقعلی .دوست عزیز اولا که نوشته بودید:چرا برای دفن بافور چنین هزینه گزافی در نظر گرفته شده است. کل هزینه این بخش شاید به۵۰۰۰تومانن نرسیده باشدچون آقا جلال زحمتش را کشیده بودند.این از نظر شما گزاف است؟ دوم نوشته بودید:
وقتی که همه میدانیم دفن ان هیچ تغییری چشمگیری در سرنوشت جوانان ما بوجود نیاورده است. مواد مخدر همچنان مصرف شده و رول برقرار است.
می خواستم بپرسم شما از کجا میدانید .آیا آماری چیزی گرفتید؟نوشتید:بعضی ها ممکن است بگویند این خرج همانند خرج عروسی فقط برای یک بار خوب است. چرا که منفعتی عاید کسی نخواهد شد. میشه بگین بعضی ها چند نفرند یاشما از طرف بقیه هم نظر میدین.شما عروسی کردین منفعتی عایدتون نشده کاری نداره یکباره دیگه عروسی کنین.نوشتید:اگر بتوانیم این هزینه ها را در جائی مصرف کنیم که استعدادهای اینده را شکوفا سازیم یا که مکانی را اباد سازیم شاید بهتر باشد.
اگر میتونید بسم االه ما هم همکاری میکنیم.این وبلاگ ورزشی هست یک وبلا گ عمرانی برای ساخت کتابخانه کارخانه یخ ویدئو کلوپ و...راه بیاندازید .دوست عزیز نظر دادن وانتقاد کردن راحته بیائید مرد عمل باشیم.در ضمن اونائی هم که اسم پول می یادبه قول دوستی که گفته بود: ولی خساستشون اجازه نمیده دست کنن توی جیب مبارک و کمک کنن

نیازی به کمک این عزیزان نداریم الحمداله کمک کن زیاده.به امید فردائی بهتر برای حصارو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد