جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اطلاعیه هیئت اجرایی جام نوروزی حصاروئیه

بدینوسیله به اطلاع کلیه سرپرستان و مربیان تیمهای شرکت کننده در جام نوروز ۸۸ می رساند که دومین جلسه ی هماهنگی با حضور اعضای هیئت اجرایی جام و نمایندگان تیمها، روز پنجشنبه ۸ اسفندماه ۱۳۸۷ در محل جماعتخانه روستای حصاروئیه برگزار خواهد شد. 


 دستور این جلسه به شرح ذیل می باشد :

1-ابلاغ آیین نامه ی برگزاری جام نوروزی حصاروئیه در سال ۸۸
2- اعلام نهایی اسامی تیمهایی که مجاز به شرکت در جام می باشند
3- عقد قرارداد بین سرپرستان تیمها و مدیر برگزاری جام
4- تصمیم گیری در مورد معرفی نمایندگان روستاها به عنوان همیاران جام نوروزی
5- تصویب تقویم برگزاری جام نوروزی   

   و ...

نظرات 6 + ارسال نظر
باربد شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 01:28 ب.ظ

درود

حسن فاطمی شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

در پاسخ به ذوقعلی:صحبتهای شما نه تنها مخلصانه نیست بلکه مقرضانه است چرا که به راحتی تمام زحمتهای کشیده شده در سال گذشته را زیر سوال برده اید واز حالا در برابر برگزاری جام پیش رو جبهه گرفته اید .
اینطور که پیداست شما با دیدی کاملا سطحی نگر حرکت سمبولیک دفن بافور را کاری بی فایده و بی نتیجه می دانید و از این همه پیام فقط بخش نمایش آن را دیده اید ( شاید هم برایتان تعریف کرده اند). خوب است که بدانید همین حرکت کوچک و بی فایده ( از نگاه شما ) از دید وبلاگهای شهرستان و روزنامه ی پرمخاطب بابک زمین و بسیاری از حاضرین مراسم بسیار پر اهمیت و با ارزش خوانده شد .
دوست عزیز هدف ما مبارزه با مواد مخدر و یا ترک اعتیاد معتادین نیست و نبوده بلکه اصلی ترین کار اینچنین فعالیتهای سمبلیکی نشان دادن قبح مظاهر بلای اعتیاد است.
جوانی که تحت تاثیر دوستان ناباب استعمال سیگار را نشانه ی بزرگی می داند و یا مصرف مواد مخدر را تنها راه تفریحش می پندارد ما به او گوش زد می کنیم که سیگار نشانه ی عقب ماندگی است و ورزش تفریحی همگانی و شادی بخش .
شاید شما بگویید جوان امروز این حرفها را قبول ندارد اما اگر این حرکت از میان هزاران جوان بر یک نفر هم تاثیر داشته باشد ، اجرای این برنامه ی فرهنگی به نتیجه مطلوب رسیده است .
شما که این حرکت ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی را به یک جشن عروسی تشبیه کرده اید و ورزش را دویدن 22 نفر بیکار دنبال یک توپ می دانید چه طرح و برنامه ای برای ارتقاع سطح فرهنگ روستاها و نجات جوانان از دام اعتیاد دارید و اگر هم تا به حال کاری کرده اید به ما هم بگویید تا به شما بپیوندیم و به آن افتخار کنیم .
ورزش و تفریح جوانان با ما ، ارشاد و نصیحت و به راه راست هدایت کردن و آبادی روستا با شما .

ذوقعلی یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 03:50 ق.ظ

با سلام و یا علی مدد خدمت دوستان
در جواب به دوست عزیز و برادی گرامی سید جان بایستی گفت که ذوقعلی برگزاری مراسم ورزشی را هرگز و هرگز دور از فایده ندیده و نخواهد دید. اما ایشان ذکر کرده اند که اگر هدف ورزش باشد این همه خرج بریدن دور از عقل است. ما که از لحاظ عقیدتی و مالی به درجه ای رسیده ایم که میتوانیم همه کارها را خودمان انجام دهیم بهتر است که این هزینه ها را برای مثال خرج گرداوردن یک کتابخانه در روستا به کار ببریم که سرتا سر سال مورد استفاده قرار میگیرد نه فقط برای دو هفته در سال. راه اندازی که اینترنت در روستا ممکن است باز کردن یک دری به بیرون برای جوانان و نوجوانان روستا باشد.
گرداوری و باز گشایی یک مرکز مطالعه در روستا با امکانات کمی همچون دستگاهای ویدئو و تلویزیون و ارائه کلاسهای تقویتی شاید کمک دیگری باشد.

نطر ذوقعلی به هیچ گونه مغرضانه نیست بلکه فقط یک نظر میباشد. ترجمه شماست که ان را مغرضانه و دور از بحث عمومی جلوه میدهد. اگر به نوشته شما توجه شود یکی از نکاتی که شما بسیار مغرورانه به ان اشاره کرده اید جلب توجه دیگران میباشد. اینکه همه وبلاگهای شهر در مورد جام نوشته اند. من هم با این مخالف نیستم تا جائی که هدف اصلی فقط توجه انظار عمومی نباشد. همانطور که عرض کردم ما در این وقت و زمانه دیگر به کمکهای مالی و عقیدتی فرماندار و استاندار احتیاجی نداریم. بسیار منتظر انها شدیم که خود مطمئنا بر این عقیده می باشید.

ذوقعلی هر گز به فوتبال همچون کاری بیهوده اشاره نکرده است. اما اگر فقط هدف دفن بافور بوده که دوستان جام به خوبی از عهده این کار بر امدند. اما ایا تاثیری هم در جامعه بوجود امده است. خود میدانید که با سرگرم کردن جوانان برای یک ماه یا دو ماه انچنان تغییری هم در زندگی ایشان بوجود نخواهد امد.

ذوقعلی در اخر بار دیگر گفته باشد که با بازی ها موافق بوده اما با خرج بالا موافق نیست خصوصا وقتی که این هزینه میتواند کارهای خدماتی بسیار با اهمیت تری را یاری کند.

موفق و موئد باشید.

حصارویی یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید خدمت تمامی عزیزان عشق فوتبال
بنده به عنوان یک حصارویی خیلی خوشحال می شوم که هر گونه حرکت فرهنگی ورزشی در روستایمان انجام شود. مثل همین برگزاری جام نوروزی فوتبال که نزدیک دو دهه در حال برگزاری مداوم و رو به پیشرفت میباشد

بهتر است بحث فوتبال را با بقیه کارها قاطی نکنیم

ضمنا اگر افرادی نظیر ذوقی جون طرح و برنامه ای جهت اجرا دارن
پس یا علی
ما هم تاحد امکان در خدمتیم
سلامت و پیروز باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 01:27 ق.ظ

با سلام به همه در جواب ذوقعلی .دوست عزیز اولا که نوشته بودید:چرا برای دفن بافور چنین هزینه گزافی در نظر گرفته شده است. کل هزینه این بخش شاید به۵۰۰۰تومانن نرسیده باشدچون آقا جلال زحمتش را کشیده بودند.این از نظر شما گزاف است؟ دوم نوشته بودید:
وقتی که همه میدانیم دفن ان هیچ تغییری چشمگیری در سرنوشت جوانان ما بوجود نیاورده است. مواد مخدر همچنان مصرف شده و رول برقرار است.
می خواستم بپرسم شما از کجا میدانید .آیا آماری چیزی گرفتید؟نوشتید:بعضی ها ممکن است بگویند این خرج همانند خرج عروسی فقط برای یک بار خوب است. چرا که منفعتی عاید کسی نخواهد شد. میشه بگین بعضی ها چند نفرند یاشما از طرف بقیه هم نظر میدین.شما عروسی کردین منفعتی عایدتون نشده کاری نداره یکباره دیگه عروسی کنین.نوشتید:اگر بتوانیم این هزینه ها را در جائی مصرف کنیم که استعدادهای اینده را شکوفا سازیم یا که مکانی را اباد سازیم شاید بهتر باشد.
اگر میتونید بسم االه ما هم همکاری میکنیم.این وبلاگ ورزشی هست یک وبلا گ عمرانی برای ساخت کتابخانه کارخانه یخ ویدئو کلوپ و...راه بیاندازید .دوست عزیز نظر دادن وانتقاد کردن راحته بیائید مرد عمل باشیم.در ضمن اونائی هم که اسم پول می یادبه قول دوستی که گفته بود: ولی خساستشون اجازه نمیده دست کنن توی جیب مبارک و کمک کنن

نیازی به کمک این عزیزان نداریم الحمداله کمک کن زیاده.به امید فردائی بهتر برای حصارو


زمان ثبت : دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 09:45 AM

هم ولایتی چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 12:21 ب.ظ

در جواب دوستان عزیز ی چون ذوقعلی عرض کنم که بنده حقیر تا جایی که اطلاع دارم همه ما یه ضرب المثل معروف (( یک لا برسون دو لا پیش کش )) رو می دونیم و اینو برای این گفتم که همونطوری که شاید شما ((ذوقعلی ))ندونین یک کتابخانه توی جماعتخانه هست حدود ۵۰۰ جلد کتاب از کتابهای قصه کودکان تا کتابهای تاریخی و آموزش کامپیوتر و زبان و.... حالا شما خودت ذوقعلی جون چند تاشو امانت گرفتی خوندی ؟ و یا اصلا اهل مطالعه هستی ؟ طبق آمارها سرانه مطالعه توی کشور ما از یک دهم جهانی هم پایینتره ( متا سفانه ) حالا چه برسه به روستای ما که اونهایی که توی ده ساکن هستند اینقدر گرفتاری دارن که کتاب خوندن پیش کشش . ( شاید هم فرهنگ کتاب خونی رو ندارن ) چون طبق شنیده من فقط آقای مرتضی الله دینی هنوز هم در سنین پیری دست از مطالعه نکشیده و هیچوقت در منزل بیکار نمی نشیند و مطالعه می کند و گویا یک کتابخانه شخصی نفیس هم دارد . و ذوقعلی جون ؛ دوم اینکه شما بفرموده بودی دفن بافور نمادین تاثیری در شما نداشته ولی تاثیرش در من زیاد بود و سوم اینکه از وسایل ارتباطی چون کامپیوتر و اینترنت نام برده بودی ؛ محض اطلاع شما دوست عزیز باید عرض کنم که یک دستگاه کامپیوتر در سال ۱۳۸۰ از طرف کتابخانه جماعتخانه خریداری شده و یک مرتبه هم ارتقاء سیستم داده شده و ارتباط اینترنت هم در روستا برقراره ؛شما استفاده نمی کنی ؟ چرا ؟ و در آخر هم باید خدمت شما دوست گرامی عرض کنم توی این دوره زمونه چها ر پنج میلیون عددی نیست که غصه شو بخوری یک نگاه دور و برت بنداز . یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد