جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اطلاعیه جلسه ی کمیته ی فنی

طبق آیین نامه ی جام نوروزی حصاروئیه ، ۱۵ اسفند ماه آخرین مهلت اعلام اسامی بازیکنان و کادر فنی تیمهای حاضر در جام نوروزی می باشد از اینرو در روز پنجشنبه جلسه کمیته فنی مسابقات که متشکل از سرپرستان تیمها و جمعی از پیشکسوتان فوتبال روستاها و نماینده ی هیئت برگزاری جام نوروزی می باشد تشکیل خواهد شد .  

 

    بر اساس  آیین نامه چنانچه سرپرست تیمی درمورد حضور بازیکنی اعتراض داشته باشد باید در این جلسه با ذکر دلایل موجه اعتراض خود را بیان کند که پس از شور و مشورت ، کمیته ی فنی با رای اکثریت (طبق آیین نامه ی جام نوروزی) مجوز حضور یا عدم حضور بازیکن مورد اعتراض را صادر خواهد کرد بدیهی است که کلیه سرپرستان تیمها موظف به قبول رای نهایی کمیته فنی می باشند.  

   

 

 چنانچه افرادی از یک تیم اجازه ی حضور نداشته باشند سرپرست تیم می تواند حداکثر تا 24 ساعت نسبت به جایگزینی آنها با بازیکنانی که شرایط مطلوب آیین نامه را دارند اقدام نماید در غیر اینصورت پس از اتمام این مهلت لیست بازیکنان نهایی طلقی خواهد شد و پس از آن هیچگونه تغییری در لیست مذکور جایز نخواهد بود .  

     در صورت تایید بازیکنان تیمها از سوی کمیته فنی لیست نهایی بازیکنان برای صدور کارت به هیئت اجرایی جام نوروزی ارسال می گردد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سر پرست یکی از تیما چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 12:42 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید به شما . طبق ائین نامه با زیکنان باید از روستای شرکت کننده و یا والدین انها از ان روستا باشد از قرار معلوم تیم مهراباد و استبرق این طور نیست چند بازیکن از شهر بابک و روستاهای دیگر دارد(تیم باشگا هی)بنده از همین حالا اعتراض خود را به این تیم اعلام میکنم

شما باید اعتراض و دلایل خود را در جلسه ی کمیته فنی اعلام کنید که پس از رای گیری تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
توجه داشته باشید که وضع قوانین تنها با هدف ایجاد نظم در برگزاری بازیها بوده از شما خواهشمندیم با اعتراض منطقی از ایجاد اختلاف بین تیمها به وسیله ی قوانین جام جلوگیری کنید.
با تشکر

.

هم ولایتی چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

به این سرپرست یکی از تیم ها می گوییم شما باید با منطق و در کمال آرامش اعتراض خود را بیان کنید و مطمئن باشید که آئین نامه اجرا خواهد شد اگر کمیته فنی ثابت قدم باشد !!!!!

عقاب چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

میشه مسئول این سایت بازیها را معرفی کنید

((وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه)) مسئول مشخصی ندارد بلکه به عنوان سخنگوی رسمی هیئت برگزاری جام و تنها مرجع معتبر برای ارائه ی اخبار و اطلاعات مربوط به جام نوروزی فعالیت می کند .
اطلاعیه ها و اخبار رسیده از سوی اعضای هیئت و سرپرستان تیمها با نظارت مدیر جام در این وبلاگ منتشر می گردد.

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد