جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جوانان دیروز و امروز ساراب

قابل توجه کلیه اهالی روستای ساراب که در هر کجای این کره ی خاکی ساکن هستند و هنوز هم گاه گاهی دلشان برای وطنشان تنگ می شود چه آنهایی که در شهرهای دور و نزدیک زندگی می کنند و ایام نوروز برای دید و بازدید و شروع سال نو به زادگاه اجدادی خود می آیند و چه آنها که سالها از وطن دورند و در خارج از کشور هنوز خود را اهل روستای ساراب می دانند.  

 

 در سالهای دور که بازیهای فوتبال بین روستاها برگزار می گردید  جوانان ساراب علاقه ی زیادی به ورزشهای مختلف به خصوص فوتبال داشتند حتی یکی از قویترین تیمهای منطقه تیم ساراب بود . اما با گذشت زمان ومهاجرت جوانان این روستا به شهرها و کشورهای دور تیم ساراب رنگ باخت به حدی که شنیده می شد دیگر جوانی در روستا نیست که تیمی تشکیل شود. 

 اما در سالهای اخیر در جام نوروزی حصاروئیه نسل جدید جوانان اهل ساراب دور هم جمع شده اند تا بار دیگر نام این روستا را در مسابقات ورزشی مطرح کنند و حتی تیم فوتبال ساراب را مثل سالهای دور یکی از تیمهای قوی در بین روستاهای همجوار سازند و این امر امکان پذیر نخواهد بود جز به تلاش جوانان امروز و حمایت جوانان دیروز . 

در حالی که کمتر از ۲ هفته به شروع جام نوروزی باقی مانده سرپرست تیم ساراب آقای فتح الله دادالهی در گفتگو با مسئولین جام نوروزی اظهار داشته اند که حتی امکان فراهم کردن مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان ورودی جام نوروزی را نداریم چه برسد به اینکه لباس و کفش مناسب برای بازیکنان تهیه کنیم . 

ایشان همچنین افزودند (( از بازیکنی که محصل است یا شغلی ندارد و خانواده اش نیز درآمد آنچنانی ندارند نمی شود توقع داشت برای تیمش هم  بدود هم گل بزند و کفش ۱۰۰۰۰ تومانی و لباس ۱۵۰۰۰۰ تومانیش را هم خودش بخرد .با این حال همه ی ما مصمم هستیم که در جام پیش رو قویتر از سال گذشته حضورداشته باشیم و تیم ساراب را در چهار تیم صعود کننده به دور دوم ببینیم)).  

 

 در پایان آقای دادالهی درخواست کردند تا از طریق وبلاگ جام نوروزی به اطلاع کلیه ی جوانان دیروز ساراب برسانیم که جوانان امروز روستایتان به کمکهای مالی شما برای حضوری آبرومند نیاز دارند و در این زمان کوتاه و فرصت کم به حرکتی انقلابی نیاز است . 

 

هیئت برگزاری جام نوروزی امیدواراست که جوانان ورزشکار ساراب با بازی خوب خود و اخلاق جوانمردانه شان چون سال گذشته جام با ارزش اخلاق را بدست آورند و با کیفیتی بسیار بهتر از سال گذشته به میدان بیایند و نتایجی شایسته کسب کنند.

 

برای حمایت تیم ساراب با سرپرست این تیم آقای فتح الله دادالهی تماس بگیرید

نظرات 3 + ارسال نظر
عب شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://301040.blogsky.com

سلام. ببخشید من آبادی شما رو نمی شناسم. می شه بگین تقریبا کجای ایرانه؟ (بنده تو اروپا زندگی می کنم پس لطفا آدرس ساده بدین!)
یا علی مدد
http://301040.blogsky.com

روستاهای حصاروئیه و ساراب از توابع شهرستان شهربابک در استان کرمان می باشند که در فاصله ای حدود ۲۵۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارند در منطقه ای نیمه بیابانی و خشک با زمستانهایی سرد و تابستان هایی گرم مردمی سخت کوش و جوانانی امیدوار.

جوان یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 07:10 ق.ظ

ما به این دلیل امید واریم که این نوع کارها باعث شده شما عزیزانی که حتی دیار مارا بلد نیستید از این طریق بین ما و شما یک ارتباط عاطفی برقرار شده . مولا علی مدد

باربد یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 02:23 ب.ظ

درود میفرستم بر شما که چنین نوشتید!

همانگونه که می دانیم شاید یکی‌ از دستاورد‌های این جام نوروزی این باشد که توانسته است نابسامانی ها را نمایان کند و کاستی ها را نشانه رود!

این بسیار نیکوست که این گونه در پیدا کردن و بر کنار مشکلات هم گامی برداشته می شود.گرچه شاید دوستان و زاده شدگان روستا ها که با شنیدن نابسامانیها هر چند نا چیز ناخشنود می گردند ولی امید داریم گامی در این راه برداشته شود.

بدیهی است که پیشرفت جوانان در بالا بردن سطح زندگی خود و جامعه (روستا یا شهر یا کشور یا جایی که زندگی می کند ) نقش بزرگی داشته است.
اما آیا آنها که دور از سرزمین و زادگاه خویش هم بوده اند هم در اندیشه بالا بردن سطح زندگی زادگاه خویش هستند؟

نوشته های شما امروز برگی از دفتر یادمانهای جوانان دیروز را در فهرست نوشتهای خود به نشانه میرود، بی شک همه خرد مندان در اندیشه پاسخ به پرسشهای فراوان هستند.

خواننده پرسش خواهد کرد که چرا؟ از کی؟ برای چه ؟
جوانان دیروز توانستند و چرا امروزیها نمی توانند؟
چرا امروز چنین شده است؟
جوانان دیروز چه سنگ هایی بر سر راه نداشتند که امروز دارند؟
چرا این هشدارها نادیده گرفته شده است؟

و پاسخ هایی که در ذهن ما می آید!!!.....و می آموزیم تا شاید دست در دست هم داده و همه را یکی یکی سامان دهیم. امروز ساراب فردا دیگر بوم بابک زمین!





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد