جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

ورزش و طبیعت سبز

 در سالهای اخیر و به ویژه امسال خشکسالی از یکسو و آلودگی محیط زیست از سویی دیگر شهرستان شهربابک را در شرایطی ناگوار قرار داده که فکر فرار از آن سخت و دشوار به نظر می رسد .اما امید همیشه هست ، امید به باران، امید به سبزی طبیعت امید به طراوت و شادابی .

در ابتکاری نو هیئت برگزاری جام نوروزی با کوشش امور فرهنگی جام  تصمیم گرفته تا با کمک شرکت کنندگان و تماشاچیان جام نوروزی در حرکتی نمادین امید به باران ، امید به سبز شدن دوباره ی طبیعت را در کنار ورزش در دل همگان زنده کند.    

 

  

 برای این منظور از هفته ی گذشته  بیش از ۱۰۰۰ عدد ظرف  بین تیمهای شرکت کننده توزیع شده تا  اهالی روستاها با کاشتن سبزه ی عید و اهدای آن به جام نوروزی در روز افتتاحیه بازیها، ضمن اعلام حمایت خود از ورزش، امید به باران و سبز شدن دوباره ی طبیعت را در سال جدید در دل همگان زنده کنند. 

هیئت برگزاری جام نوروزی از همه ی همشهریان و هم ولایتیهای عزیز چه آنها که ظروف کاشت سبزه را دریافت کرده اند و چه آنها که در شهر های دور ساکن می باشند و در ایام نوروز به شهربابک می آیند درخواست دارد تا با کاشت سبزه برای جام نوروزی و آوردن حداقل یک ظرف سبزه  در روز افتتاحیه ی بازیها در این حرکت بیادماندنی و امید بخش شرکت کنند . 

باشد که نو شدن طبیعت در روزهای ابتدای سال جدید همراه با بارش باران امید به روزهای بهتر را در دل همگان فزونی بخشد . 

 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با آقای علی قربانی مسئول امور فرهنگی جام نوروزی  تماس بگیرید.

نظرات 14 + ارسال نظر
هم ولایتی یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

تا خدا هست نا امیدی نیست پس همیشه امید هست .

بچه پایین ده یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

من از همین الان 10 ظرف سبزه کاشته ام که در روز افتتاحیه با خودم میارمشون

باربد دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 01:48 ق.ظ

آفرین می فرستم!
همان گونه که میدانیم مردم هر روستا برای خود گویش ویژه خود را دارند چه خوب که امسال گزارش‌های تیم‌ها را با گویش روستاهای شرکت کننده هم گزارش بشه هرچند کم ولی می تواند کار ارزشمندی باشد .
برای نمونه شاید جالب باشه که تو صدای حصارو و افزوده بر گویش صدای اصلی گزارشگر، شنوندگان بخشی(هرچند کم) را با گویش بچه های روستای دو تیم که تو میدان هستند هم بشنوند. من فکر می کنم زیبایی ویژه ایی را هدیه می دهد...و در ضمن هموطنان با گویش های زبان پارسی هم بهتر آشنا می شوند و مهمتر این که شاید انگیزه ای باشد در نگهداری گویش ها گوناگون روستاهای شهر بابک. ما شاید واژه‌های جدیدی را بیا بیم که جای دیگر شاید نتوانیم.

این کار فرهنگی‌ هم شاید در راستی‌ کارهای زیر گروه راسته کاری گروه آقای قربانی و هم گروهی های وی بگنجد، شاید دوستان دیگر که در رشته ادبیات پارسی!!....

شمون دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام و یا علی مدد.
خسته نباشید دوستان. بسیار عقیده تحسین برانگیریه. بعضی اوقات دوستان با عقاید خوبشون همگی رو به وجد میاورند. زنده باد میگیم به همه شما عزیزان به خاطر ایده های جدید و بسیار جالبتون و همچنین سختکوشی و تلاش بی وقفتون.

خدا قوت و دست مریضاد

ناصر دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 02:27 ق.ظ

بهتر است بجای سبزه، درخت بکاریم. سبزه چند روز سبز است ولی‌ درخت همیشه. اگر هر سال تعدادی درخت بکریم، کم کم زیاد میشه. ناصر

شما کاملا درست می فرمایید خوب است بدانید که با پیگیریهای آقای فرامرز الله دینی ( مسئول روابط عمومی ) بزودی چند نهال درخت و گل برای کاشت در اطراف زمین از طرف شهرداری به جام نوروزی حصاروئیه اهدا خواهد شد .
فراموش نکنیدکه کاشتن سبزه تنها یک حرکت نمادین است که معانی مختلفی می تواند داشته باشد .
همچنان منتظر نظرات شما هستیم.

امیدوار دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 03:39 ق.ظ

امیدوارم هزاران ظرف سبزه در روز دوم فرودین در زمین ورزشی حصاروئیه ببینیم. لطفا اگر ممکن هست شماره تماس با اقای مهندس قربانی در دسترس بگذارید

تلفن همراه آقای قربانی مسئول امور فرهنگی جام : ۰۹۱۳۳۹۰۸۶۹۹

امیدوار دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 06:56 ق.ظ

با سلام. دوست خوب هم ولایتی درست است امید همه بخداست ولی باید از خودمان همت نشان دهیم

یکی از دوست داران ورزش و تندرستی از دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 07:02 ق.ظ

زنده باد به شما جوانمردان نواور زنده باد به شما حامیان ورزش و هوای پاک زنده باد به همه دوستدارن طبیعت

آشنا دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 08:14 ق.ظ

همشهریان عزیز حداقل بیایید اگر از نظر مالی نمیتونیم کمک قابل توجهی به این عزیزان کنیم لااقل دوتا مشت گندم یا جو از توی گونی برداریم و بکاریم و در روز 2 فروردین هدیه کنیم تا سرسبزی و نشاط را در ابتدای سال در دل همدیگر زنده کنیم .حتما حتما .

دوست باربد و حصاروئی دوست سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 08:49 ق.ظ

باربد جان سلام
احسنت میگم به انرژی و پشتکار و علاقه خاصتون در دنبال کردن اخبار و احادیٍث مربوط به این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی که چند صباحی دیگر به کلید خوردن آن نیست .حقیقتا بنده و خیلی از بینندگان این وب از جمله نویسی و از ایده ها و تفکرات شما نهایت لذت را میبریم به هر حال این باعث شادمانی همه ما ست که فرزندان حصارو چنین با خرد و اندیشه اند و از این حیث جای بسی خوشحالی است همه آنهائی که به نحوی از وطن و زادگاه به دور هستند اما عشق جاودانه ای نسبت به آن دارند و این نشان از ظرفیت بالا وثابت کننده این است که شما هیچگاه اصل خویش را فراموش نکرده اید پس تبریک و صد بارک الله .انشاءالله اگه شرایط برای شما و دیگران خارجیان عزیز فراهم گردد که شما را در روز 2 فروردین در حصاروئیه خواهیم دید و اگر هم نه خدا پشت و پناه شما . و در نهایت یک عرض کوچک لطفا تماسی با مسئول امور مالی جام بگیرید(تلفن و شماره حساب قید شده) و مبلغی را برای تبرکی به جام هدیه نمایید .ممنون

هم ولایتی سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

دوست خوبم آقای امیدوار من هم مثل شما و شما هم از آن سبب خود را امید وار می دانی که به کسی امید داری که گره گشای مشکلاتت است من نیز چون شما اعتقاد راسخ دارم که : از تو حرکت و از ...

بهنام سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

آقا ناصر فرمودند نهال بکارید
و شما در جواب گفتید آقای الله دینی با کمک شهرداری می خواهند انجام دهند.
این کار پارسال هم انجام شد و دور تا دور زمین نهال کاشته شد اما بدلیل عدم رسیدگی و آبیاری به موقع همه ی آنها از بین رفتند.
ای کاش که امسال فقط همون ایام رسیدگی نشه بلکه تمام سال

شهاب سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 09:36 ب.ظ

اگرمسابقه هفت سین درهنگام سال نو می ذاشتین به طوریکه به صورت یک رسم وسمبل درمی آمدخیلی جالب می شد

ب.ا.ر.ب.د چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 02:39 ق.ظ

برای دوست مذهبی هم آفرین می گوییم! خوب دیگه ما دوست های به ابن اندازه مذهبی هم داریم البته!
دوستان آنقدر نیک هستند که آدم دوست داره صد تا آفرین بگه به این همه لطفی که می کنند.

البته اگر هم می توانستم مبلغ پول را هم راهی میکردم تا نام من هم در لیست سبز افزوده می گشت.

ولی خودتان هم می دانید کسی هم که داره انرژی می گذاره و در نوشته ها دنبال دیدن رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی می باشد هم یک شور و شوقی دارد و دوست دارد تنها هدیه اش را به دوستداران اندیشه و خرد هدیه دهد. هدیه من این آفرین است که امروز می فرستم.

امید دارم فردا بتوانم باز هم عشق جاودانه به وطن را در خود زنده نگاه داریم و باز ببینیم که هر روز این کارهای فرهنگی گامی رو به جلو می رود.

با یاری خداوندگار جان و خرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد