جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

متن آیین نامه ی جام نوروزی 88

هر ساله برای نظم بخشیدن به برگزاری بازیها مجموعه ای از قوانین با عنوان آیین نامه ی جام نوروزی تهیه و تدوین می گردد که هر سال با کسب تجارب جدید پس از برگزاری هر جام  و با مد نظر قرار دادن نیازهای جدید  با همکاری و مشورت هیئت اجرایی جام و جمعی از پیشکسوتان فوتبال آیین نامه ی جام نوروزی برای بازیهای همان سال تنظیم می گردد. 

امسال نیز بعد از حدود ۳ ماه مشورت بین برگزار کنند گان جام در سالهای گذشته و همچنین اعضا هیئت برگزاری جام نوروزی ۸۸ آیین نامه ای برای این جام تهیه گردید که نسبت به سالهای گذشته  دارای بسیاری نکات جدید می باشد که در صورت اجرای دقیق و کامل آن می تواند متضمن برگزاری جامی منظم و باشکوه باشد . 

 البته که آیین نامه ای که هم اکنون پیش رو دارید خالی از عیب و ایراد نیست و می توان بسیار بندها به آن افزود امید است تا با تجربیات جدید در سالهای آینده آیین نامه ای کاملتر و جامعتر برای برگزاری جام نوروزی تهیه گردد.  

 هیئت برگزاری جام نوروزی از کلیه ی سرپرستان  مربیان و بازیکنان و به ویژه تماشاچیان جام نوروزی درخواست دارد که حد اقل یک بار این آیین نامه را به دقت مطالعه نمایند تا در زمان برگزاری  بازیها با قوانین و شرایط ویژه ی این بازیها نا آشنا نباشند .

 

آئین نامه اجرایی
جام نوروزی حصاروئیه
نوروز۱۳۸۸

ماده یک – پیشینه و اهداف جام
جام نوروزی حصاروئیه جامی مردمی و روستایی است که با همکاری برخی جوانان ورزش دوست روستای حصاروئیه و حمایت مادی و معنوی مردم این روستا هرساله در ایام نوروز با هدف تحکیم دوستیها، ایجاد فرهنگ گذشت و ایثار،حفظ سلامتی و تندرستی ،اشاعه نشاط و شادمانی و ترویج اخلاق حسنه و جوانمردی برگزار می گردد.

ماده دو : هیئت برگزاری
برگزاری و مدیریت کلیه امور جام بر عهده گروهی از جوانان ورزش دوست روستای حصاروئیه با عنوان هیئت اجرایی جام نوروزی می باشد. مدیر این هیئت به طور سالیانه از سوی رئیس و اعضاء شورا ، دهیار ، معتمدین و برخی پیشکسوتان فوتبال روستا با رای اکثریت از میان کاندیداهای این سمت انتخاب می گردد که ایشان پس از تصدی این مسئولیت نسبت به تعیین اعضای هیئت اجرایی اقدام خواهد نمود.
          تبصره : مدیر و اعضا هیئت برگزاری در زمان تصمیم گیریها و اعمال قانون موظف به حفظ جنبه ی بیطرفی خود نسبت به هرکدام از تیمهای شرکت کننده در جام می باشند.
توضیح :  کمیته مذکور جهت مدیریت و برگزاری جام نوروزی 88 آقای فرهاد الله دینی را به این سمت منصوب نموده اند.

ماده سه: تیمهای شرکت کننده در مسابقات:
1- تیمهای متقاضی حضور در این مسابقات الزاما بایستی تحت عنوان نام یکی از روستاهای شهربابک نام نویسی نموده وبا رعایت مفاد این آیین نامه در مسابقات شرکت نمایند.
تبصره : در صورتی که 2 روستا تعداد بازیکنانشان به حد نصاب نرسد تنها با تشخیص و اجازه ی هیئت برگزاری جام اجازه دارند در قالب 1 تیم که با نام دو روستای مذکور خوانده می شود در جام نوروزی شرکت نمایند . بدیهی است که سرپرست این تیم شخصی است که مورد تایید و اعتماد بازیکنان و مسئولین ورزشی  دو روستا  می باشد .

2-  بازیکنان تیم  هر روستا باید ساکن آن روستا و یا از اهالی آن باشند.
           تبصره : بازیکنان ساکن شهرها و روستاهای دیگر تنها در صورت اثبات اینکه یکی از والدین آنها اهل روستای تیم مورد نظرشان می باشد حق حضور در این تیم را دارند ( احراز هویت و تشخیص این امر بر عهده ی کمیته فنی ( مشروح در بند 1 ماده 6) مسابقات می باشد.)
       توضیح : در جام نوروز 88 تعداد 8 تیم در 2  گروه 4 تیمی به رقابت می پردازند .
گروه 1: A,B,C,D
گروه 2: E,F,G,H
 گروه بندی تیمها و تاریخ برگزاری  بازیها بر اساس قرعه کشی در تاریخ 8/12/87 با حضور سرپرستان تیمها ، تعیین خواهد شد . 

ماده چهار- مکان برگزاری مسابقات :
زمین ورزشی روستای حصاروئیه

 

ماده پنج - تاریخ برگزاری :
1- زمان برگزاری مسابقات دوم لغایت یازدهم  فروردین ماه سال 1388 می باشد .

 2- مراسم افتتاحیه در مورخ 2/1/88 قبل از شروع بازی اول با حضور مقامات شهرستان ، نمایندگان جراید، وبلاگ نویسان ،اهالی روستاها ،کلیه تیم های شرکت کننده در مسابقات و دوستداران و حامیان فوتبال روستا و شهرستان برگزار خواهد شد.

3- مراسم اختتامیه بلافاصله پس از پایان بازی فینال حضور مقامات شهرستان ، نمایندگان جراید، وبلاگ نویسان ، اهالی روستاها و دوستداران و حامیان فوتبال روستا و شهرستان برگزار خواهد شد.

4- بازی اول در هر روز راس سا عت 30/8 صبح آغاز و بازی دوم بلافاصله پس از پایان بازی اول انجام خواهد شد .

5-  کلیه تیمهای شرکت کننده بایستی حداقل 20 دقیقه قبل از شروع بازی در زمین حاضر وتاخیر بیش از حد طبق تشخیص داور بازی، موجب لغو بازی و منظور نمودن 3 امتیاز به تیم مقابل خواهد شد و سرپرست تیم خاطی طبق جدول جرایم مشمول جریمه ی نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد.

 

ماده شش- شرایط و نحوه برگزاری مسابقات :
1- هیئت برگزاری جام موظف به تشکیل کمیته فنی جام مرکب از نمایندگان تیم ها و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال روستاهای شرکت کننده می باشد.
       توضیح: وظایف کمیته فنی، نظارت بر برگزاری مسابقات و تعیین مصادیق بند 2 ماده 3 همچنین ، بند 2 ماده 7 و بند 5 ماده 8 و تصمیم گیری و قضاوت و حل مسائل فنی بازیها می باشد.

2- تیم های اول و دوم هرگروه به عنوان تیم برگزیده به دور بعد راه یافته ، که در دور بعد تیم نخست هر گروه با تیم دوم گروه مقابل با هم رقابت خواهند کرد پس از آن تیم های بازنده مسابقه رده بندی و تیم های پیروز، بازی فینال را برگزار خواهند کرد .
         تبصره1 : در بازیهای خذفی در صورت تساوی دو تیم در 90 دقیقه،  مستقیما ضربات پنالتی تعیین کننده ی تیم برنده می باشد .
        تبصره2 : زمان استراحت بین 2 نیمه تنها 15 دقیقه می باشد و در صورت تاخیر در شروع بازی از سوی هر کدام از تیمها ، سرپرست تیم یا تیمهای خاطی مشمول جریمه  نقدی و کسر امتیاز انضباطی طبق جدول جرایم (ضمیمه) می گردد.
        تبصره 3 : به علت کمبود وقت بازی رده بندی در 2 نیمه ی 30 دقیقه ای انجام می شود.

3- با توجه به محدودیت زمانی برای برگزاری مسابقات، نامساعد بودن اوضاع جوی مانع از انجام مسابقات نخواهد شد و طبق برنامه در روز مسابقه حضور تیم ها الزامی و در صورت عدم حضور یک تیم ،آن تیم بازنده اعلام خواهد شد و طبق جدول جرایم سرپرست تیم مشمول جریمه  نقدی و کسر امتیاز انضباطی طبق جدول جرایم (ضمیمه) می گردد.
       تبصره: درصورت بروز شرایط خاص تنها هیئت برگزاری جام نوروزی با مشورت گروه داوری  مجاز به تعلیق، تعویق و یا عدم برگزاری یک مسابقه می باشد.

4- هیئت برگزاری جام نوروزی با همکاری مسئولین ورزش روستای میزبان موظف است ضمن پیش بینی تمامی امکانات ، اقدامات لازم را در جهت تأمین امنیت مسابقات ، کادر پزشکی ، دعوت از جراید و رسانه های گروهی جهت پوشش خبری مسابقات و . . . انجام دهد.

 

ماده هفت-  تشریح ضوابط و مقررات مسابقات :

1- اعضاء هر تیم مرکب از 18بازیکن، کادر مربیگری و یک نفر سرپرست ( نماینده تام الاختیار).حداکثر 22 نفر را شامل می شود ، بازیکنان باید حد اقل 17 سال تمام سن داشته باشند ( متولدین 1/1/71  و قبل از آن).
توضیح: سرپرست تیم حق بازی در تیم را ندارد ، کادر مربیگری تنها در صورتی که نام خود را در لیست بازیکنان اعلام کرده باشند می توانند برای تیم خود به میدان بیایند.

2 - عضویت بازیکنان در تیم ها فقط مشروط به شرایط ذکر شده در بند 2 ماده 3 و بند فوق می باشد . در صورت مشاهده تخلف برابر ضوابط ضمن برخورد ، از ثبت نام بازیکن در تیم جلوگیری خواهد شد و در صورت اثبات عدم شرایط یک بازیکن در طول مسابقات ضمن اخراج او از بازیها سرپرست تیم خاطی طبق جدول جرایم مشمول جریمه ی نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد.

3- کلیه تیم های حاضر در مسابقات بایستی اسامی نفرات تیم خود را (حداقل 14 و حداکثر 18نفر) به همراه کادر مربیگری و سرپرست تا 15 روز قبل از شروع مسابقات (15 اسفند ماه87) به هیئت یرگزاری مسابقات تحویل نمایند.
       توضیح : پس از این تاریخ امکان اضافه نمودن نفرات جدید به لیست تحویلی و تغییر در آن امکان پذیر نخواهد بود .

4- هر یک از تیمها موظف به داشتن یک و ترجیحا دو دست لباس مناسب ورزشی متحدالشکل با درج شماره های خوانا در پشت پیراهن های تیم بوده و بازیکنان می بایست ساق بند ، کفش ورزشی مناسب ، شورت و جوراب ورزشی را نیز جهت استفاده در هر مسابقه بهمراه داشته باشند همچنین تمام بازیکنان ذخیره موظفند در بیرون از زمین از لباس ورزشی متفاوت با بازیکنان داخل زمین مثل گرمکن ورزشی و یا کاورهای رنگی متحدالشکل استفاده کنند بدیهی است که مشاهده ی هرگونه بی نظمی در موارد فوق از سوی بازیکنان تیمها ، موجب جریمه ی نقدی سرپرست تیم و کسر امتیاز انضباطی طبق جدول می گردد و در صورت تشخیص نماینده هیئت برگزاری از حضور بازیکن خاطی در مسابقه جلوگیری خواهد شد.

5- تیم های شرکت کننده می بایست حتما در مراسم افتتاحیه با لباس فرم یکسان حضور داشته باشند. در غیر اینصورت سرپرست تیم متخلف طبق جدول جرایم مشمول جریمه ی نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد .

6-  کمیته فنی موظف به تعیین افرادی به عنوان ناظر بازی از میان معتمدین سرپرستان تیمها می باشد.
          تبصره: حکم ناظران مسابقات پس از تعیین اعضای کمیته فنی فوتبال صادروابلاغ خواهد شد .

7- هر تیم موظف است تا قبل از شروع مسابقات مبلغ 50000 تومان به عنوان ورودی به هیئت اجرایی جام پرداخت نماید.

8  - هر تیم موظف است آب آشامیدنی لازم و جعبه ی کمکهای اولیه برای مداوای مصدومیتهای احتمالی در کنار زمین به همراه داشته باشد و هیئت برگزاری مسئولیتی برای تامین آب آشامیدنی بازیکنان تیمها ندارد .و خروج از حریم زمین ورزشی در طول برگزاری بازی و بین دو نیمه برای بازیکنان ممنوع می باشد. در غیر اینصورت سرپرست تیم بنا به جدول جرایم (ضمیمه) مشمول جریمه نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد.

9- در زمان ارائه ی اسامی بازیکنان از سوی سرپرستان باید شماره ی اختصاصی بازیکن در آن تیم مشخص گردد . هربازیکن موظف است که در طول برگزاری مسابقات تنها از شماره ای که در ابتدا با آن معرفی شده بازی کند در صورت مشاهده تخلف، سرپرست طبق جدول جرایم مشمول جریمه ی نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد و از حضور بازیکن درآن بازی جلوگیری می شود.

10- مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات جاری فدراسیون فوتبال برگزار می شود.
                   تبصره: به جز موارد خاصی که در این آیین نامه ذکر گردیده است.

11- در صورتی که تیمی به دور بعدی مسابقات راه یابد و تنها بدلیل آسیب دیدگی جمعی از بازیکنان اصلی تیم  ، نیازمند در اختیار گرفتن بازیکن جدید باشند، مراتب می بایست در نشستی با حضور نماینده تیم و مسئولین هیئت برگزاری و کمیته فنی، بررسی و تصمیم لازم با رعایت ضوابط مربوطه مندرج در این دستورالعمل اتخاذ گردد. در حین مسابقات هیچ تیمی بدون هماهنگی با هیئت برگزاری  مجاز به قراردادن بازیکن جدید(خارج از لیست اعلام شده) در ترکیب تیم نبوده و در صورت ارتکاب چنین عملی به شدت با تیم خاطی برخورد خواهد شد و سرپرست طبق جدول جرایم مشمول جریمه ی نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد.

12- هر بازیکن، مربی و یا سرپرست تا پایان مسابقات فقط اجازه عضویت در یک تیم را دارد. بدیهی است در صورت مشاهده ی تخلف سرپرست تیم طبق جدول جرایم مشمول جریمه ی نقدی و کسر امتیاز انضباطی تیمی می گردد و از حضور فرد خاطی در کلیه بازیها جلوگیری خواهد شد.

13- در صورت وجود ابهام و بروز اعتراض ، سرپرست  تیم  موظف است ، مراتب اعتراض خود را کتباً  بلافاصله پس از پایان بازی و همراه با مبلغ 5000 تومان وجه نقد به هیئت برگزاری جام نوروزی گزارش و ارائه نماید .
             تبصره: مدیرجام موظف است تا در سریعترین زمان ممکن با نظر کمیته فنی به اعتراض رسیده پاسخ دهد.

14- هیئت برگزاری جام موظف است تا از داوران آموزش دیده و مجرب برای قضاوت مسابقات دعوت کند .
           تبصره : تنها هیئت برگزاری جام حق اعمال نظر در انتخاب داوران برای هر بازی را دارد و هرگونه اعتراض به انتخاب کادر داوری و اظهار نظر از سوی نمایندگان تیمها مردود می باشد.

15- مشاهده و گزارش هرگونه بد رفتاری و بی نزاکتی و توهین از سوی سرپرست، مربی و بازیکنان هر تیم به کادر داوری و یا اعضا هیئت برگزاری جام و اعضای دیگر تیمهای شرکت کننده باعث جریمه ی نقدی سرپرست تیم متخلف و کسر امتیاز انضباطی (طبق جدول جرایم) تیمی می گردد و در صورت تشخیص ناظرین جام و مدیر هیئت اجرایی، تیم خاطی به کلی از جام نوروزی اخراج می گردد و برای مدیر جام حق شکایت از سرپرست تیم خاطی در مراجع قانونی محفوظ می باشد .
          تبصره: در صورت اخراج یک تیم از جام نوروزی آن تیم در کلیه بازیهای بعدی به عنوان بازنده اعلام می گردد و در سالهای آینده حق حضور در جام نوروزی را ندارد.

16- مربی و بازیکنان و بخصوص سرپرست هر تیم در برابر اخلاق و رفتار تماشاچیان و هواداران تیم خود مسئول می باشند و در صورت مشاهده و گزارش  هرگونه بد رفتاری و بی نزاکتی و بی نظمی از سوی هواداران هر تیم، سرپرست آن تیم مشمول جریمه نقدی و کسر امتیاز انضباطی (طبق جدول جرایم) تیمی می گردد و در صورت تشخیص ناظرین جام و مدیر هیئت اجرایی تیم خاطی به کلی از جام نوروزی اخراج می گردد و برای  مدیر جام حق شکایت از سرپرست تیم خاطی در مراجع قانونی محفوظ می باشد.

17- هیئت برگزاری جام نوروزی موظف به صدور کارت شناسایی برای اعضا تیمها، شامل بازیکنان، مربیان و سرپرستان بر اساس اسامی و مشخصاتی که سرپرست هر تیم اعلام کرده می باشد.

18- کلیه مربیان و سرپرستان موظفند تا در طول بازی کارت شناسایی خود (مشروح در بند فوق) را به گردن آویخته همچنین کارت شناسایی تمام بازیکنان را به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم بتوان به کارت هر بازیکن مراجعه کرد.
       تبصره: هر کدام از اعضا درصورتی که کارت شناسایی نداشته باشند ، حق حضور در نیمکت آن تیم را ندارند.

19- در صورت تقاضای تیمی برای شرکت در جام نوروزی ، سرپرست تیم که مورد تایید بازیکنان و مربی آن تیم باشد به نمایندگی از آنها با قبول کلیه شرایط ذکر شده در آیین نامه و تضمین همکاری کامل با هیئت برگزاری جام در قبل و زمان برگزاری مسابقات ، قراردادی با مدیر هیئت برگزاری جام منعقد می کند.
          تبصره: برای تضمین قرارداد فی مابین مدیر هیئت اجرایی و سرپرست تیم متقاضی،یک فقره چک معتبر بانکی به مبلغ 500000 تومان در وجه مدیر جام ( آقای فرهاد الله دینی) از سوی سرپرست به صورت امانت به مدیر جام سپرده می شود که در صورت وارد آمدن خسارت از سوی اعضا و یا هوادارن  تیمی و یا پرداخت نکردن جرایم ، مدیر جام می تواند مبلغ خسارت و جرایم را از مبلغ چک کسر نماید و مابقی را به سرپرست بازگرداند.

20- حسب شرایط و موقعیت در صورت بروز هرگونه حادثه ای که خارج از محتویات دستورالعمل حاضر باشد ، تصمیم لازم از سوی کمیته فنی مسابقات متشکل از نمایندگان تام الاختیار تیم ها  ، پیشکسوتان ورزش روستایی و مدیر برگزاری جام صادر و ابلاغ خواهد شد .

21- سرپرستان تیمهای شرکت کننده موظفند که تا  پیش از شروع مسابقات با برگزاری چندین جلسه کلیه ی مفاد این آیین نامه را برای بازیکنان و هواداران خود تفهیم نمایند و با ایجاد هماهنگی لازم بین بازیکنان و هواداران کمال همکاری را در برگزاری جامی منظم با فضایی دوستانه داشته باشند . بدیهی است که مسئولیت اعلام عدم آگاهی از آیین نامه ی جام نوروزی از سوی هرکدام از بازیکنان و مربیان و هواداران برعهده ی سرپرست تیم می باشد .

22- براساس هماهنگی و تصمیمات متخذه ، آقایان تورج قایینی و جلال الله دینی  به عنوان ناظر، وظیفه ی نظارت بر عملکرد هیئت اجرایی جام و حسن انجام کلیه امور مسابقات را دارند.

 

ماده هشت-  مدارک و شرایط  لازم بازیکنان و مربیان و سرپرستان جهت ثبت نام :
1- دوقطعه عکس 4 × 3 ( پشت نویسی شده با ذکر مشخصات شناسنامه ای) .
2-  ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی به همراه یکبرگ کپی شناسنامه یا کپی کارت ملی .
3- دارا بودن حداقل 17 سال سن . ( متولدین 1/1/71  و قبل از آن).
4- دارا بودن شرایط بند 2 ماده 3 برای بازیکنان .
5- عدم اشتهار به داشتن رفتارهای سوء ورزشی.
 توضیح : تعیین مصداق این امر بر عهده ی کمیته فنی مسابقات می باشد.
6- ارائه کارت بیمه ورزشی.
توضیح: سرپرست تیم موظف است از طریق دهیاری روستای خود با اعلام کردن اسامی بازیکنان به اداره ی تربیت بدنی شهرستان نسبت به صدور بیمه نامه ی ورزشی بازیکنان اقدام نماید . (ارائه کارت بیمه فقط برای بازیکنان الزامیست)

 

ماده نه  تشریح جرایم و امتیاز انضباطی تیمی 
1 -  چنانچه بر اساس اعلام  ناظرین بازی یا نماینده ی هیئت برگزاری هرگاه تیم  و مجموعه آن  مرتکب  یک مورد تخلف که در مواد و بندهای فوق  عنوان شد  یا موارد اشاره شده در جدول جرائم  گردد. سرپرست تیم که طبق قرار داد منعقده مسئول قانونی تیم می باشد وفق مقررات و جدول تنظیم شده از سوی مدیر جام مشمول جریمه نقدی و کسر امتیاز انظباطی  می گردد.
           تبصره1 : در صورتی که جرایم هر تیم از مبلغ 20000 تومان بیشتر شد سرپرست تیم باید تا قبل از شروع بازی بعدی به تصویه حساب جرایم با مدیر هیئت یا مسئول امور مالی جام بپردازد و رسید دریافت نماید در غیر اینصورت از بازی تیم جلوگیری خواهد شد .
           تبصره 2: پس از پایان هر بازی مدیر هیئت برگزاری جام موظف است تا حداکثر 24 ساعت بعد از بازی برگ جریمه ی هر تیم را با شرح علت جریمه به طورکامل و دقیق به سرپرست تیم خاطی اعلام نماید.
           تبصره 3: در صورت اعتراض  سرپرست تیم به جریمه اعلام شده باید تا حد اکثر 24 ساعت پس از دریافت جریمه مراتب اعتراض و دلایل خود را کتبا به مدیر هیئت اجرایی اعلام دارد .
          تبصره 4 : تیمهای راه یافته به بازی فینال و رده بندی موظف به پرداخت کلیه جرایم خود تا قبل از شروع بازی می باشند.

2 -  برای هر تیم 100 امتیاز انضباطی تیمی مثبت در نظر گرفته شده که در صورت مشاهده ی هرگونه خطای انضباطی بر حسب خطای صورت گرفته طبق جدول از این امتیاز کسر می گردد.
           تبصره1 : در صورتی که امتیاز انضباطی تیمی به زیر 50 برسد مدیر هیئت اجرایی موظف به دادن اخطار کتبی به سرپرست تیم خاطی می باشد . بدیهی است که سرپرست مذکور باید در اسرع وقت  نسبت  به رفع مشکلات و نواقص و خطاهای صورت گرفته اقدام لازم به عمل آورد .
            تبصره2 : در صورتی که امتیاز انضباطی تیمی به عدد صفر برسد از حضور تیم خاطی در جام نوروزی حصاروئیه در سالهای آینده از 1 تا 5  سال جلوگیری خواهد شد.
           تبصره3 : در صورتی که در پایان مسابقات امتیاز انضباطی تیمی 100 امتیاز باقی بماند جایزه نقدی ارزنده ای به همراه جام اخلاق به تیم مذکور اهدا خواهد شد.
          تبصره 4 : مراجع قانونی و معتبر برای گزارش تخلف تیمها، داوران ، ناظران جام ، ناظران بازیها و اعضای هیئت برگزاری جام نوروزی می باشند . در صورت گزارش تخلف تنها مدیر هیئت اجرایی جام حق صدور جریمه  برای تیمها را دارد . در صورت گزارش تخلف از سوی دیگران، مدیر جام موظف است تا با تحقیق کامل در صورت احراز تخلف برگ جریمه را صادر نماید.
 
3- کلیه اعضای تیمها در صورت گرفتن کارت زرد و یا قرمز از سوی کادر داوری، موظف به پرداخت جریمه ی نقدی بر اساس جدول جرایم  می باشند .
            تبصره1 : هر کدام از اعضای تیمها با گرفتن 2 کارت زرد در 2 بازی و یا 1 کارت قرمز، از شرکت در بازی  بعدی محروم می باشند .
          تبصره 2 : کلیه جرایم کارتی از دور اول به دور دوم منتقل می گردد. اما در دور سوم ( فینال و رده بندی) فقط امکان بخشودگی کارتهای زرد وجود دارد.

4-  در پایان مسابقات از بین تیمهای شرکت کننده  تیمی که کمترین امتیاز انضباطی تیمی را داشته باشد حد اقل به مدت 1 سال  در جام نوروزی حصاروئیه  شرکت نخواهد کرد و تیمهای متقاضی دیگر به جای آن جایگزین خواهند شد .

هیئت برگزاری جام نوروزی حصاروئیه  اجرای دقیق ، کامل ، سختگیرانه و بیطرفانه ی  بندهای این آیین نامه را وظیفه ی خود می داند و با نهایت جدیت در فراهم آوردن محیطی شاد ، مفرح و بیاد ماندنی، همراه با رقابتی سالم و دوستانه، تلاش می نماید .


جدول جرایم نقدی وامتیازات انظباطی تیمی


ردیف  شرح مبلغ جریمه نقدی برای هر بازیکن( به تومان ) امتیاز منفی
1 نداشتن پیراهن ، شورت وجوراب همرنگ ،ساق بند و کفش ورزشی 5000 5
2 تاخیر در حضور 20 دقیقه ای قبل از شروع بازی و تاخیر در شروع نیمه ی دوم 5000 5
3 تاخیری که منجر به لغو بازی از سوی داور گردد 20000 20
4 خروج از حریم زمین ورزشی از سوی بازیکنان در طول بازی و بین  دو نیمه 5000 10
5 نداشتن لباس رنگی ورزشی مجزا از بازیکنان داخل زمین برای بازیکنان ذخیره 5000 10
6 پوشیدن لباس با شماره ای غیر از شماره ی مجاز ثبت شده 5000 10
7 حضور و دخالت  بازیکن ، مربی یا سرپرست یک تیم به هر عنوان در کادر تیمی دیگر 10000 20
8 نداشتن لباس فرم یکسان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه 5000 20
9 حضور بازیکن غیر مجاز که شرایط ذکر شده در آیین نامه را نداشته باشد 20000 20
10 هرگونه بد رفتاری و بی نزاکتی از سوی سرپرست ، مربی و بازیکنان هر تیم به کادر داوری و یا اعضا هیئت برگزاری جام  و دیگر تماشاچیان 100000-5000 50
11 هرگونه بد رفتاری و بی نزاکتی از سوی هواداران یک تیم به کادر داوری و یا اعضا هیئت برگزاری جام و دیگر تماشاچیان 100000-5000 40
12 ایجاد هرگونه زد و خورد و تشنج در میدان بازی ، نیمکت ، و سکوی تماشاچیان از سوی اعضای تیمها 200000 100
13 ایجاد هرگونه زد و خورد و تشنج در سکوی تماشاچیان از سوی هواداران هر تیم........... 200000 100
14 دریافت کارت زرد از سوی داور 5000 10
15 دریافت کارت قرمز از سوی داور  10000 20

نظرات 4 + ارسال نظر
امیدوار چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 01:20 ق.ظ

با درورد بسیار جا لب بود امیدواریم تمام قوانین اجرا بشود. دست طراح هان ائین نامه درد نکند

دوست باربد و حصاروئی دوست چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 07:58 ق.ظ

با سلام باربد جان همچنان منتظر تماس و تقدیم هدیه مالی از سوی شما به جام نوروزی هستیم چونکه ما ز یاران چشم یاری داشتیم و....؟؟؟!

مصیب چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 11:13 ب.ظ

خیلی کامل بود
ولی خدا کنه همه اش را رعایت کنند

آشنا پنج‌شنبه 22 اسفند 1387 ساعت 07:49 ق.ظ

بسیار دقیق و کارشناسانه بود مطمئنم تنظیم چنین آئین نامه ای کار یک روز و دو روز نبوده و نمیتواند باشد مشخص است زحمات و موشکافیهای زیادی انجام تا این تصویب شده خرد و آگاهی و آینده نگری شما طراحان ستودنی است اجرتان از مولای زمان .انها که باید این زحمات را بفهمند وقدر بدانند خواهند فهمید .گامهایتان را محکمتر و استوارتر بردارید که روز موعود نزدیک است .شاد و پیروز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد