جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

میزبابنان ۳ + زاهدان

درهفته های گذشته اسامی دوستانی که جوانان روستای حصاروئیه برای برگزاری جام نوروزی منتظر کمکهای مادی و معنوی ایشان هستند را بر اساس شهر محل سکونتشان اعلام کردیم که در ادامه اسامی بیشتری از این عزیزان منتشر می گردد.

 

توضیح : 

 اسم کسانی که تا به حال برای کمک  به امور مالی جام اعلام آمادگی کرده اند به رنگ سبز دیده می شوند.

 همچنان که پیش از این نیز گفته ایم حضور و مشارکت در یک حرکت ورزشی و فرهنگی اینچنینی مخصوص افراد خاص از محلی خاص نیست ، ازینرو هیئت برگزاری جام نوروزی حصاروئیه پذیرای هرگونه همیاری ورزش دوستان از هر شهر و دیاری که باشند می باشد.

اسامی  که در پی می آید بنا به محل سکونت فعلی افراد تنظیم گردیده  و این لیست هر روز با اسامی جدید در همین بخش بروز می شود. از آنجا که ممکن است نام فردی از قلم افتاده باشد از شما خواهشمندیم تا در تکمیل این لیست ما را یاری کنید.   

  

  

زاهدان :  ناصر الله دینی / مسعود الله دینی/ عباس عطایی/علی عطایی/ مسعود قایینی/ قاسم قایینی/ احمد الله دینی/ اسکندر الله دینی/محمدالله دینی/ علی الله دینی/ حیدرالله دینی/ محمود الله دینی(رضا)/

 

کرمان : 

 فرهاد الله دینی/ احمد اسماعیل زاده/ محسن - مهران و کامران اسماعیل زاده/ سید معصوم فاطمی مقدم /سید علی فاطمی مقدم /علی اسماعیلیان/عباس اسماعیلیان/احمد الله دینی/کریم الله دینی/ محمدالله دینی/ ابوالقاسم فاطمی مقدم/ حسین و رضا قائینی(قربانعلی)هادی قائینی/ محمد و مهدی قائینی(حسین)کریم عطائیان/مستعلی قائینی/ مظفر قائینی/درویش الله دینی/ حسن قائینی

سیرجان :  

آقایان نورالدین قایینی  - رضا حامدی - سید عباس فاطمی مقدم -حسین الله دینی- مهردادالله دینی- وحیدالله دینی 

شهر بابک : سعید رضایی /

ماشاء ا.. قایینی مهردادقایینی-یدالله قایینی-احمد قایینی-حسین قایینی (رضا )- عباس قایینی( محمد حسین)-  علی و اکبر و محمد قایینی (حیدر )-  فرهاد/ فرامرز قایینی- مجید / حمید قایینی(حاجی) - سعید قایینی (فتح الله) سعید قایینی ( قر بانعلی) - داود / دانیال قایینی-دانیال/ شهر یار علیخانی-علیمراد قایینی -مسعود / محمد قایینی (غلامعلی کرمعلی) غلامعلی قایینی( ولی) و محمد قایینی (غلامعلی ولی) 

فتح الله، ناصر ( محمد تقی) ناصر  قائینی / مهدی قائینی/ علیرضا ،غلام رضا ، اسکندر نصرالدینی/عنا یت مرادی/ طاهر واحدی/حسین الله دینی(اکبر)/خدابخش حامدی/حمید شکوهی/ایرج قا ئینی(محمد حسین)/منوچهر اسماعیلی/سید عنایت الله، منصور، حسن، داوود، محسن ، حسین فاطمی/ شکرالله قائینی/محمد رضا پور کریمی/عباس راد فر/عباس قائینی درویش/حسین و قاسم پاریزی/غلامعلی/خانعلی/ محمود/ مهران/تاج الدین/صدرالدین الله دینی/ عباس الله دینی(ناد علی) نجف نجفی/ اسماعیل اسماعلیان / اصغر و روح الله قربانی/حمید الله دینی( احمد) ناصرالله دینی(محمد)احمد الله دینی (مرتضی) جمشید الله دینی /فر شید و نظام الله دینی/ سیداکبر، امین،ایمان و احسان فاطمی/

 

بندرعباس : سید ناصر فاطمی مقدم / سید نادر فاطمی مقدم/ سید علی فاطمی مقدم / اسماعیل نجفی/ عبدالله قائینی/ تورج قائینی/ جلال الله دینی /کمال الدین اسماعیلی/ بخشعلی قائینی / علی قائینی /شعبان قائینی / اسماعیل الله دینی /محمد الله دینی(مرتضی)/ مهندس مسعود قا ئینی (عباس محمد امین)   

 

تهران :

نظرات 4 + ارسال نظر
سلام شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 07:35 ق.ظ

با سلام دوست عزیز . این اعلام اسامی در سایت شما غیر حرفه ای ترین کار ممکن است شما با این اسامی چه کار دارید شما برای برگزاری یک جام فوتبال کار می کنید نه برای اداره ثبت احوال .پیشنهاد می کنم همین الان تمام اسامی را بردارید چه انها که کمک کردهاند و چه انها که کمک نمی کنند و صد البته که این اسامی که نوشته اید ناقص و در بر گیرنه کل نیست و همان بهتر که نیست و باید بدانید که حتما می بایست برای درج اطلاعات خصوصی افراد از تک تک انها سوال می کردید .
امید وارم به عمق عرایض اینجانب پی برده باشید

با سلام
اگر اسامی ناقص است ما بارها از شما که اطلاعات کاملی دارید خواسته ایم تا در تکمیل آن مارا کمک کنید .
در هیچ کجای دنیا به اسامی افراد اطلاعات خصوصی گفته نمی شود . اطلاعات خصوصی شامل سن و میزان حقوق و ... می باشد .
از اظهار نظر شما متشکریم.

حسن فا طمی شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام دوست عزیزشما که از گذاشتن اسامی بعنوان اطلاعات خصو صی افراد ایراد گرفتید میشود اطلاعات خصو صی را به ما معنی کنید؟شاید بنظر شما این جام فوتبال بی اهمیت با شد ولی هدف این جوانان خیلی فرا تر از ان است که شما فکر میکنید.

هم ولایتی یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:54 ق.ظ

این سلام هم از آن سلامهای بی علیک است . آخه مرد مومن اطلاعات خصوصی شامل دستمزد ماهیانه . تعداد اعضای خانه وار . میزان سن . تحصیلات و ... و البته باید بگویم که ما چون داوطلبانه کار می کنیم شاید روزی بیاید که بتوانیم به اداره ثبت و احوال هم کار کنیم البته اگر باعث آبادانی و سرافرازی دیارمان گردد .

سلام دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 01:48 ب.ظ

دوست عزیز شما مطمئن هستید که اسامی و محل سکونت افرادی را که نوشته اید رضایت کامل دارند ؟ گر چه این اطلاعات از نظر شما و برخی ببینندگان بی اهمیت است اما انچه که نوشتید بسیار هم حائز همیت است دوما عرض کردم که شما مسئول امار دادن و ثبت نام کردن برو بچ حصاروئیه در سایت نیستید و این یک کار غیر حرفهای است .
حال که ریش و قیچی دست شماست بنویسید ولی به این سوال من پاسخ دهید چرا اکثر قریب به اتفاق دوستان با نام مستعار نظر می دهند؟یکی از انها من هستم پس باز هم تفکر کن و .....

اما شما هم ولایتی
اگر شما اطلاعات خصوصی را که گفتید باور دارید پس محل سکونت و کمک کردن یا نکردن (رنگ سبز و مشکی ) انها را که بخواهند به این اطلاعات دست یابند کمک خواهد کرد و حتما خیلی ها دوست دارند که بدانند و ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد