جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

جام نوروزی حصاروئیه

وبلاگ اطلاع رسانی کمیته برگزاری جام نوروزی حصاروئیه

اطلاعیه امور انتظامات جام

 همواره برقراری نظم وانظبات در زمان برگزاری بازیها یکی از اصلی ترین دغدغه های برگزار کنندگان جام نوروزی بوده است. تجربه ی چندین سال برگزاری مسابقات فوتبال در روستای حصاروئیه نشان داده که این امر جز با همکاری مسئولین ، بازیکنان  و هواداران تیمهای شرکت کننده
 امکان پذیر نخواهد بود.
امسال که به عقیده ی بسیاری حساسیت بازیها نسبت به سالهای گذشته دوچندان شده برقراری نظم  تماشاچیان در اطراف زمین از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که ازدیاد تماشاچیان، محدود بودن فضا برای تماشای بازی و البته هیجان قابل پیش بینی همه ی بازیها  از عواملیست که می تواند بر نظم و امنیت بازیها تاثیرگذار باشد .

خوشبختانه تجربه ی چند سال اخیر و به خصوص برگزاری جام نوروزی 87  نشان داد که همراه با رشد کیفی بازیها و روی آوردن  بازیکنان به بازی جوانمردانه ، تماشاچیان روستاهای شرکت کننده نیز سال به سال همکاری مطلوب تری با برگزار کنندگان جام و مسئولین تیمهای روستاهایشان دارند  و این نوید خوبیست از تاثیرات فرهنگیو اجتماعی برگزاری اینچنین جامهای منظم و اصولی در جوامع روستایی .
با این حال  به عقیده ی اعضای هیئت برگزاری جام نوروزی بهتربن کمک و همیار برای برقراری نظم بازیها  استفاده از  نیروهای معتمد و با تجربه ی روستاهای شرکت کننده در جام است از اینرو در ادامه ی حرکتی که از سال قبل آغاز شد با تصمیم مسئول امور انتظامات جام آقای مسعود قایینی  قرار شد تا در زمان بازی دو تیم از افراردی که از سوی  سرپرستان آنها به  ایشان معرفی می گردند به عنوان همیار گروه انتظامات استفاده شود تا بدینوسیله  به راحتی وبدون کوچکترین برخوردی از برخی بی نظمیهایی که می تواند موجب اخلال در برگزاری بازیها گردد جلوگیری شود.
همچنی گروه انتظامات جام نوروزی از تمامی کسانی که مایلند  به صورت داوطلبانه در طول برگزار مسابقات در امر برقراری نظم همکار و همیار امور انتظامات باشنددعوت می کند تا در چند روز باقی مانده به شروع بازیها  با آقای قایینی تماس بگیرند .  

تلفن همراه آقای مسعود قایینی  : 09133921878 


                                                                 با تشکر
                                           گروه انتظامات جام نوروزی حصاروئیه 


نظرات 5 + ارسال نظر
باربد یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 04:51 ق.ظ

با درود.

چشم داشت از این گروه سامانده برای نظم و سامان بخشیدن چه می تواند باشد!؟
به نظر من :
افراد این گروه پیش از اینکه به پست ویژه خود گمارده شوند بهتر است که تمرین کرده و برای کارهای ویژه این جام و آماده باشند .

شاید خوب باشه که گروه انتظامات به تجهیزات مورد نیاز همراه داشته باشند: مانند یک دستگاه موبایل ( یا واکی تاکی؟!!‌)، دست کم پیراهن ویژه، و یک جایگاه ویژه برای هماهنگی(شاید یک میز کافی باشه!) و ...؟

با تشکر
تقریبا تمام مواردی که ذکر کرده اید از قبل پیش بینی شده است مطمئن باشید تاجایی که امکانات به ما اجازه دهد ازپیشنهادات سازنده ی شما و دیگران استفاده خواهیم کرد.

امیدوار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 06:41 ق.ظ

با سلام و درورد به دوستان امیدوارم تمام برنامه ها با نظم خاصی پیش برود با مدیریت خاصی که در اقای قائینی سراغ داریم مطمئن هستیم در نظم انظباط مشکل خاصی پیش نمی اید

حسن فاطمی یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام به دوست خوبم اقا مسعود امیدارم در نظم و ترتیب دادن جام موفق باشید

با صفا یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام،
من به آقا مسعود که یک انسان فرهیخته هستند و با تدابیری که اتخاذ کرده‌اند مطمعنم که امسال نیز بازیها بهتر و منظمتر از همیشه برگزار خواهند شد. آقا مسعود خیلی‌ قبولت داریم.

حصارویی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

با ارزوی موفقیت در برگزاری جام خصوصا تیم انتظامات به مدیرییت جناب مسعود خان قایینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد